Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GMotha zei:Erin begraven worden zou er nog over gaan.
Huasheng zei:YouTube - Beijing welcomes you (Beijing Huan Ying Ni)
Om één of andere reden wil ik dat steeds opnieuw en opnieuw afspelen![]()
megamold zei:of het op je grafsteen laten graveren xD

Oldskooler zei:Ik heb ineens zo heel veel zin om GTA te spelen.
Selderijstok zei:

Draigo zei:Morgen vrijaf, naar Wolverine gaan zien![]()

Selderijstok zei:Hold your horses! Is die al uit ofwa ? Omg dan ga ik die vanavond gaan zien![]()
Nuytuh zei:Istem goed? Ik ga em zo kijken ipv stappen. Koninginnedag is toch minder leuk.
*zoekt het op*Ikaruga zei:tis inderdaad eens een minder melig liedje. Li Weiran heeft nu voor 't lentefeest weer het meest melige liedje op het internet gezocht ...
茉莉花 all the way
ge moet daar al voor in een orkest zingen om dat te kunnen nazingen

't Is met d'n 成龙 