Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FroFro zei:Whii, examen ging redelijk goed en menne letter of application voor milaan is afgegeven bij de juiste mense ^-^
FroFro zei:Whii, examen ging redelijk goed en menne letter of application voor milaan is afgegeven bij de juiste mense ^-^



KiPpIe zei:Moogt ge nu eigenlijk 2 keer Erasmus doen of ni?

protnie zei:Mondeling wiskunde was makkelijk
Waarschijnlijk 9/10 als ik het goed gezien heb op zijn puntenblad.
Ik heb chemie morgen, nie moeilijk :applause:FroFro zei:awesome, ik heb morge wiskunde :applause:

Het was een buitenlandse nummerplaat denk ik dus het laat zich al raden hoe dat gebeurd is.Brockie zei:Inderdaad, die nieuwe cd is zalig
Ik moest het wel gewoon worden, der zitten speciale liedjes tussen maar na een paar x luisteren was ik sebiet content :d
protnie zei:Ik heb chemie morgen, nie moeilijk :applause:

Examen heet dat hier, halve kaaskopFroFro zei:seriously? Da is het enige vak int zesde dak echt lastig vond en ook het enige waar ik meer heb geleerd dan enkel de dag voor het tentamen![]()

Sorryfreak zei:Damn, ik wil ook vorderen met het autorijden.Enkel zit ik het altijd maar uit te stellen omdat het de vorige keer niet goed ging. Zijt ge al veel gaan oefenen/rijden?

Dennoman zei:Examen heet dat hier, halve kaaskop![]()
ik eet smiddags ook geen croque monsieurs meer maar tosti's 