Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RemcoB zei:Eindelijk in een clan op KillzoneII! 'k Heb de clan leren kennen via 9lives en 'k zit er nu op een soort trial zeg maar. Als 't niks wordt doe 'k beroep op de 9lives clan, waar 'k geregeld clanleden van tegenkom op 't spel!



.massey-ferguson zei:Ook gezien
En dan dat meisje met die 7 buizen
Ja, inderdaad, op de baan komt er zoveel meer bij kijken..iamhollywood zei:Dat schakelen gaat op de baan nog wat geven, ge moet op zoveel letten![]()
Ik begin een automatiquesken te overwegenIk sloeg nu al tilt als er andere beginnende chauffeurs op die parking te dicht in mijn buurt kwamen.
Met de rijschool zou ik mij denk ik meer op het gemak voelen.

Maar gij waart er misschien snel mee weg of had eerder al geoefend?BuBbA zei:2 x per week is te weinig? Ik heb op 3 maanden tijd mijn praktijk gedaan en ik ging maximum 1 keer per week.![]()

Er gaat sowieso een situatie in u leven komen da ge ne handgeschakelde ga moete rijden en dan zitte daar. Ik zeg ni da ge ni automatique moogt rijden, das zo fucking chill
ik doe het zelf ubervaak. Lekker onderuit zakken, ogen toe en goan!
unsure: ) Maar wel ff doorbijten en gewoon rijbewijs halen. You can do it girl!Careless zei:Schakelen is toch niet zo moeilijk eens je het gewoon bent? En meh, bij mij is het al een lange tijd geleden dat ik nog eens met de auto heb gereden. Gewoon op de baan rijden lijkt mij al relatief deftig. Echter heb ik nog niet leren parkeren en word ik volgende maand al 18 :doh:.
FroFro zei:Parkeren leert ge den dag voor u examen, vergeet ge daarna en leert ge pas echt wanneer ge u rijbewijs hebt en ge geen betere plaats vindt.

BlaXander zei:Of ge koopt u een auto die zichzelf kan parkeren!![]()
Schijnt da de tegenwoordige auto's da al redelijk goe kunnen. Wa ook vet is is zone auto da op zo'n parkeerplaats tusse twee wagens staat;FroFro zei:Da willek wel es meemakenSchijnt da de tegenwoordige auto's da al redelijk goe kunnen. Wa ook vet is is zone auto da op zo'n parkeerplaats tusse twee wagens staat;
| || || || |
en da ge me uwe sleutel kunt starten en er zo uitrijdt terwijl ge nog naar uwe auto wandelt;
__
__
| || | | |
En zich ook er zelf inzet zoda ge ni u uit uwen auto moet wringen.
Sorryfreak zei:Ja, inderdaad, op de baan komt er zoveel meer bij kijken..
En ik had dat ook, was gaan oefenen op een parking en zag meters ver een andere auto aankomen, "tis te hopen voor hem dat die niet te dicht in mijn buurt komt".
Mja, ik ben nog geen achttien, dus mocht ik wanneer ik m'n voorlopig rijbewijs ging halen niet kiezen voor eentje van 18 maand (en 20 uur rijschool dan). En ik had ook altijd gezegd dat ik eerst wat wilde kunnen rijden, en pas daarna rijschool zou volgen. Nu begin ik eraan te twijfelen.
Maar gij waart er misschien snel mee weg of had eerder al geoefend?![]()

Anyhoo, ik kan goe inparkeren, dus ni echt nodig 
); "Mannen veroorzaken wel de meeste accidenten". Tom; "Er rijden dan ook veel meer mannen". Zij; "Mannen moeten zich gewoon altijd bewijzen ten opzichte van de rest en geweldadig voorbij gaan steken. Als ik op het middevak wil rijden doe ik daar niemand kwaad mee". Ik; "Middenvaksrijders zijn superirritant en gevaarlijk omda de mensen er rechts achter altijd 2 vakken moeten uitwijken om er langs te gaan". Zij "Ga er dan gewoon rechts langs? Doe ik ook. Das maar een regeltje hoor, ge doet daar niemand kwaad mee". Basically zei ze dus da manne ni kunnen rijden en promootte ze middenvaksrijden en langs rechts voorbijsteken in een zin. Ik en Tom nog in discussie proberen gaan da ze geschift was maar twas geen avance 
Sorryfreak zei:Ja, inderdaad, op de baan komt er zoveel meer bij kijken..
En ik had dat ook, was gaan oefenen op een parking en zag meters ver een andere auto aankomen, "tis te hopen voor hem dat die niet te dicht in mijn buurt komt".
Mja, ik ben nog geen achttien, dus mocht ik wanneer ik m'n voorlopig rijbewijs ging halen niet kiezen voor eentje van 18 maand (en 20 uur rijschool dan). En ik had ook altijd gezegd dat ik eerst wat wilde kunnen rijden, en pas daarna rijschool zou volgen. Nu begin ik eraan te twijfelen.
)
) FroFro zei:Automaatrijbewijs moete ni pakke man, das echt uselessEr gaat sowieso een situatie in u leven komen da ge ne handgeschakelde ga moete rijden en dan zitte daar. Ik zeg ni da ge ni automatique moogt rijden, das zo fucking chill
ik doe het zelf ubervaak. Lekker onderuit zakken, ogen toe en goan!
unsure: ) Maar wel ff doorbijten en gewoon rijbewijs halen. You can do it girl!
Wij zijn even catastrofaal wanneer het op stress aankomt, vandaar dat ik mezelf daar ook nog zie eindigen
(dan wel zonder dien bmw
ad

FroFro zei:Mja, kzou er toch ni echt op vertrouwen denkek, plus da instelle etc duurt toch altijd veel langer?Anyhoo, ik kan goe inparkeren, dus ni echt nodig
![]()
iamhollywood zei:Mijn beste vriendin heeft een rijbewijs voor nen automatique, madam rijdt met een bmw 5.. chiller kan nietWij zijn even catastrofaal wanneer het op stress aankomt, vandaar dat ik mezelf daar ook nog zie eindigen
(dan wel zonder dien bmw
ad
![]()
Ma bon, ik zie wel hoe het loopt. Ieder begin is moeilijk.![]()
