DaHeaVYFo
Legacy Member
Ahoi,
Hier één van de vele dromers over de grote Euromillions pot (nu al 150.000.000 euro.) Maar ik weet nie of ik gelukkig moet zijn, of moet blèten als ik dat bedrag van 6.000.000.000 oude belgische franken win. Mijn enige zorg zou zijn: Hoe hou ik dit geheim?
Ik zit er al 2 weken m'n hoofd over te breken en 'kbedacht enkele leuke oplossingen.
1. Ik bel naar de lotto:
Ik zou pas op donderdag of vrijdag naar de lotto bellen, als het nieuws al wa afgekoeld is. Dan zeggen da'k anoniem wil blijven en een vijftiger ben uit Kortrijk. Ma'kben eigenlijk 25 en uit brugge. één spoor die doodloopt voor de schattejagers.
2. Ik wil maar 100M euro.
50M gaan ANONIEM naar 50 mensen, elk een miljoen. Naar beste vrienden, vrienden van die vrienden, etc. En allemaal juigen ze om hun geld, ik ook, ik gebaar van koeken-aas en beweer ook maar een miljoen gewonnen te hebben.
Samen zoeken ze allemaal naar de mol.... Zou dit lukken?
3. Ik wil dat geen bank het weet.
... Hier ga'k volledig de mist in. ik dacht zo, anoniem een notaris bellen, hem een zwart percentje aanbieden, ge weet wel, wa een echte belg zou doen he...
Tis maar om te zeggen, dat op dat vlak er niemand te vertrouwen valt.
Iemand een idee?
Beste idee krijgt een miljoen euro, als'k volgende week win
Hier één van de vele dromers over de grote Euromillions pot (nu al 150.000.000 euro.) Maar ik weet nie of ik gelukkig moet zijn, of moet blèten als ik dat bedrag van 6.000.000.000 oude belgische franken win. Mijn enige zorg zou zijn: Hoe hou ik dit geheim?
Ik zit er al 2 weken m'n hoofd over te breken en 'kbedacht enkele leuke oplossingen.
1. Ik bel naar de lotto:
Ik zou pas op donderdag of vrijdag naar de lotto bellen, als het nieuws al wa afgekoeld is. Dan zeggen da'k anoniem wil blijven en een vijftiger ben uit Kortrijk. Ma'kben eigenlijk 25 en uit brugge. één spoor die doodloopt voor de schattejagers.
2. Ik wil maar 100M euro.
50M gaan ANONIEM naar 50 mensen, elk een miljoen. Naar beste vrienden, vrienden van die vrienden, etc. En allemaal juigen ze om hun geld, ik ook, ik gebaar van koeken-aas en beweer ook maar een miljoen gewonnen te hebben.
Samen zoeken ze allemaal naar de mol.... Zou dit lukken?

3. Ik wil dat geen bank het weet.
... Hier ga'k volledig de mist in. ik dacht zo, anoniem een notaris bellen, hem een zwart percentje aanbieden, ge weet wel, wa een echte belg zou doen he...
Tis maar om te zeggen, dat op dat vlak er niemand te vertrouwen valt.
Iemand een idee?
Beste idee krijgt een miljoen euro, als'k volgende week win


en als ze toch unne mond voorbij prate edde geld genoeg om da "op te lossen" 

