Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GemaneDude zei:Rolstoeler valt op trambaan in Utrecht - YouTube
Op zich niet grappig, maar het geluid dat die man maakt![]()
Ben ik nu een slecht persoon ?Michster zei:Was dat trouwens van dat kebapsvlees ipv gewoon gekapt dat erin zat? ^^
Michster zei:kebapsvlees ipv gewoon gekapt .
Michster zei:kebapsvlees
Michster zei:Misschien ook wat gesneden olijfjes?Nu ja, niet iedereen is natuurlijk voor olijven te vinden.
Michster zei:Misschien ook wat gesneden olijfjes?
Michster zei:olijfjes
Michster zei:Lasagna

die 2de picKO zei:

GemaneDude zei:Rolstoeler valt op trambaan in Utrecht - YouTube
Op zich niet grappig, maar het geluid dat die man maakt![]()

Baats zei:
BramVroy zei:Dat een van m'n covers 1k views heeft bereikt. Heb nog nooit drum covers op youtube gezet, en 't is wel fijn dat het positief ontvangen wordt!
Daarnaast: het weer dat stilaan EINDELIJK beter wordt!


Karre zei:Leer je eigenlijk wel iets bij op een Erasmus qua studies betreffende? De ervaring lijkt me wel aangenaam. Maar blijft het daar niet wat bij? Want als ik zie welke vakken de erasmus studenten nemen lijkt het me dat ze al gewoon helemaal niet naar school kunnen gaan. Zoals ICT management, dat vak stelde niets voor en toch nam men dat.
Elosopardo zei:En nu hoop je door die link hier te posten op nog meer views ?
Just kiddin, leuke video
Ik ben eerlijk gezegd benieuwd wat de Erasmusstudenten die dit jaar zijn weggeweest hebben bijgeleerd vergeleken met ons. Als ik zo zie wat die daar uitvoeren is dat precies één grote party... Maar die moeten dan toch ook achterlopen zou ik zo denken ?
Karre zei:Leer je eigenlijk wel iets bij op een Erasmus qua studies betreffende? De ervaring lijkt me wel aangenaam. Maar blijft het daar niet wat bij? Want als ik zie welke vakken de erasmus studenten nemen lijkt het me dat ze al gewoon helemaal niet naar school kunnen gaan. Zoals ICT management, dat vak stelde niets voor en toch nam men dat.
Maartenn zei:Vooral frustrerend dat sommige bedrijven en mensen denken dat Erasmus echt zo'n grote meerwaarde is voor iemand.. terwijl je er echt quasi niks leert vergeleken met hier.
BramVroy zei:Dat een van m'n covers 1k views heeft bereikt. Heb nog nooit drum covers op youtube gezet, en 't is wel fijn dat het positief ontvangen wordt!
Daarnaast: het weer dat stilaan EINDELIJK beter wordt!

Elosopardo zei:En nu hoop je door die link hier te posten op nog meer views ?
Just kiddin, leuke video![]()

Vond ik zelf de slechtste van de hoop. Maar toch fijn dat je ervan genoten hebt.Borko zei:Zelfs van uw Tenacious D cover genoten![]()
Baats zei:Vaktechnisch heb ik zeker iets bijgeleerd (ik volgde daar de vooropleiding van één van de best aangeschreven Finance-scholen in Europa, dus niet alles over dezelfde kam scheren). Maar dat vind ik zelfs niet het belangrijkste. De taal bijleren, de cultuur, de ervaring op zich etc. hebben mij enorm verrijkt, op een compleet andere manier dan ik hier ooit zou kunnen krijgen.