Archief - Je glimlach van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crashtestdummy

Legacy Member
vannacht wast ne verjaardag en we hadden allemaal een goei pint gedronken. rond 5u vanmorgen als iedereen zowa vertrokken was en ik en ne maat nog overschoten, kregen we het plots in onzen kop om naar de ardennen te gaan. dusja, wa doen we, we waren eerst van plan om me mijn camionet te gaan en em eeft er zijnen dax in gezet (om daar wa rond te crossen denkek, we weten teigenlijk zelf niemeer) ma we hebben dan uiteindelijk me zijnen auto vertrokken ondanks de tegenstribbeling van zijn moeder die zei da em veel te zat wa vo na daar te rijden en ze verklaarde ons zot...

nuja, aan een goei 160 na daar gevlamd me geregeld een pispauze en drinkpauze langs de pechstrook. em eeft zelfs nekeer expres tegen de vangrail gereden vo de leute ^^

uiteindelijk toegekomen in dinant, al een beetje ontnuchterd van de rit :) we kijken naar den auto en we schieten in de lach omdat ie ne hele gedeukte linkervoorvleugel heeft en zijn pinker eraf is door da em thuis toen em in achteruit va den oprit reed de stenen brievenbote gepast had :D (jah we kunnen tma zien alst klaar is e ^^ )daar wa rondgetsjoold en overal achter pornomagazines gevraagd vo de leute en eentje gekocht, tkieken afgegeven in de bergen me den auto en we wilden dan wa slapen voorda we terugkeerden ma we zaten nog me teveel energie...

dus we zochten boskes waarda we wa prive hadden om es goe te rukken om ons eigen moe te maken... da is ook gelukt ondanks tgene wa we dervoor gezopen hadden.

tprobleem was dan da den auto vastzat in de modder in die aardewegskes en we hebben da bakske een deel moeten duwen :sop:

nuja, we konden dan nog nie in slaap vallen dus we hadden maar teruggekeerd :sop:

em is naar zijn vader gegaan me mij waar ie dan opgebeld was door zijn moeder... om te weten of we nog leefden eh... en om te zeggen da ze zijn brommer nergens zag staan :sop:

wij waren alletwee al aant denken da em getsjoept is, dus we rijden naar zijn huis... om dan tot het besef te komen achter 20minuten rijden da het wel eens mogelijk zou zijn dat ie em in mijn camionet gestoken heeft :s hij weet daar niks meer van en ik wist het nie zeker :unsure: dusja da betekent dat da nu onzen eersten blackout is terwijl we nog nie gaan slapen hadden :unsure:

en mijn glimlach van vandaag is dan eigenlijk ook wel deels dak heelhuids thuisgekomen ben (om 16:00u ongeveer) :D
nu gaak nog een uurke of 2 slapen om dan vanavond nog ne 2de verjaardag te gaan vieren :D

Crashtestdummy

Legacy Member
Bl@ckDevil zei:
Zout ge ni beter nen boek beginnen schrijven ?

Dat van die vangrail vink er wel over :s
da was ma traagskes eh da em er tegen reed :) der zit alleen maar een buil en een schreef daarvan in zijn karre :p

me een autootje die maar 300 euro gekost heeft moogde wel es ergens oprijden eh :)

*edit*

ma alle, kga dodooke doen, want kem nog ne zwaren avond int zicht :unsure:

Sephiroth

Legacy Member
Dude87 zei:
dus we zochten boskes waarda we wa prive hadden om es goe te rukken om ons eigen moe te maken... da is ook gelukt ondanks tgene wa we dervoor gezopen hadden.

OK.

RaGeR

Legacy Member
Wat een kutouders als ze hunne zoon bezopen met de auto laten vertrekken.

Sivve

Legacy Member
Laat dienen jongen eens zijn verhalen doen gvd! Ik lig er elke keer weer strijk mee :lol:

S.conceiçao7

Legacy Member
2 gasten die naar de bosjes gaan om te rukken. sounds pretty gay.

stupid_noob

Legacy Member
heel de dag toffe presentaties en gratis eten gehad op barcampgent :)

hatetn

Legacy Member
daarvoor zou je toch deze topic komen lezen. toffe gayverhaaltje's uit de ardennen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan