Archief - Je glimlach van vandaag - deel 20

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
BlazeMusic zei:
Daarnet koekjes gebakken voor de kotgenoten.
Ben hun held momenteel :cool:

picture0281.jpg

Damn, ze zien er lekker uit. Waar zitte? Ik kom meteen met de lijnbus af :D (not serious, duh)

BlazeMusic

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Damn, ze zien er lekker uit. Waar zitte? Ik kom meteen met de lijnbus af :D (not serious, duh)

4 hongerige kotgenoten...Schiet ni veel nimeer van over ze :D

freakykiller

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Op youtube kunt ge de uitleg zien, kan momenteel niet op youtube.

Heeft te maken met het feit dat een magnetisch veld normaal recht door een voorwerp gaat. De veldlijnen staan evenwijdig. En zo krijgt ge aantrekking of afstoting.

Maar als het voorwerp zeer koud is dan gaan de veldlijnen niet rechtdoor. Die snijden elkaar in een bepaald patroon waardoor het gelocked wordt ofzoiets. Ik snap ook niet juist waarom

errrr :unsure:

Ten eerste, dit kan enkel maar bij specifieke stoffen (die men momenteel zoekt) en dus niet zomaar bij een sterk gekoeld voorwerp :')
Ten tweede, het gaat erom dat het supergeleiders zijn, en die hebben geen weerstand onder een kritische temperatuur waardoor dat de geinduceerde stroom (ten gevolge van bij elkaar brengen magneet en materiaal) niet afgezwakt wordt (er is geen weerstand) en deze is dan verantwoordelijk voor het magneetveld die de magneet opheft

Alteration

Legacy Member
Karre zei:
't Is dat die test moeilijk is :p.

't Is dat die test voor iedereen gemakkelijk is, omdat 't voor u zo is.
Ge zou nog verschieten :p

OT: Iemand die daarnet voorbijfietste met een licht achter haar rug houdend.

Nerath

Legacy Member
Bananachoc milkshake van Quetzal blijft een culinair orgasme! Alsof duizend chocoladen-engeltjes in je mond plassen.

glashelder

Legacy Member
Nerath zei:
Bananachoc milkshake van Quetzal blijft een culinair orgasme! Alsof duizend chocoladen-engeltjes in je mond plassen.

Hmmm, moet dat toch eens checken. Banaan + chocolade = :drool: Zoals chocolade met banaanvulling, of banaan met chocoladesaus, of Chupa Chups met banaan-chocolade (RIP :sad:), Panos-boterkoeken met banaan en chocolade,...

JohnnyricoMC

Legacy Member
glashelder zei:
Hmmm, moet dat toch eens checken. Banaan + chocolade = :drool: Zoals chocolade met banaanvulling, of banaan met chocoladesaus, of Chupa Chups met banaan-chocolade (RIP :sad:), Panos-boterkoeken met banaan en chocolade,...

Banaan in chocoladefondue :drool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan