Bubba
Legacy Member
Tha_nOn zei:kizzamp tis ni omda mensen der opmerkingen over geven dat ge veel te veel informatie op een openbaar forum moet smijten dat tbh niemand interesseert (ik denk ook minijeffrey niet)
Bwaaaa...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tha_nOn zei:kizzamp tis ni omda mensen der opmerkingen over geven dat ge veel te veel informatie op een openbaar forum moet smijten dat tbh niemand interesseert (ik denk ook minijeffrey niet)

Tha_nOn zei:kizzamp tis ni omda mensen der opmerkingen over geven dat ge veel te veel informatie op een openbaar forum moet smijten dat tbh niemand interesseert (ik denk ook minijeffrey niet)

KizZamP- zei:Mijn glimlach van vandaag; Woensdag beginnen examens - zaligste tijden van het jaar gewoon ^^

)KizZamP- zei:Ik moet mezelf toch kunnen verdedigen zeker.
En oh wees er maar zeker van, het interesseert MiniJeffrey wél![]()
KizZamP- zei:Ik moet mezelf toch kunnen verdedigen zeker.
En oh wees er maar zeker van, het interesseert MiniJeffrey wél![]()

GuntherDW zei:maandagmiddag is het gedaan hier, Java multiple choice vragen
(en morgen web technologie, beetje schriftelijk en dan wat random XHTML schrijven, easy as pie)
NiXiE zei:en wie is de knappe dame naast u?
Sorryfreak zei:Ik ga meestal oefenen op het Gouden Kruispunt in Tielt-Winge. Na sluitingstijd dan wel.![]()
laurensvd zei:9livers die hard aant studeren zijn.. ge zou er bijna weemoedig van worden
click
ad:KizZamP- zei:Ik zeg graag voor te zeveren "kheb ne grote" zo helemaal uit het niks en op een bepaald moment hebben 2 vriendinnen van mij 2 cadeautjes voor me gekocht, zijnde;
- 1 stressbal in de vorm van een borst
- 1 soort van "string" voor mij waar er een soort van koker is waar ik dan mijn penis insteek en waar er dus daarboven het aantal cm's staat.
Als je zoiets krijgt, ben je natuurlijk bang voor de afgang hé. Mijn vriendin heeft me dan overtuigd om het toch te doen en het grappige was dat het er gewoon niet inging hij was gewoon te dik. Uiteindelijk er gewoon naast gelegd en twas zelfs 1cm groter dan ik dacht. En neen 'k ben helemaal niet dik, weeg slechts 58kg en ben 1.78m ofzo.
'k zal binnenkort wel keer ne foto nemen en aan jeffrey tonen, hij zal dan wel eens raten.
En wat is de bedoeling van dees uiteenzetting? 

KizZamP- zei:+ Breed
'k zal binnenkort wel keer ne foto nemen en aan jeffrey tonen, hij zal dan wel eens raten.


iamhollywood zei:En wat is de bedoeling van dees uiteenzetting?
![]()
Nooby4Ever zei:Milf op 2be is echt zalig, lang geleden dat ik zo hard hem moeten lachen
![]()

iamhollywood zei:En wat is de bedoeling van dees uiteenzetting?
![]()
stupid_noob zei:oh please..