Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

n9ne

Legacy Member
RemcoB zei:
Eindelijk in een clan op KillzoneII! 'k Heb de clan leren kennen via 9lives en 'k zit er nu op een soort trial zeg maar. Als 't niks wordt doe 'k beroep op de 9lives clan, waar 'k geregeld clanleden van tegenkom op 't spel!

Rating(s) BBFC: 18
ESRB: M
OFLC: MA15+
PEGI: 18+

:unsure::unsure::unsure:

Karre

Legacy Member
Net eindelijk eens naar Saw 2 kunnen kijken (had Saw 1 al eens een hele tijd geleden gezien) gezien de nogal lovende commentaar op die reeks. En ik moet toch wel zeggen, het achterliggende verhaal is echt wel goed bedacht. In verband met het "spel" zelf, eerlijk gezegd moet je daar echt ziek voor zijn om zo iets te kunnen bedenken :p.

BlackOccult

Legacy Member
iamhollywood zei:
Dat schakelen gaat op de baan nog wat geven, ge moet op zoveel letten :s
Ik begin een automatiquesken te overwegen :p Ik sloeg nu al tilt als er andere beginnende chauffeurs op die parking te dicht in mijn buurt kwamen.
Met de rijschool zou ik mij denk ik meer op het gemak voelen.
Ja, inderdaad, op de baan komt er zoveel meer bij kijken..
En ik had dat ook, was gaan oefenen op een parking en zag meters ver een andere auto aankomen, "tis te hopen voor hem dat die niet te dicht in mijn buurt komt". :p
Mja, ik ben nog geen achttien, dus mocht ik wanneer ik m'n voorlopig rijbewijs ging halen niet kiezen voor eentje van 18 maand (en 20 uur rijschool dan). En ik had ook altijd gezegd dat ik eerst wat wilde kunnen rijden, en pas daarna rijschool zou volgen. Nu begin ik eraan te twijfelen.

BuBbA zei:
2 x per week is te weinig? Ik heb op 3 maanden tijd mijn praktijk gedaan en ik ging maximum 1 keer per week. :p
Maar gij waart er misschien snel mee weg of had eerder al geoefend? :p

FroFro

Legacy Member
Automaatrijbewijs moete ni pakke man, das echt useless :) Er gaat sowieso een situatie in u leven komen da ge ne handgeschakelde ga moete rijden en dan zitte daar. Ik zeg ni da ge ni automatique moogt rijden, das zo fucking chill :D ik doe het zelf ubervaak. Lekker onderuit zakken, ogen toe en goan! (:unsure: ) Maar wel ff doorbijten en gewoon rijbewijs halen. You can do it girl!

Karre

Legacy Member
Schakelen is toch niet zo moeilijk eens je het gewoon bent? En meh, bij mij is het al een lange tijd geleden dat ik nog eens met de auto heb gereden. Gewoon op de baan rijden lijkt mij al relatief deftig. Echter heb ik nog niet leren parkeren en word ik volgende maand al 18 :doh:.

FroFro

Legacy Member
Careless zei:
Schakelen is toch niet zo moeilijk eens je het gewoon bent? En meh, bij mij is het al een lange tijd geleden dat ik nog eens met de auto heb gereden. Gewoon op de baan rijden lijkt mij al relatief deftig. Echter heb ik nog niet leren parkeren en word ik volgende maand al 18 :doh:.

Parkeren leert ge den dag voor u examen, vergeet ge daarna en leert ge pas echt wanneer ge u rijbewijs hebt en ge geen betere plaats vindt.

BlaXander

Legacy Member
FroFro zei:
Parkeren leert ge den dag voor u examen, vergeet ge daarna en leert ge pas echt wanneer ge u rijbewijs hebt en ge geen betere plaats vindt.

Of ge koopt u een auto die zichzelf kan parkeren! :p

FroFro

Legacy Member
BlaXander zei:
Of ge koopt u een auto die zichzelf kan parkeren! :p

Da willek wel es meemaken :p Schijnt da de tegenwoordige auto's da al redelijk goe kunnen. Wa ook vet is is zone auto da op zo'n parkeerplaats tusse twee wagens staat;


| || || || |


en da ge me uwe sleutel kunt starten en er zo uitrijdt terwijl ge nog naar uwe auto wandelt;
__
__
| || | | |

En zich ook er zelf inzet zoda ge ni u uit uwen auto moet wringen.

BlaXander

Legacy Member
FroFro zei:
Da willek wel es meemaken :p Schijnt da de tegenwoordige auto's da al redelijk goe kunnen. Wa ook vet is is zone auto da op zo'n parkeerplaats tusse twee wagens staat;


| || || || |


en da ge me uwe sleutel kunt starten en er zo uitrijdt terwijl ge nog naar uwe auto wandelt;
__
__
| || | | |

En zich ook er zelf inzet zoda ge ni u uit uwen auto moet wringen.

Mijne pa zijne nieuwe bedrijfswagen kan zichzelf parkeren, maar enkel als hij de plaats herkent en ze groot genoeg vindt. Dus eigenlijk kan hij zo de s-beweging maken zoals ge op het examen moet, zolang ge da achter een andere auto doet en minstens uw auto lengte + ca 1m hebt.

DéWé

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Ja, inderdaad, op de baan komt er zoveel meer bij kijken..
En ik had dat ook, was gaan oefenen op een parking en zag meters ver een andere auto aankomen, "tis te hopen voor hem dat die niet te dicht in mijn buurt komt". :p
Mja, ik ben nog geen achttien, dus mocht ik wanneer ik m'n voorlopig rijbewijs ging halen niet kiezen voor eentje van 18 maand (en 20 uur rijschool dan). En ik had ook altijd gezegd dat ik eerst wat wilde kunnen rijden, en pas daarna rijschool zou volgen. Nu begin ik eraan te twijfelen.


Maar gij waart er misschien snel mee weg of had eerder al geoefend? :p

Ik heb eerst anderhalf jaar met familie leren rijden en dan vlak voor examen 4 uur les met rijschool voor details en parkourverkenning + begeleiding en examen ging perfect. Als u familie tijd genoeg heeft zou ik niet te veel tijd en geld steken in die rijschool ze.. Das enkel nuttig om op kleine dingen te letten die ge mss nog fout doen. En uiteindelijk kunde er perfect door zijn van den eerste keer op u examen zonder rijschool, gewoon zorgen dat ge genoeg ervaring hebt zodat schakelen enzo automatisch gaat :)

FroFro

Legacy Member
Mja, kzou er toch ni echt op vertrouwen denkek, plus da instelle etc duurt toch altijd veel langer? :p Anyhoo, ik kan goe inparkeren, dus ni echt nodig :p





EN OMFG moet plots aan iets denken waar ik zooooo me iemand moest lachen ^^
Ik was aant Mario Karten tegen een vrouwelijke kotgenote en natuurlijk bad-ass hard aant ownen. Een andere vrouwelijke kotgenote zei dan zo "Bruno, paul en tom zijn echt veel te goed. Toch raar da mannen da zoveel sneller onder de knie hebben dan vrouwen". Ik natuurlijk "Mannen kunnen in 't echt toch ook veel beter autorijden?". Zij (tis beetje een feministje, studeert ook psychologie dus wil veel te vaak TE lang in discussie gaan - zelfs voor mij and i love discussieren. Maar kheb ze graag ze :hug: ); "Mannen veroorzaken wel de meeste accidenten". Tom; "Er rijden dan ook veel meer mannen". Zij; "Mannen moeten zich gewoon altijd bewijzen ten opzichte van de rest en geweldadig voorbij gaan steken. Als ik op het middevak wil rijden doe ik daar niemand kwaad mee". Ik; "Middenvaksrijders zijn superirritant en gevaarlijk omda de mensen er rechts achter altijd 2 vakken moeten uitwijken om er langs te gaan". Zij "Ga er dan gewoon rechts langs? Doe ik ook. Das maar een regeltje hoor, ge doet daar niemand kwaad mee". Basically zei ze dus da manne ni kunnen rijden en promootte ze middenvaksrijden en langs rechts voorbijsteken in een zin. Ik en Tom nog in discussie proberen gaan da ze geschift was maar twas geen avance :p

iamhollywood

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Ja, inderdaad, op de baan komt er zoveel meer bij kijken..
En ik had dat ook, was gaan oefenen op een parking en zag meters ver een andere auto aankomen, "tis te hopen voor hem dat die niet te dicht in mijn buurt komt". :p
Mja, ik ben nog geen achttien, dus mocht ik wanneer ik m'n voorlopig rijbewijs ging halen niet kiezen voor eentje van 18 maand (en 20 uur rijschool dan). En ik had ook altijd gezegd dat ik eerst wat wilde kunnen rijden, en pas daarna rijschool zou volgen. Nu begin ik eraan te twijfelen.

Na u 20 uur les moogt ge alleen rijden eh (ni da ik mij da de eerste 4à5 maand zie doen:p)
Kga morgen is zien bij erasmus op de Bondgenotenlaan, ze gaan er wel vrij snel naar wat ik heb horen zeggen .. een vriendin moest bij haar 2de les al naar Overijse rijden :s

Waar oefent ge momenteel? (Ik woon in Kortijk-Dutsel, binnen ons omgeving hebt ge ni al te fameus veel parkings, landbouwgrond genoeg :p )

FroFro zei:
Automaatrijbewijs moete ni pakke man, das echt useless :) Er gaat sowieso een situatie in u leven komen da ge ne handgeschakelde ga moete rijden en dan zitte daar. Ik zeg ni da ge ni automatique moogt rijden, das zo fucking chill :D ik doe het zelf ubervaak. Lekker onderuit zakken, ogen toe en goan! (:unsure: ) Maar wel ff doorbijten en gewoon rijbewijs halen. You can do it girl!

Mijn beste vriendin heeft een rijbewijs voor nen automatique, madam rijdt met een bmw 5.. chiller kan niet :D Wij zijn even catastrofaal wanneer het op stress aankomt, vandaar dat ik mezelf daar ook nog zie eindigen :p (dan wel zonder dien bmw :sad:)
Ma bon, ik zie wel hoe het loopt. Ieder begin is moeilijk.:)

Vitabis

Legacy Member
:sop: mijne neef juist op msn, heeft pas zijne auto
seat ibiza yeah :sop:

Glenn, AAAAAAAAAAAAAAAAAA MY Brain is going wrong gent zegt:
weet gij goeie r&b muziek?
want wil morgen door turnhout
met raampke open en zonnebril op

BlaXander

Legacy Member
FroFro zei:
Mja, kzou er toch ni echt op vertrouwen denkek, plus da instelle etc duurt toch altijd veel langer? :p Anyhoo, ik kan goe inparkeren, dus ni echt nodig :p

Ge moet da ni instellen. Ge duwt op een knopke en die scant de rechterkant van de rijbaan voor plaatsen waar hij tussen zou passen. Hij baseert zich dus eigenlijk op de andere auto's die er al staan en dan zegt hij u gewoon op een bepaald moment dat ge moet stoppen en hem in achteruit zetten en dan moet ge gewoon nog gas geven en remmen, al het sturen doet hij zelf.

FroFro

Legacy Member
iamhollywood zei:
Mijn beste vriendin heeft een rijbewijs voor nen automatique, madam rijdt met een bmw 5.. chiller kan niet :D Wij zijn even catastrofaal wanneer het op stress aankomt, vandaar dat ik mezelf daar ook nog zie eindigen :p (dan wel zonder dien bmw :sad:)
Ma bon, ik zie wel hoe het loopt. Ieder begin is moeilijk.:)

Ik ben door mijn vrienden al ook vaak genoeg uitgelachen en voor zot verklaard omda ik automaat rijden fokking chill vind (meestal hebbe ze dan wel zelf nog nooit automaat gereden ma goed ;p). Maargoed; stel ge wilt ff goedkoop nen auto huren, zijn vaak handgeschakelde bakken, uwe vriend is lazarus en ge moet em in zijne auto naar huis brengen, ... Handgeschakeld kunne rijden is handig :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan