Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Today, my cat got into the bathroom while I was changing my tampon. As I was throwing the applicator away, I felt a sharp pain around my vagina; I looked down to find him swatting at the tampon string. FML


Ouchies!

_DKsissor_

Legacy Member
a143290 zei:
Het zonnetje + aangename temperatuur ^^

En daarnet de kat XD Ze ligt plat op tafel, klaar om aan te vallen. Ik stap daar zo rustig op af zonder oogcontact te verbreken en ik nader tot vlak voor haar. Wij kijken elkaar een paar seconden aan en dan begint die kopjes aan mijn gezicht te geven :rofl: lief beest ^^
kopstote zult ge bedoele :angry:

Dennoman

Legacy Member
FroFro zei:
Kheb op school iemand gevonde om mee naar michael jackson te gaan :love: Snap echt ni da zo weinig mensen wille gaan :s
Een echte fan laat Michael in zijn grootheid en wil niet gaan kijken naar een afgebleekte pedomummie :cry:

FroFro

Legacy Member
Dennoman zei:
Een echte fan laat Michael in zijn grootheid en wil niet gaan kijken naar een afgebleekte pedomummie :cry:

sjah, khebbem nog nooit gezien, en is samen met Daft Punk de enige artiest die ik moet en zal zien in mijn leven :)

FroFro

Legacy Member
haha, awesome. Belde net naar ne jarenlange beste vriend en gewoon goede schoolvriend van tijdens 't middelbaar, om te vrage of die naar MJ ging (moest er plots aan denke da hij ook fan is). Ik herkende die zijn stem helemaal nemeer :p freaky man, das al meer dan een jaar gelede dak die nog gezien/gehoord heb.


*edit*
Speed demon

"TSJOE" :rofl:

Arpeggiator

Legacy Member
FroFro zei:
sjah, khebbem nog nooit gezien, en is samen met Daft Punk de enige artiest die ik moet en zal zien in mijn leven :)

2nd op Daft Punk! Daar zou ik heeeeeel veel voor over hebben om die live te zien :)

fireflymr

Legacy Member
In Gent heeft de politie woensdagnamiddag de rosse buurt in de omgeving van de Schepenenvijverstraat aan het Zuid afgesloten na een schietincident. Dat werd uit goede bron vernomen. Politie en parket geven voorlopig geen details over de omstandigheden.

Het schietincident gebeurde rond 16.15 uur in de omgeving van de Schepenenvijverstraat, de prostitutiebuurt die bekend staat als het Glazen Straatje.

:D

Hopelijk is Gizzo (of hoe heet'm) niet gewond.

Bubba

Legacy Member
fireflymr zei:
In Gent heeft de politie woensdagnamiddag de rosse buurt in de omgeving van de Schepenenvijverstraat aan het Zuid afgesloten na een schietincident. Dat werd uit goede bron vernomen. Politie en parket geven voorlopig geen details over de omstandigheden.

Het schietincident gebeurde rond 16.15 uur in de omgeving van de Schepenenvijverstraat, de prostitutiebuurt die bekend staat als het Glazen Straatje.

:D

Hopelijk is Gizzo (of hoe heet'm) niet gewond.

Gizzmo gaat niet naar Gent, maar naar Mechelen. :p

Lemme

Legacy Member
fireflymr zei:
In Gent heeft de politie woensdagnamiddag de rosse buurt in de omgeving van de Schepenenvijverstraat aan het Zuid afgesloten na een schietincident. Dat werd uit goede bron vernomen. Politie en parket geven voorlopig geen details over de omstandigheden.

Het schietincident gebeurde rond 16.15 uur in de omgeving van de Schepenenvijverstraat, de prostitutiebuurt die bekend staat als het Glazen Straatje.

:D

Hopelijk is Gizzo (of hoe heet'm) niet gewond.


Volgens mij wordt er in die buurten wel meerdere keer per dag geschoten. :unsure:





Binnenkopper, I know.

Babs

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Today, my cat got into the bathroom while I was changing my tampon. As I was throwing the applicator away, I felt a sharp pain around my vagina; I looked down to find him swatting at the tampon string. FML


Ouchies!

Miauwkes :eek: Da zal geen deugd doen :D

Brecht

Legacy Member
niet onknap allochtoons meisje dat in panne stond met hare boiler, sprak geen nederlands, maar wel "ingglish". ok geen probleem, mijne collega vraagt nen emmer, kent ze da niet, zegt ie dan "can i have a bucket please", 3 keer raden met wat ze afkwam, iets dat wij dus nodig hadden om hare boiler te herstellen.

komt ze daar af met een hamer :rofl::rofl::rofl:, wij alletwee toe van het lachen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan