Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlazeMusic

Legacy Member
Timmeke zei:
"toeval"

http://24.media.tumblr.com/dc5adb738aaa5dc4c3955d827557e803/tumblr_mkabbnP0Na1s8a6mto1_400.gif


al die toeval hier... dat kan geen toeval meer zijn... ik geloof er niks van:naughty:
Geloof wat ge wilt... :unsure:


Timmeke zei:
Indische jongen met staart aanbeden als herboren god - Hbvl.be

Die indiers toch he...

is wel een fameuze "staart" in tegenstelling tot diegene die je doorgaans ziet.

Opereren zal zo simpel nog niet zijn!
Wees blij dat ze hem aanbidden als 1 of andere god. Ze konden hem net zo goed zien als de duivel en hem aan zijn staartje aan een boom nagelen, terwijl ze er met 6 voodoo priesters rond staan te dansen ofzo... :unsure:

Preske zei:
Danku, voor dat blindelings vertrouwen :D

SwagYolo

Legacy Member
Muscleduck zei:
Tenminste een man van het volk. Nie zo ne stijven kwibus als onze Fille. Hij is precies wa afgevallen ook.

De Laurent als koning, die zie ik echt nog een oorlog verklaren

Muscleduck

Legacy Member
shiche zei:
De Laurent als koning, die zie ik echt nog een oorlog verklaren

Nee koning zie ik hem ook niet worden, maar hij is wel meer losjes zoals zijn vader. Misschien ietske té af en toe, ma bon :)

ryoudragon

Legacy Member
Preske zei:
en binnen de week is hem kapot :p

Maakt me niet uit, heb hem gekocht als gadget voor op t vliegtuig aangezien mn koptelefoon gesneuveld was onderweg :p zolang ik maar muziek heb tot in belgique en alle tijd dat ie langer werkt is mooi meegenomen :D

Heb wel compleet verkeerde normen nu door de Landmark (en eigenlijk alle andere dingen in de Filippijnen) :sad: ik ga terug thuiskomen en moord en brand schreeuwen : "pardon? 15 euro voor een tshirt, zijn jullie niet beschaamd!? Afzetters!" :unsure:

Preske

Legacy Member
Haita zei:
:naughty: ik ben zo goed als vegetariër. Misschien 1 a 2 keer per week wat vlees, en dat is een goede balans. Spijtig dat de inspanningen om minder vlees te eten meteen teniet worden gedaan door overconsumptie.


Al een geluk dat ge niet met die flexitarier bs afkomt :p

RB26DETT

Legacy Member
Sinds maandag verhuisd naar mijn eigen appartement. :)

Geen stress meer om 's morgens met de auto naar het station te rijden, maar een ontspannen wandeling van 10 minuutjes.

Stimpy

Legacy Member
content dat het met jquery gelukt is om mijne chat soepeler te maken :D

wat een merde, ik weet weer waarom javascript mij niet lag :')
gelukkig komt ge met copy past en dingen aanpassen best ver in internetland

Stampertje

Legacy Member
gisteren iemand kunnen gelukkig maken met mijn 2 overgebleven full madness + camping tickets voor tomorrowland. die geloofde mij eerst niet als ik zei dat ik gewoon de prijs vroeg die ik betaald had i.p.v. 400€ zoals de meeste

kay-gell

Legacy Member
RB26DETT zei:
Sinds maandag verhuisd naar mijn eigen appartement. :)

Geen stress meer om 's morgens met de auto naar het station te rijden, maar een ontspannen wandeling van 10 minuutjes.

Damn gij zit er rapper in dan ik. Wij moeten nog de tweede laag verven,behangen en een tafel,zetel + kasten kopen :D

Tr1ploid

Legacy Member
Ik heb al paar dagen last van twee gigantische aften aan binnenkant van wang, vlak nast achterste kiezen. Nu opgelost door 1 staafje Oralmedic op beide te gebruiken. Damn, zo zalig, die pijn onmiddelijk volledig weg. Het kost pokkeveel (10 euro voor 3 staafjes) maar als ge met 1 staafke 2 grote aften direct permanent kunt elimineren is het wel de moeite waard.

Timmeke

Legacy Member
Tr1ploid zei:
Ik heb al paar dagen last van twee gigantische aften aan binnenkant van wang, vlak nast achterste kiezen. Nu opgelost door 1 staafje Oralmedic op beide te gebruiken. Damn, zo zalig, die pijn onmiddelijk volledig weg. Het kost pokkeveel (10 euro voor 3 staafjes) maar als ge met 1 staafke 2 grote aften direct permanent kunt elimineren is het wel de moeite waard.

Maakt u ook zo'n filmke: Daniel testar Oralmedic - YouTube
Kheb precies wel dringend een bril nog, hoe wazig is dat beeld wel niet... (of is het een slechte camera?:p)

Bosvos

Legacy Member
Eindelijk regen en onweer hier! Hopelijk koelt het zo deze nacht wat af naar een deftige slaaptemperatuur :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan