Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Myllan

Legacy Member
Schaevertje zei:
Ok dan :p

Dit is de mail. je kent het wel, van die Spam-mails zogezegd van een datingsite, met dan een foto van iemand anders erbij (let ook op het rood omcirkelde)

o05vzn.jpg


En dit het antwoord erop:

1265hrr.jpg


Dat antwoord is gewoon ziek!!
George..Oh no I mean Benn...Oh no it's Matt.:lol:

Myllan

Legacy Member
shiche zei:
De gevolgen van de Rocky films :(


Dat of hij heeft te lang Rambo gespeeld.Dat zwarte spul dat hij op zijn gezicht smeerde was dus echt niet zo goed voor zijn huid.:naughty:
Mijn oudste broer heeft al die Rocky en Rambo dvd boxen.
Als klein kind was ik daar stiekem verliefd op en wou ik met hem trouwen.:lol:

SwagYolo

Legacy Member
Tesliem zei:
Dat of hij heeft te lang Rambo gespeeld.Dat zwarte spul dat hij op zijn gezicht smeerde was dus echt niet zo goed voor zijn huid.:naughty:
Mijn oudste broer heeft al die Rocky en Rambo dvd boxen.
Als klein kind was ik daar stiekem verliefd op en wou ik met hem trouwen.:lol:

Stiekem verliefd...spannend :p

Myllan

Legacy Member
shiche zei:
Stiekem verliefd...spannend :p

Hahaha ja en later als tiener wou ik met Justin Timberlake trouwen en zo waren er nog een stuk of 10 à 20 potentieële huwlijkskandidaten.:lol:
Zo wou ik natuurlijk ook deel uitmaken van de Pussycat Dolls en that kinda shit.Niet dat ik kan zingen ofzo maar dat deed er op dat moment niet toe.
Nostalgie...:oink:

camino

Legacy Member
Mensen die het niet kunnen halen en van niet beter weten en dan maar beginnen schelden ;).

glashelder

Legacy Member
National Geographic met hun reclame voor 125 jaar National Geographic, en dat ze in die 125 jaar zoveel te weten gekomen zijn en dat de wereld zoveel groter geworden is en we zoveel meer mammoeten en sterren en weet ik veel wat kennen. En dan gaan ze de 125 mooiste docu's rond dat topic uitzenden.

Allez, over 250 jaar kunnen we uitkijken naar alles wat we te weten gekomen zijn over motors ombouwen, leegstaande huizen kopen, rotsblokken doen ontploffen, ontsnappingen uit gevangenissen, hele grote tonijn vangen en in garages rommelen om dan dingen te verkopen op de veiling :lol:

rscaboy

Legacy Member
glashelder zei:
National Geographic met hun reclame voor 125 jaar National Geographic, en dat ze in die 125 jaar zoveel te weten gekomen zijn en dat de wereld zoveel groter geworden is en we zoveel meer mammoeten en sterren en weet ik veel wat kennen. En dan gaan ze de 125 mooiste docu's rond dat topic uitzenden.

Allez, over 250 jaar kunnen we uitkijken naar alles wat we te weten gekomen zijn over motors ombouwen, leegstaande huizen kopen, rotsblokken doen ontploffen, ontsnappingen uit gevangenissen, hele grote tonijn vangen en in garages rommelen om dan dingen te verkopen op de veiling :lol:

Die hun programma's zijn de laatste tijd te belachelijk voor woorden. Onlangs nog een programma gezien waarin twee hillbillies met een metaaldetector allerlei rommel bovenhaalden die twee keer niets waard is maar ze stellen het dan wel voor alsof je er miljoenen mee kan verdienen. Een concept waarop al hun programma's zijn gebaseerd

glashelder

Legacy Member
rscaboy zei:
Die hun programma's zijn de laatste tijd te belachelijk voor woorden. Onlangs nog een programma gezien waarin twee hillbillies met een metaaldetector allerlei rommel bovenhaalden die twee keer niets waard is maar ze stellen het dan wel voor alsof je er miljoenen mee kan verdienen. Een concept waarop al hun programma's zijn gebaseerd

Doet me denken aan hun Moonshine-dinges :lol: Of da's op Discovery zeker. Nu ja, één pot nat. Animal Planet is trouwens in hetzelfde bedje ziek.

My Pet's Gone Viral, Dogs 101, America's Cutest Pet, Call of the Wildman, RSPCA-toestanden, allerlei belachelijke mannetjes die hun testosteron moeten aantonen door dichter bij leeuwen te komen dan goed voor ze is, Bug Wars,... En 's avonds dan van die 'schokkende' filmpjes waarbij paarden vallen of een onnozelaar door een slang wordt gebeten. :sleep:

WarCry-dude

Legacy Member
glashelder zei:
Doet me denken aan hun Moonshine-dinges :lol: Of da's op Discovery zeker. Nu ja, één pot nat. Animal Planet is trouwens in hetzelfde bedje ziek.

My Pet's Gone Viral, Dogs 101, America's Cutest Pet, Call of the Wildman, RSPCA-toestanden, allerlei belachelijke mannetjes die hun testosteron moeten aantonen door dichter bij leeuwen te komen dan goed voor ze is, Bug Wars,... En 's avonds dan van die 'schokkende' filmpjes waarbij paarden vallen of een onnozelaar door een slang wordt gebeten. :sleep:

Die titels van bug wars afleveringen!

Rainforest Rampage
Blood on the Forest Floor
Ultra Violence
Mother of All Wars
Murderous Intent

't Is dan ook niet bug wars maar MONSTER bug wars. :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan