Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
YaMo zei:Haha, die kende ik zelfs nog niet![]()
Haita zei:Ook al was ik hier nog geen lid, die oude threads bezorgen mij toch ook een glimlach![]()
R1TM1X zei:Iemand die en link heeft naar het ad d blocker schandaal dat in die post vermeld word?
Verstuurd via tapatalk
n9ne zei:tijd dat iemand hier eens een verzameling maakt met alle epic threads van hier opt forum :') deze herinner ik mij niet eens. Ofwel zat ik hier toen nog niet.

Remi zei:'t is dan ook niet echt in een deel van het forum waar de doorsnee gebruiker vertoeft, denk ik. Btw, de post is van 22/01/12, dus ruim later dan dat jij lid werd![]()

wartaal zei:
wartaal zei:
t=35m50s dusLudwig Van zei:justin bieber gaat op david lynch lijken
Ludwig Van zei:https://www.youtube.com/watch?v=bVOeTY9R7V0#t=35m50s
https://www.youtube.com/watch?v=vZwvkPnMORE
dat gedrocht is de braziliaanse samson
de kinderprogramma's in brazilië zijn zo afschuwelijk dat ze wel op straat moeten sjotten

EternalSilence zei:Regen![]()

math zei:
SusieQ zei:Sorry hoor, maar vervang die kerel door "kaatje" en je hebt net dezelfde kolder![]()

camino zei:De mossels zijn eindelijk in het land en ze zien er lekker uit:
![]()