Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kr|stof

Legacy Member
Beter dan: "We zitten hier niet alleen en ze heeft echt zo -maakt handgebaar- een memmen."

128MB

Legacy Member
Kr|stof zei:
Beter dan: "We zitten hier niet alleen en ze heeft echt zo -maakt handgebaar- een memmen."

Dat was men eerste gedacht te zeggen :unsure:

Ma echt :drool:

Enfin tis werk dus serieus houden ^^

Bubba

Legacy Member
Bwa, imo valt dat nog mee. In ieder geval beter zoiets zeggen van "Tis geen misse" dan van die vunzige zaken als "Die wil ik wel is XXX" ofzo. :p

Romelus

Legacy Member
Net toch een glimlachje op m'n gezicht getoverd na deze grap:

Een Westvlaamse boer moet voor de rechtbank verschijnen voor verkrachting van zijn meid.
Vraagt de rechter aan de boer: 'Heb je haar verleid?'
'Benink' zegt de boer 'ze lag van den eerst keer goed'

?therapy?

Legacy Member
Kwas een aflevering van south park aan het bekijken. Ik ga een uurtje weg terwijl het op pauze staat. Ik keer terug en nu zijn alle stemmen in south park zo'n diepe mannenstem :wtf:
Grappig effect wel :p

EternalSilence

Legacy Member
Al die mensen die hun pc upgraden, of zelfs helemaal vervangen.
Om toch maar GTA4 op een deftige manier te spelen (velen zijn niet te vreden met gfx die op low staan).

Savage

Legacy Member
volderke89 zei:
Net toch een glimlachje op m'n gezicht getoverd na deze grap:

Een Westvlaamse boer moet voor de rechtbank verschijnen voor verkrachting van zijn meid.
Vraagt de rechter aan de boer: 'Heb je haar verleid?'
'Benink' zegt de boer 'ze lag van den eerst keer goed'

haha, nu ik stilaan west-vlaams begin te kennen, vindek die wel grappig idd :)

Brecht

Legacy Member
Doom Dragon zei:
Al die mensen die hun pc upgraden, of zelfs helemaal vervangen.
Om toch maar GTA4 op een deftige manier te spelen (velen zijn niet te vreden met gfx die op low staan).
als ge onder de min specs zit kunde nie anders :p en gta4 is goed voor de economie! iedereen koopt het, en ze zetten de mensen aan om nieuwe hardware te kopen :p

128MB

Legacy Member
Doom Dragon zei:
Al die mensen die hun pc upgraden, of zelfs helemaal vervangen.
Om toch maar GTA4 op een deftige manier te spelen (velen zijn niet te vreden met gfx die op low staan).

Als je 2j geleden €200-300 hebt gegeven aan een upgrade, ben je er niks mee met gta4.

dan speel je op 800x600 op low :ironic: Beeld kun je vergelijken als GTA3 willen forceren op een PSX.

Heb dus geinvesteerd in een upgrade zoals zovele, en dus direct tegoei €259 voor een Asus 4870.
Nu draai ik et op highest met zalig beeld.

Huasheng

Legacy Member
Vandaag was de les anderhalf uur vroeger gedaan :applause:

Morgen geen les :applause:

Daarjuist overheerlijke bloemkool gegeten :applause:

djbramz

Legacy Member
Donna top die best wel nog te pruimen valt, buiten enkele te hoge hits van het moment dan en de milk inc's.

Babs

Legacy Member
Wel bizar, dit weekend naar de Ardennen en ik moet zowel mijn bikini als snowboots meedoen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan