Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xevven

Legacy Member
I received a phone call from a gorgeous ex-girlfriend who, this morning, called 'out-of-the-blue' to see if I was still around.

We lost track of time, chatting about the wild, romantic times we used to enjoy together.

I couldn't believe it when she asked if I'd be interested in meeting up and rekindling a little of that 'old magic'.

'***!' I was flabbergasted.

'I don't know if I could keep pace with you now', I said, 'I'm a bit older and a bit greyer and balder than when you last saw me. Plus I don't really have the energy I used to have.'

She just giggled and said she was sure I would 'rise to the challenge'.

'Yeah.' I said. 'Just so long as you don't mind a waistline that's a few inches wider these days! Not to mention my total lack of muscle tone...everything is sagging, my teeth are a bit yellowed and I am developing jowls like a Great Dane!'

She laughed and told me to stop being so silly.

She teased me saying that tubby, gray haired, older men were cute, and she was sure I would still be a great lover.

Anyway, she giggled and said, 'I've put on a few pounds myself!'

So I told her to fk off.

Genius

Legacy Member
De drie directeurs van Maes, Heineken en Jupiler nemen elke ochtend om 10 over 7 de trein naar het werk. Op een zekere ochtend is er een vertraging en ze besluiten samen iets te gaan drinken. Ze stappen een café binnen waar ze meer dan 120 verschillende bieren hebben. De directeur van Maes roept : "Patron, drie Maeskes alstublieft." Nadat hun glas leeg is, roept de directeur van Heineken: "Hallo, barman, kan jij ons nog effe drie Heinekens serveren alsjeblief." Nadat deze uit zijn, is het de beurt aan de directeur van Jupiler: "Patron, drie Heineken alstublieft!" De directeurs van Maes en Heineken schrikken op en kijken elkaar verwonderd aan. Plots zegt die van Heineken: "Man, hoe kan dat nu ? Je bent directeur van Jupiler en je bestelt drie Heineken ? "Wel, ja," zegt de directeur van Jupiler, op zijn uurwerk kijkend, "'t Is nog wat vroeg om bier te drinken !"

I loll'ed

SweetEmmaRose

Legacy Member
Heima :love::love::love::love::love::love::love:
Das zowa mijn grootste droom ooit om sr live te zien, die trede veel op maar ik mis die altijd net :'(

stupid_noob

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Heima :love::love::love::love::love::love::love:
Das zowa mijn grootste droom ooit om sr live te zien, die trede veel op maar ik mis die altijd net :'(

65daysofstatic is even goe en/of beter dan sigur ros :unsure:
en die ga ik tenminste live gaan zien ^^

cassie821

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Heima :love::love::love::love::love::love::love:
Das zowa mijn grootste droom ooit om sr live te zien, die trede veel op maar ik mis die altijd net :'(

Inderdaad die zijn machtig , vorig jaar 2x gezien en toch wil ik ze nogmaals zien steengoed :applause:

SweetEmmaRose

Legacy Member
stupid_noob zei:
65daysofstatic is even goe en/of beter dan sigur ros :unsure:
en die ga ik tenminste live gaan zien ^^

Ik heb die ook al gezien, die zijn ni slecht maar ni even hartbrekend als sr imo

Karre

Legacy Member
k995 zei:
Mijn dochter: bij het invullen van 1 van haar vriendeboekjes (elke 2 dagen wel eentje) bij de vraag "wie vind je cool" : mijn papa :-)

Ik weet niet hoe oud ze is maar dat zal wel nog veranderen :p

Delirium

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Heima :love::love::love::love::love::love::love:
Das zowa mijn grootste droom ooit om sr live te zien, die trede veel op maar ik mis die altijd net :'(

Ik kreeg spontaan de zin om mijn rugzak te pakken en naar IJsland te gaan :)
Dat komt er ooit wel eens van.
'k Heb ze vorig jaar op Pukkelpop gezien en dat was echt magisch.

k995

Legacy Member
Careless zei:
Ik weet niet hoe oud ze is maar dat zal wel nog veranderen :p

Ja zwijg erover sinds dat die 4 was al bezig met vriendjes, kan me niet herinneren dat ik dat ooit zo jong deed. Zal wel anders zijn met jongens zeker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan