Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Illcat

Legacy Member
Just ne gast ghad die hier binnenkwam voor mijn collega me mega veel neushaar =')

zarathustra

Legacy Member
geen file O_O

van bij mij thuis tot in de wetstraat kunnen rijden en enkel moeten stoppen voor rode lichten \o/

zo mag het elke dag gaan

Tyfius

Legacy Member
De examens komen er aan en bijgevolg beginnen verscheidene technische fora's weer vol te lopen met mensen die op het laatste moment aan hun taken en examenopdrachten beginnen en vast raken en MEGA DRINGEN AFGEVEN OVER 2 UUR topics aanmaken. :P

FroFro

Legacy Member
Whii, examen ging redelijk goed en menne letter of application voor milaan is afgegeven bij de juiste mense ^-^

KiPpIe

Legacy Member
FroFro zei:
Whii, examen ging redelijk goed en menne letter of application voor milaan is afgegeven bij de juiste mense ^-^

Moogt ge nu eigenlijk 2 keer Erasmus doen of ni?

laurensvd

Legacy Member
FroFro zei:
Whii, examen ging redelijk goed en menne letter of application voor milaan is afgegeven bij de juiste mense ^-^

Khoop dat de mijne ook op de juiste plaats terecht gekomen is, zou anders serieuze anti climax zijn :p

Ow, en wnr eten we? :D

FroFro

Legacy Member
KiPpIe zei:
Moogt ge nu eigenlijk 2 keer Erasmus doen of ni?

Mense die nog geen erasmus hebbe gedaan krijge voorrang, maar tis ni onmogelijk. Maar reken in praktijk maar op "neen" :)

FroFro

Legacy Member
Wow, was een cruciaal ding dak was vergeten checken maar da valt goe mee;

Legal drinking age; 16 :woohoo:

protnie

Legacy Member
Mondeling wiskunde was makkelijk :woohoo:
Waarschijnlijk 9/10 als ik het goed gezien heb op zijn puntenblad.

Gavin

Legacy Member
Toch twee leuke dingen:

Normaal ben ik altijd als eerste klaar met mijn examen maar vandaag was ik eens niet de eerste. De eerste gaf namelijk na twintig minuten af en vertrok. Vooraan in het blok waar iedereen van mijn richting was ingedeeld, zat een vriend van hem (twee of drie rijen schuin voor mij). Die steekt zijn duim op om te weten of het echt zo slecht gegaan was en die kadet die afgegeven heeft zet zijn net op de grond, doet alsof hij een balletje opgooit en een homerun slaat en wandelt dan rustig naar buiten. :lol:


Op een rond punt in Genk een vrachtwagen op zijn zij zien gaan in de verte. :D Het was een buitenlandse nummerplaat denk ik dus het laat zich al raden hoe dat gebeurd is.

Savage

Legacy Member
Brockie zei:
Inderdaad, die nieuwe cd is zalig :)
Ik moest het wel gewoon worden, der zitten speciale liedjes tussen maar na een paar x luisteren was ik sebiet content :d

Het mocht wel, na AONO.

FroFro

Legacy Member
protnie zei:
Ik heb chemie morgen, nie moeilijk :applause:

seriously? Da is het enige vak int zesde dak echt lastig vond en ook het enige waar ik meer heb geleerd dan enkel de dag voor het tentamen :p

laurensvd

Legacy Member
Verbetering van een exaam van vorig jaar:
"This answer could not be correctly answered if question (a) was incorrectly answered. question is therefore dropped. Full points are given to all students"
:eek:

Da mogen ze dit jaar ook doen :p

Dennoman

Legacy Member
FroFro zei:
seriously? Da is het enige vak int zesde dak echt lastig vond en ook het enige waar ik meer heb geleerd dan enkel de dag voor het tentamen :p
Examen heet dat hier, halve kaaskop :p

iamhollywood

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Damn, ik wil ook vorderen met het autorijden. :p Enkel zit ik het altijd maar uit te stellen omdat het de vorige keer niet goed ging. Zijt ge al veel gaan oefenen/rijden?

Euhm, was de 2de keer :p
Maar dees keer waren er enkel meisjes aan het oefenen op de parking, ik voelde mij meer op mijn gemak :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan