Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
Ben eindelijk eens naar Friends beginnen kijken. zit halverwege seizoen 1, zo subliem:D

paarsbloed

Legacy Member
Ja,kga denk ik eens alle seizoenen beginnen verzamelen, dit moet ik allemaal zien. Echt zalig! :)

Kr|stof

Legacy Member
Waar hebt ge de laatste euh 10 jaar gezeten als ge nu pas Friends ontdekt hebt?
Dat is na De Kampioenen het meest herhaalde programma op tv :)

lttuvix

Legacy Member
Kr|stof zei:
Waar hebt ge de laatste euh 10 jaar gezeten als ge nu pas Friends ontdekt hebt?
Dat is na De Kampioenen het meest herhaalde programma op tv :)

Ben nu 23, ik weet dat da op vt4 kwam toen ik nog nen klein jochie was. Nu pas sinds een jaar heb ik zo 20 of 30 afleveringen ervan gezien.

Echt raar, toen sprak me da nie aan en nu is da wel goed =)

Dennoman

Legacy Member
lttuvix zei:
Ben nu 23, ik weet dat da op vt4 kwam toen ik nog nen klein jochie was. Nu pas sinds een jaar heb ik zo 20 of 30 afleveringen ervan gezien.

Echt raar, toen sprak me da nie aan en nu is da wel goed =)
Mjah, grote probleem met Friends is dat het na een tijdje nogal in extremen begon te vervallen (Chandler werd extreem spastisch en Joey extreem dom bijvoorbeeld) en dat de serie in het begin juist leuk was door de min of meer "realistische" aanpak. Maar goed, dat heb je in elke serie die 10 seizoenen heeft gelopen natuurlijk.

FroFro

Legacy Member
waar blijven die 4 extra afleveringen die ze gingen maken trouwens. Da komt er ook nemeer van peisek -,-

Kr|stof

Legacy Member
lttuvix zei:
Ben nu 23, ik weet dat da op vt4 kwam toen ik nog nen klein jochie was. Nu pas sinds een jaar heb ik zo 20 of 30 afleveringen ervan gezien.

Echt raar, toen sprak me da nie aan en nu is da wel goed =)

Het is idd best wel nog een goede serie. Vind wel dat je ze iets of wat in de juiste volgorde moet zien om helemaal mee te zijn. :)

@FroFro, ik dacht dat er ooit sprake was van een film?

Dennoman

Legacy Member
FroFro zei:
waar blijven die 4 extra afleveringen die ze gingen maken trouwens. Da komt er ook nemeer van peisek -,-
Idd, waren die oorspronkelijk niet gepland voor 2007? Maar bon, ik hoef ze eigenlijk niet meer tbh, het character development liep toch volledig spaak tegen het achtste seizoen en de logica was wel flink zoek aan het einde van seizoen tien.

Mijn gok hoe het de vrienden vergaan is op basis van character development: Rachel en Ross leven gelukkig samen, getrouwd en met nog een kind onderweg, Chandler zit in een gesticht omdat de mensen bang begonnen te worden van zijn extreem spastisch gedrag, Phoebe heeft een dik platencontract in de wacht gesleept bij de manager die ooit Bjork en andere weird-ass muziek tot de top kon promoten, Monica heeft zich Howard Hughes-gewijs opgesloten in haar appartement en krimpt ineen bij het woord "bacteriën" en Joey is schielijk komen te overlijden omdat hij zo dom geworden is dat hij op een dag vergat adem te halen.

Sorted.

Licargon

Legacy Member
Beste dingk vandaag: Blijkbaar als ge ne GSM neffe radio/boxen legt en die krijgt SMS fzo kraakt dieje radio/boxen ffkes... Nooit zelf gemerkt mr kom. Mr kzit ier gwn voor pc, GSM ligt neffe scherm (CRT), ineens begint da keihard te trille aan zijkanten, ik verschoot ntrlk, ineens stopt da en mne GSM ga af... Nja :D

+ die pokerscenes in Ocean's 11 xD Manman

FroFro

Legacy Member
ik vind het trouwens jammer da Joey ni is verdergezet. Snap ni da da geen succes had, ik vond da echt goed :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan