Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tr1ploid

Legacy Member
Cell zei:
Ik ben weeral content van mijn sangria! Voor de liefhebbers:
1l sangria
3 kleine doosjes gemengd fruit
90g suiker
250 cl gin
Alles mengen en een paar uur in de frigo steken. Super lekker!

Cool, ik heb nog nooit een recursief drankje gemaakt.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Michster zei:
Zou Google Fiber ons ooit komen redden? :(

Kleine kans: Google heeft z'n infrastructuur vrij snel serieus en betaalbaar kunnen uitbreiden door die van ter ziele gegane internetproviders over gans de wereld op te kopen. Hier zijn de meeste niet meer bestaande 't gevolg van overnames.

Preske

Legacy Member
ryoudragon zei:
Ok. En de royale behandeling, wtf. Daar ook voor. We waren precies heiligen, te zien aan de reacties van het personeel :p niemand mocht gaan zitten voor wij ons plekje gekozen hadden. En beleefd en vriendelijk enzo. Zeer fijne ervaring..

Premium bezoekers he, die worden in de watten gelegd

Preske

Legacy Member
ryoudragon zei:
Nope. Heb al aanvraag ingediend maar die werd geweigerd. De 'dokter' in kwestie heeft me zodanig afgeblaft dat ik in tranen buitenkwam. Nou ja, mijn oma heeft Parkinson (zeer zwaar ondertussen) en haar willen ze zelfs geen parkeerkaart geven. :crazy:

@Karre: ik herinner me nog dat ik ooit twee uur aan de weerwolf heb aangeschoven terwijl de andere groep van onze vrienden twee uur aan de splash hebben gestaan.

@poepoei: yep, de Weerwolf is echt wel de reden dat ik voor Walibi Belgium kies. Die hebben we zot veel keer gedaan.

Ik zal volgende keer meegaan, ik heb 80%

En die parkeerkaart hangt af van uw redzaamheid, (of ge zou in een rolstoel moeten zitten of beenprotheses hebben), dus het moet zijn dat uw oma nog te "goed" was

Tonerider

Legacy Member
ryoudragon zei:
Nou ja, mijn oma heeft Parkinson (zeer zwaar ondertussen) en haar willen ze zelfs geen parkeerkaart geven. :crazy:
ze krijgt die toch nooit op het dashboard gelegd.

SkeeWax

Legacy Member
Kzit hier wat te zappen op de tv en toevallig op X Games uitgekomen. Er zit hier zo'n klein gastje van 13 mee te skaten tussen al die grote gasten :p Die staat zelf in guines book of records omdat hij als enige (!) al een 1080 heeft geland en al een gouden medaille heeft gehaald, en dat op 12 jarige leeftijd :crazy:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Tom_Schaar

Liquigi

Legacy Member
SkeeWax zei:
Kzit hier wat te zappen op de tv en toevallig op X Games uitgekomen. Er zit hier zo'n klein gastje van 13 mee te skaten tussen al die grote gasten :p Die staat zelf in guines book of records omdat hij als enige (!) al een 1080 heeft geland en al een gouden medaille heeft gehaald, en dat op 12 jarige leeftijd :crazy:
Tom Schaar - Wikipedia, the free encyclopedia
In't snowboarden is er ook zo'n jongen van een jaar of 15-16 die al een triple corked 1440 heeft geland (één vd meest hoogstaande tricks in't snowboarden). Dat beloofd
edit: hij blijkt ook 13 te zijn :p

lantaarnpaal

Legacy Member
Gewonnen op Barbarian invasion met west-romeinse rijk op Very hard/medium

http://i.imgur.com/t3gwEOM.jpg


tofste campagne ooit gespeeld omdat ge in het begin constant bankroet en rebellions/religieuze onrust hebt + ineens heel uw land vol Hunnen en Vandalen

Selderijstok

Legacy Member
Telenet hun smallband die niet werkte, de hele tijd aan volledige snelheid kunnen downloaden :crazy:

Swindels

Legacy Member
DoVyTn zei:
Bekijk hieronder de volledige top tien van beste pretparken ter wereld:

1. Cedar Point in Sandusky, Ohio
2. Europa-Park in Rust, Duitsland
3. Dollywood in Pigeon Forge, Tennessee
4. Knoebels Amusement Resort in Elysburg, Pennsylvania
5. Disneyland in Anahiem, Californië
6. Busch Gardens Williamsburg in Williamsburg, Virginia.
7. Magic Kingdom in Orlando, Florida.
8. Universal's Islands of Adventure in Orlando, Florida.
9. Tokyo Disney Sea in Tokyo, Japan
10. Pleasure Beach in Blackpool, Engeland

en

"Tijdens de uitreiking van de Diamond Themepark Awards kwam het bij ons iets minder bekende 'Europa-park' als grote winnaar uit de bus."

"In de categorie 'beste Europese attractiepark' ontving Europa-Park de meeste stemmen, vóór respectievelijk Disneyland Parijs, Phantasialand en de Efteling."

Volledig terecht trouwens, ga er in oktober voor de 3de keer terug, hun horror nights zijn to die for! :D

FurtiveDuck

Legacy Member
Kom ier just thuis van't werk... Nog efkes den ligstoel buiten en ééne roken in't midden van den tuin. Zit er nen goeie minuut, komt er zo plots nen piepjonge vos met één van ons kippen in z'n smoel om de hoek gehuppeld. Kijkt en ziet mij zitten, ik verschiet gelijk zot en dat beest natuurlijk ook. Schiet in paniek en begint overal rond te crossen in de tuin. Mept zichzelf bijna KO tegen onze draad.

Geen idee hoe dat ding hier binnen is geraakt, heel de tuin is omheind en nu zit die vos constant raar geluidjes te maken in één van onze struiken. Geraakt gewoon niet weg natuurlijk. Zitten ook nog met gasten dus heb efkes nen briefke uitgehangen dat der nen suprise in de tuin zit.

Deze namiddag is het vossenjacht. Beestenbos is boos jo! :evil:

GemaneDude

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Gewonnen op Barbarian invasion met west-romeinse rijk op Very hard/medium

http://i.imgur.com/t3gwEOM.jpg


tofste campagne ooit gespeeld omdat ge in het begin constant bankroet en rebellions/religieuze onrust hebt + ineens heel uw land vol Hunnen en Vandalen

Met Crusader Kings 2 enzo nu gewoon te zijn lijken me dat echt superweinig provincies (in totaal), al heb ik daar vroeger toen ik het speelde nooit over geklaagd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan