?therapy?
Legacy Member
Onkruid vergaat niet hé!KizZamP- zei:Is dat die film waarin ook zo een vrouw begint met zwaardvechten en waarin ze zo met een lint tegen tonnen of zoiets slaan en dat geluid maakt?
Mijn glimlach van de dag: Therapy leeft nog! Lang leve Mich!

en neen, dat is niet in die film.

De vrouw heeft er toch nog altijd een minderwaardige functie ze.





