Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GuntherDW

Legacy Member
FroFro zei:
emma, iamhollywood, parnakra, guntherdw, blaxander en nog wat anderen kwamen er ook in voor. Our imagination is beyond limitations :unsure:

en waarom ik weer? :p

BlackOccult

Legacy Member
iamhollywood zei:
Ik ga waarschijnlijk morgenavond wat op het gouden kruispunt sjoeven :cool:

Ik durf ook zo'n stoten uitsteken als ik nog ni tegoei wakker :p
Vanmorgen moest ik er heel wat vroeger uit dan mijne vriend, hij lag mij wat uit te lachen vanuit zijn bed. Ik: 'och (zoekend naar de bijhorende vinger) f*ck you *steekt duim op*'. Heb ik al een ganse dag mogen aanhoren :sop:

Maar wanneer ik dan mag blijven liggen krijgt ge:
- schat ik ben door eh, tot vanavond.
- hmm slaapwel!

:lol:
Kzit het mij al voor te stellen: "fuck you! :niceone:" :D
Laat mij weten hoe het verlopen is als je nog gaat rijden. :p

Niet echt een blijmaker maar toch: had vanmorgen veel hoofdpijn, was nog vrij moe en kheb al de hele dag koud. Nu begint het te beteren precies. Kdenk dat ik misschien toch nog uitga.

iamhollywood

Legacy Member
Sorryfreak zei:
:lol:
Kzit het mij al voor te stellen: "fuck you! :niceone:" :D
Laat mij weten hoe het verlopen is als je nog gaat rijden. :p

Tzal voor morgen worden, ben vandaag met de mama weesten shoppen, zijn beiden doodop :p

FroFro

Legacy Member
iamhollywood zei:
Kzal u nog eens mijn nota's arbeidssociologie geven dennoman :(


En daar hebt ge meteen het enige da over u is gezegd :p





En omygawd PH's new BFF is zo'n slecht programma ^^ hoe vaak zoude die na het programma nog optrekke? :p

iamhollywood

Legacy Member
FroFro zei:
En daar hebt ge meteen het enige da over u is gezegd :p





En omygawd PH's new BFF is zo'n slecht programma ^^ hoe vaak zoude die na het programma nog optrekke? :p

Hoe kan dat nu het enige zijn :wtf:
Er moet toch een aanleiding tot geweest zijn!
Ik kan tegen kritiek :unsure:

En PH's new BFF is hilarisch!

FroFro

Legacy Member
yeh :D EN DIE KELSEY IS ZO HARD NE MAN!

ale dnno just hoe ze noemt, die blonde me die vortige proporties, fake tieten en lelijke kop

En het was enkel goed! We waren wa mensen aant opnoemen om een algemeen meeting te houden :unsure:



(het was niet over iedereen goed :unsure: )

iamhollywood

Legacy Member
FroFro zei:
yeh :D EN DIE KELSEY IS ZO HARD NE MAN!

ale dnno just hoe ze noemt, die blonde me die vortige proporties, fake tieten en lelijke kop

En het was enkel goed! We waren wa mensen aant opnoemen om een algemeen meeting te houden :unsure:



(het was niet over iedereen goed :unsure: )

Ligt in die 2 bovenste zinnen een subtiele HINT :p

Zorba

Legacy Member
Grote delen van de snelweg die niet verlicht zijn :applause: Veel leuker om te rijden.

De SkeEvN

Legacy Member
we hebben een puppyke nu <3
lichtbruine cawalier met een witte streep op haar voorhoofd ^^

haar naam is mana btw

Nooby4Ever

Legacy Member
De SkeEvN zei:
we hebben een puppyke nu <3
lichtbruine cawalier met een witte streep op haar voorhoofd ^^

haar naam is mana btw

:applause::bow:we want picture :bow::applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan