Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlazeMusic

Legacy Member
Klein glimlachje: eerste poging tot hennep-koekjes, waarbij ik als een klein kind aan de oven blijf zitten, en ze in het oog hou... :unsure:

Burrid

Legacy Member
Om maar efkes in de namaakvlees stemming te blijven. Ik vind dat sommige producten toch zeer sterk beginnen te lijken op vlees. Zowel in smaak, uiterlijk en textuur. Hier een foto van mijn wok dak nu aant opeten ben: http://i.imgur.com/oVptxmE.jpg
Ieder is hier thuis verbaasd hoe sterk het naar kip smaakt.

Karre

Legacy Member
Burrid zei:
Om maar efkes in de namaakvlees stemming te blijven. Ik vind dat sommige producten toch zeer sterk beginnen te lijken op vlees. Zowel in smaak, uiterlijk en textuur. Hier een foto van mijn wok dak nu aant opeten ben: http://i.imgur.com/oVptxmE.jpg
Ieder is hier thuis verbaasd hoe sterk het naar kip smaakt.

Wat een saaie wok :p Waar zijn de kleuren van de paprika's of wat dan ook :p En welk vervangproduct mag dan naar kip smaken trouwens?

JohnnyricoMC

Legacy Member
Karre zei:
Wat een saaie wok :p Waar zijn de kleuren van de paprika's of wat dan ook :p En welk vervangproduct mag dan naar kip smaken trouwens?

royco kippesoep-poeier :D

Burrid

Legacy Member
Karre zei:
Wat een saaie wok :p Waar zijn de kleuren van de paprika's of wat dan ook :p En welk vervangproduct mag dan naar kip smaken trouwens?

Dat was de basis, twas om de foto te maken :(. Heb er nog een zak groenten bijgesmeten achteraf :p
En het heet "chick'pieces", te verkrijgen in de delhaize. Maar niet in alle delhaizes, hier in de parochie waar ik woon kunt ge bijna niks van tofu of die andere varianten vinden. Zo ziet de verpakking er uit: http://greencarlene.files.wordpress.com/2013/07/chickpieces.jpg

Burrid

Legacy Member
Karre zei:
En hoe zit het met de voedingswaarde?

Heb het nog uit mijn vuilzak moeten halen om te kijken, maar:
Per 100g: 135kcal, 20g proteïnen, 4g vet en 6g koolhydraten.

Ge hebt ook chick'pieces met baconsmaak, kdenk dat die nog meer proteinen bevatten.

coldplayke

Legacy Member
Die spulletjes van greenway zijn wel goed, maar ik verkies toch dingen die wat meer naar groentjes en zo smaken.

ryoudragon

Legacy Member
Gisteren naar Walibi gegaan met een Speedy Pass. Zeer tevreden van, van mn leven nog nooit zo weinig rugpijn gehad en zoveel attracties kunnen doen tijdens een pretparkbezoek. :) niets geen kwade blikken of opmerkingen ofzo. Zalig systeem, zn geld volledig waard ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan