Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
kil911ler zei:
Gisteren met een bende maten gaan eten en dan wat uitgezet in het Gentsche. Kwamen we dan terecht in't Dreupelkot.

Ik had al wat verhalen gehoord rond de 'peperjenever', maar ik wist nooit goed waarom. Ik dacht dat het een zeer gekruide jenever zou zijn. Ik ben dan zo een klootzak dat ik hem voorstelde aan 2 van mijn maten en ja... beetje porren van dat ze niet durven é :p

Haalt de baas dan die fles uit en zie je die pepers erin drijven, my god, we wisten ni wat te verwachten. Dan raapten mn maten de moed bijeen en hebben ze ervan geproefd en hun gezichten waren hilarisch eigenlijk :') Zelfs de baas moest ook lachen vanwege hun reactie :D


Heb er ook beetje van geproefd en zotte shizzle. Een glas zou me nooit gelukt zijn :p


Nu, tis een aanrader om iemand een loer te lappen :D

Op 't werk hebben wij ook zo'n fles whisky staan die al 6 jaar in paprika drenkt, altijd leuk om een paar druppeltjes daarvan in ene z'n glas te doen, vooral bij de nieuwe :p

Mrsnugglie

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Op 't werk hebben wij ook zo'n fles whisky staan die al 6 jaar in paprika drenkt, altijd leuk om een paar druppeltjes daarvan in ene z'n glas te doen, vooral bij de nieuwe :p

Dat kan niet anders dan pijn doen :D

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Mrsnugglie zei:
Dat kan niet anders dan pijn doen :D

trust me, it does :p
Dat is onze vorm van 'doop' voor de nieuwe, het is dus wel de moeite :p

Toen ik daar een week werkte hebben ze me daar zo een mini glaasje van aangeboden, ik wist totaal niet wat het was en heb dat dus helemaal opgedronken, heb een kwartier op toilet gezeten en 3 glazen melk gedronken, m'n lippen stonden echt in brand en was er misselijk van :p

Vorige week een paar druppels in een nieuwe z'n koffie gedaan, hij is er ook niet goed van geweest :lol:

sluysen

Legacy Member
Tis niet echt te vergelijken vind ik :p Aangezien hij er enkel een gitaar onder zet, terwijl dat ander al met 2 keyboards gedaan wordt.

Laat ons zeggen, ze zijn beide nice gedaan :) Ook de floppy drive versie vind ik wel vet :D

Utred

Legacy Member
Ik had een moedervlek met snode plannen, en nu niet meer! utred>kanker

Nu hangt er wel zo'n grote plakker in mijn nek en dat ding is bijzonder irritant.

Mrsnugglie

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
trust me, it does :p
Dat is onze vorm van 'doop' voor de nieuwe, het is dus wel de moeite :p

Toen ik daar een week werkte hebben ze me daar zo een mini glaasje van aangeboden, ik wist totaal niet wat het was en heb dat dus helemaal opgedronken, heb een kwartier op toilet gezeten en 3 glazen melk gedronken, m'n lippen stonden echt in brand en was er misselijk van :p

Vorige week een paar druppels in een nieuwe z'n koffie gedaan, hij is er ook niet goed van geweest :lol:

Heerlijk wel, zo'n werksfeer :D

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Mrsnugglie zei:
Heerlijk wel, zo'n werksfeer :D

Haha ja, tis echt wel zalig om met zo'n groep te kunnen werken, er worden constant grapjes uitgehaald en mensen 'gekloot', elke keer dat ik de keuken binnenkom moet ik oppassen om niet van die 'kletsen' te krijgen met een handdoek :p

Nas

Legacy Member
Utred zei:
Ik had een moedervlek met snode plannen, en nu niet meer! utred>kanker

Nu hangt er wel zo'n grote plakker in mijn nek en dat ding is bijzonder irritant.
Ik laat die gewoon staan. Living life on the edge!

Utred

Legacy Member
Als de dokter mij zegt dat die vlek iets ongezonds van plan is laat ik die toch liever niet staan ze :unsure:

e.House

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Haha ja, tis echt wel zalig om met zo'n groep te kunnen werken, er worden constant grapjes uitgehaald en mensen 'gekloot', elke keer dat ik de keuken binnenkom moet ik oppassen om niet van die 'kletsen' te krijgen met een handdoek :p

Leuk als je 12 bent.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
e.House zei:
Leuk als je 12 bent.

Tgoh, die mannen van in de 30 doen er toch ook aan mee hoor, maar kan wel verstaan er sommige niet in zo'n werksfeer werken en zich dat dus niet kunnen inbeelden maar ik weet wel wat ik liever heb hoor :)

sir oinksalot

Legacy Member
Utred zei:
Als de dokter mij zegt dat die vlek iets ongezonds van plan is laat ik die toch liever niet staan ze :unsure:

this, ik heb er een gehad die er net iets te lang gestaan heeft, met alle gevolgen van dien
uiteindelijk nog goed afgelopen hoewel het er even anders uitzag, wel nog 3 maandelijkse controles de komende jaren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan