Archief - Je Euromillions geheim houden...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaHeaVYFo

Legacy Member
Ahoi,

Hier één van de vele dromers over de grote Euromillions pot (nu al 150.000.000 euro.) Maar ik weet nie of ik gelukkig moet zijn, of moet blèten als ik dat bedrag van 6.000.000.000 oude belgische franken win. Mijn enige zorg zou zijn: Hoe hou ik dit geheim? :eek:

Ik zit er al 2 weken m'n hoofd over te breken en 'kbedacht enkele leuke oplossingen.

1. Ik bel naar de lotto:
Ik zou pas op donderdag of vrijdag naar de lotto bellen, als het nieuws al wa afgekoeld is. Dan zeggen da'k anoniem wil blijven en een vijftiger ben uit Kortrijk. Ma'kben eigenlijk 25 en uit brugge. één spoor die doodloopt voor de schattejagers.

2. Ik wil maar 100M euro.
50M gaan ANONIEM naar 50 mensen, elk een miljoen. Naar beste vrienden, vrienden van die vrienden, etc. En allemaal juigen ze om hun geld, ik ook, ik gebaar van koeken-aas en beweer ook maar een miljoen gewonnen te hebben.
Samen zoeken ze allemaal naar de mol.... Zou dit lukken? :D

3. Ik wil dat geen bank het weet.
... Hier ga'k volledig de mist in. ik dacht zo, anoniem een notaris bellen, hem een zwart percentje aanbieden, ge weet wel, wa een echte belg zou doen he...:$
Tis maar om te zeggen, dat op dat vlak er niemand te vertrouwen valt.


Iemand een idee?
Beste idee krijgt een miljoen euro, als'k volgende week win :D

RaGeR

Legacy Member
Geef alles aan mij en ik zal nie verklappen da gij het gewonnen hebt ... :unsure:



:evil:

cG`

Legacy Member
Als ge aan de loterij vraagt om uw naam niet bekend te maken en ge zwijgt er zelf over dan komt normaal niemand dat te weten he :)
Kheb toch eens gehoord dat er een vrouw die het al jaren verzwegen hield van haar eigen gezin.

FroFro

Legacy Member
gewoon zegge da ge anoniem wilt blijve, dan gaan die nix zegge ze :p en als ze toch unne mond voorbij prate edde geld genoeg om da "op te lossen" :cool:


*edit*
btw, heb je stiekem gewonnen? ^^ ik wil wel een percentje :unsure:

X1RON

Legacy Member
waarom het een geheim houden :D hou het niet geheim en geniet van de media aandacht :unsure:

acquisitor

Legacy Member
ach, ik zou genieten van het aandacht...arrogant overkomen, geen geld aan ****** etc geven...

FroFro

Legacy Member
genieten van de aandacht? Dnno ze, kzou begrijpen da ge da geheim wilt houden. Anders moete ni verschiete da ge plots veel vrienden hebt..

Bosvos

Legacy Member
ik zou het niet geheim houden, maar ook niet aan de grote klok gaan hangen...

familie en beste vrienden, maar dan échte vrienden zouden een serieuze som krijgen en mss een beetje voor een goed doel? (als ik in een goeie mood ben :p)
voor de rest zou ik niet te veel ineens gaan spenderen (dus geen kasteel, jacht, bugatti veyron e.d. kopen :p)
maar het hoogstnodige eens upgraden, ik zou verhuizen (heb ik niets over te zeggen, woon bij ouders en ben minderjarig, maar een schoon huizeke zou plezant zijn :p)
en als ge van plan zijt om een auto of moto te kopen, niets te speciaal kopen, maar bvb. ne nieuwe ipv 2dehands...

en als ze dan vragen: amai hoe doede gij da allemaal?
antwoord: ik hem de lotto gewonnen...
dan weten ze eigenlijk nog nix, en eigenlijk zijn ze ni zeker of ge het meent :D

F.A.

Legacy Member
Zouden al die werknemers van je bank kunnen zwijgen? Zelfs tegen hun eigen partner? Ik betwijfel het. En zo gaat het verder...je mag het niet verder vertellen maar bij mijne man op de bank heeft er den diene de euromillions gewonnen...
Het bedrag is te groot.
Je zou het meteen kunnen storten op een bank in Zwitserland.

Dirty_Col

Legacy Member
Nieuwe identiteit en een eiland kopen, de rest van uw geld in cash bij u houden.

Raukaris

Legacy Member
_-X!rOn-_ zei:
waarom het een geheim houden :D hou het niet geheim en geniet van de media aandacht :unsure:

acquisitor zei:
ach, ik zou genieten van het aandacht...arrogant overkomen, geen geld aan ****** etc geven...

Het is heus niet alleen de media die er een circus van zullen maken. Armoezaaiers, "vrienden" , investeerders en ofcourse criminelen/maffia, geniet dan maar van uw aandacht.

Ik zou het stilletjes houden en alleen mijn gezin laten weten, nog tijdje blijven werken en dan verhuizen naar betere oorden en dan een bad nemen in al mijn geld!:scream:

Genious

Legacy Member
Ge zegt gewoon dat ge anoniem wilt blijven. Die respecteren dat.
Anoniem geld geven kan mebbe wel een probleem vormen, ik denk dat de staat graag weet van waar naar waar een miljoen zich verplaatst. ;)
En waarom ge wilt dat de banken daar niets van weten, begrijp ik totaal niet.

DaHeaVYFo

Legacy Member
F.A. zei:
Zouden al die werknemers van je bank kunnen zwijgen? Zelfs tegen hun eigen partner? Ik betwijfel het. En zo gaat het verder...je mag het niet verder vertellen maar bij mijne man op de bank heeft er den diene de euromillions gewonnen...
Het bedrag is te groot.

De nagel op de kop. Je hebt eigenlijk alweer te veel gezegd. :D
Gij hebt misschien goede bedoelingen, maar een andere partner van een een andere bank-bediende misschien niet en daar komen de schattejagers op af natuurlijk.

:niceone:

ComputerVISTA

Legacy Member
Als de bankbediende niet kan zwijgen schendt ze het bankgeheim en doet ge ze een proces aan voor enkele miljoenen en voila ge kunt er nog wat meer op uwen hoop smijten ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
Ow, en ge zult niet naar de bank moeten gaan met een valizeken, maar de bankdirekteur zal wel tot bij u komen (meerdere banken en kiezen aja)

FroFro

Legacy Member
gohgoh, interestje van 3 miljoen euro per jaar anyone?

't meeste da ik ken is iemand da 55 miljoen heeft gewonnen (frank e). Das ook nog ni slecht natuurlijk :p Ma das meer een extraatje, daarmee kunde ni blijve leven zonder te werken ze (denk da die mense eind 30 waren toen ze da wonnen, een gezin me 2 kindere). Die gaan dan ook verstandig me da geld om.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan