honny
Legacy Member
Furon zei:
hahaha!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Furon zei:
http://www.msxnet.org/humour/world-according-to-america.pnghonny zei:de wereld volgens de amerikanen! ...s.de/dpblog/sig/pics/Americandemographics.jpg

Carrion zei:'k wist nie da er nog mensen geïnteresseerd waren in de rode duivels (of in het belgisch voetbal in het algemeen)
Tr1ploid zei:Als ge heel de commotie rond Dick Advocaat bekijkt zou ge toch heel anders denken.

Oh, gratz, das wel groot nieuw ajaBabs zei:Morgen trouwt mn zusje ^^ Tzal een leuk feest zijn me heel de familie en al de vrienden

Rizla+ zei:Vandaag Technics SL-1200 die vandaag aankomt!An nog soundsystem dat binnenkort opnieuw aankomt. Whoop whoop! En tickets Reggae Geel die in de bus lagen.
Rizla+ zei:Vandaag Technics SL-1200 die vandaag aankomt!An nog soundsystem dat binnenkort opnieuw aankomt. Whoop whoop! En tickets Reggae Geel die in de bus lagen.

Tuninboy zei:Gade met laptop draaien, of platen ?

Babs zei:Morgen trouwt mn zusje ^^ Tzal een leuk feest zijn me heel de familie en al de vrienden

Tuninboy zei:En das dan 14 jaar, gaat naar reggae Geel, is een "dj" die alleen de hitjes van nu kent. Ach, waar gaat het toch naartoe met de jeugd.