Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bubba

Legacy Member
Tha_nOn zei:
kizzamp tis ni omda mensen der opmerkingen over geven dat ge veel te veel informatie op een openbaar forum moet smijten dat tbh niemand interesseert (ik denk ook minijeffrey niet)

Bwaaaa... :p

KizZamP-

Legacy Member
Tha_nOn zei:
kizzamp tis ni omda mensen der opmerkingen over geven dat ge veel te veel informatie op een openbaar forum moet smijten dat tbh niemand interesseert (ik denk ook minijeffrey niet)

Ik moet mezelf toch kunnen verdedigen zeker.

En oh wees er maar zeker van, het interesseert MiniJeffrey wél :love:

GuntherDW

Legacy Member
KizZamP- zei:
Mijn glimlach van vandaag; Woensdag beginnen examens - zaligste tijden van het jaar gewoon ^^

maandagmiddag is het gedaan hier, Java multiple choice vragen :D
(en morgen web technologie, beetje schriftelijk en dan wat random XHTML schrijven, easy as pie :))

Tha_nOn

Legacy Member
KizZamP- zei:
Ik moet mezelf toch kunnen verdedigen zeker.

En oh wees er maar zeker van, het interesseert MiniJeffrey wél :love:

verdedigen tegen wat? der was hier niemand die uw fantastische lengte in twijfel trok ze

stupid_noob

Legacy Member
GuntherDW zei:
maandagmiddag is het gedaan hier, Java multiple choice vragen :D
(en morgen web technologie, beetje schriftelijk en dan wat random XHTML schrijven, easy as pie :))

oh please..

ironhorn

Legacy Member
punten staken in de bus vandaag (terug dichtgemaakt met plekband, dus waarschijnlijk ergens in de geburen binnengekomen)

op alle vakken geslaagd :D \o/ :woohoo:

paarsbloed

Legacy Member
Jasper erkens -sex on fire (kings of leon cover)
Subliem man, wat een stem.

Gentille

Legacy Member
Medal of Honor Allied Assault nog eens van onder het stof gehaald. Dat spel blijft zalig :love:

iamhollywood

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Ik ga meestal oefenen op het Gouden Kruispunt in Tielt-Winge. Na sluitingstijd dan wel. :p

Heb ik ook al aan gedacht. Maar dan moet ge al vrij laat gaan, in het weekend is er teveel volk en op de sluitingsdag zijn de supermarkten open.
Maar het is natuurlijk wel een gigantische parking, plek genoeg :D

laurensvd zei:
9livers die hard aant studeren zijn.. ge zou er bijna weemoedig van worden
click

Kon ge dien voorkant niet vastleggen :sad:

KizZamP- zei:
Ik zeg graag voor te zeveren "kheb ne grote" zo helemaal uit het niks en op een bepaald moment hebben 2 vriendinnen van mij 2 cadeautjes voor me gekocht, zijnde;

- 1 stressbal in de vorm van een borst
- 1 soort van "string" voor mij waar er een soort van koker is waar ik dan mijn penis insteek en waar er dus daarboven het aantal cm's staat.

Als je zoiets krijgt, ben je natuurlijk bang voor de afgang hé. Mijn vriendin heeft me dan overtuigd om het toch te doen en het grappige was dat het er gewoon niet inging hij was gewoon te dik. Uiteindelijk er gewoon naast gelegd en twas zelfs 1cm groter dan ik dacht :p. En neen 'k ben helemaal niet dik, weeg slechts 58kg en ben 1.78m ofzo.

'k zal binnenkort wel keer ne foto nemen en aan jeffrey tonen, hij zal dan wel eens raten.

:wtf: En wat is de bedoeling van dees uiteenzetting? :s:p

Nooby4Ever

Legacy Member
:rofl::rofl::rofl:Milf op 2be is echt zalig, lang geleden dat ik zo hard hem moeten lachen:rofl::rofl::rofl:

Massman

Legacy Member
album_large_884655.jpg


:wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan