Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GaMe® zei:Die snickers commercial met Mr. T![]()


Kr|stof zei:Waar hebt ge de laatste euh 10 jaar gezeten als ge nu pas Friends ontdekt hebt?
Dat is na De Kampioenen het meest herhaalde programma op tv![]()
Mjah, grote probleem met Friends is dat het na een tijdje nogal in extremen begon te vervallen (Chandler werd extreem spastisch en Joey extreem dom bijvoorbeeld) en dat de serie in het begin juist leuk was door de min of meer "realistische" aanpak. Maar goed, dat heb je in elke serie die 10 seizoenen heeft gelopen natuurlijk.lttuvix zei:Ben nu 23, ik weet dat da op vt4 kwam toen ik nog nen klein jochie was. Nu pas sinds een jaar heb ik zo 20 of 30 afleveringen ervan gezien.
Echt raar, toen sprak me da nie aan en nu is da wel goed =)
lttuvix zei:Ben nu 23, ik weet dat da op vt4 kwam toen ik nog nen klein jochie was. Nu pas sinds een jaar heb ik zo 20 of 30 afleveringen ervan gezien.
Echt raar, toen sprak me da nie aan en nu is da wel goed =)

Idd, waren die oorspronkelijk niet gepland voor 2007? Maar bon, ik hoef ze eigenlijk niet meer tbh, het character development liep toch volledig spaak tegen het achtste seizoen en de logica was wel flink zoek aan het einde van seizoen tien.FroFro zei:waar blijven die 4 extra afleveringen die ze gingen maken trouwens. Da komt er ook nemeer van peisek -,-
