Archief - Je ergernissen van vandaag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FlatSix

Legacy Member
strijkkeiZer? zei:
Ivl de duscussie van de boer:

Die MAG dat toch helemaal niet?
Zin en feestdagen mag bij ons in de gemeente zoiets niet(volgens de regels heh)
En in de week moet het tussen 21 en 08 stil zijn geloof ik


Das volgens de regels heh
emoji14.png

Ik doe net zoals heel de wijk mn gras op zondag
emoji23.png

Geluidsoverlast is iets boven gemeentelijk niveau, en het moet dus stil zijn tussen 22h en 7h.

Het is verboden zich tussen 22u en 07u schuldig te maken aan nachtgerucht of nachtrumoer waardoor de rust van de inwoners kan worden verstoord, zoals bepaald in artikel 561,1 van het Strafwetboek.

Uw gras afrijden dan weet is iets dat wel afhangt per gemeente, en het is dus perfect mogelijk dat je in een gemeente woont waar grasmaaien op zondag toegestaan is.

BlackOccult

Legacy Member
strijkkeiZer? zei:
Ivl de duscussie van de boer:

Die MAG dat toch helemaal niet?
Zon- en feestdagen mag bij ons in de gemeente zoiets niet(volgens de regels heh)
En in de week moet het tussen 21 en 08 stil zijn geloof ik


Das volgens de regels heh
emoji14.png

Ik doe net zoals heel de wijk mn gras op zondag
emoji23.png

Om het met de wijze woorden van JohnnyricoMC te zeggen: dat hangt af van het lokaal politiereglement. Blijkbaar zijn er gemeentes waar er tussen bepaalde uren wel het gras mag afgereden worden op zondag.

Dammit, xTwL- was me voor.

KBE

Legacy Member
Mag ik dit onder ergernis zetten ?
Diablo immortal, een fucking mobile game. Who the fuck speelt games op zijne gsm eigenlijk ?
Ipv diablo 4 fzo nee...

Muscleduck

Legacy Member
Sinds ik kine doe heb ik meer last aan mijn schouder dan er voor, miljaar da's afzien.

Savatar

Legacy Member
KBE zei:
Mag ik dit onder ergernis zetten ?
Diablo immortal, een fucking mobile game. Who the fuck speelt games op zijne gsm eigenlijk ?
Ipv diablo 4 fzo nee...
Blizzard is goed bezig. Snif..

Verstuurd vanaf mijn Nokia 6.1 met Tapatalk

zarathustra

Legacy Member
KBE zei:
Mag ik dit onder ergernis zetten ?
Diablo immortal, een fucking mobile game. Who the fuck speelt games op zijne gsm eigenlijk ?
Ipv diablo 4 fzo nee...

Kijk, Blizzard heeft op voorhand gezegd dat er geen D4 aankondiging zou zijn deze Blizzcon en dat dat later komt. Als mensen dan nog beginnen wenen dat er geen D4 aankondiging is maar wel een ander spel.. aub eh.

Mijn ergernis dus, al de idioten die zichzelf wijsgemaakt hebben - tegen alle feiten in - iets te kunnen verwachten en dan kwaad zijn op iemand anders dan zichzelf als ze het niet krijgen.

( en ook dat Zuid-Korea vs China een 4-0 was >.> )


Alsook, mobile games ==

>50% van de revenue in gaming
>60% van de smartphone gebruikers installeert een game binnen de week
>40% van de tijd gespendeerd op smartphones is gaming

Dus zelfs al is het enige dat ik af en toe speel wat hearthstone.. denken dat mobile gaming niet de way to go is voor bedrijven is gewoon naïef.

BieBie

Legacy Member
T’is were van da ,
Bpost


Opgelet!

Van 7 tot 13 november kan onze dienstverlening verstoord worden door een vakbondsactie op bepaalde plaatsen. Dit kan invloed hebben op de afhaling, verwerking en uitreiking van uw brieven en pakjes.

KBE

Legacy Member
zarathustra zei:
Kijk, Blizzard heeft op voorhand gezegd dat er geen D4 aankondiging zou zijn deze Blizzcon en dat dat later komt. Als mensen dan nog beginnen wenen dat er geen D4 aankondiging is maar wel een ander spel.. aub eh.

Mijn ergernis dus, al de idioten die zichzelf wijsgemaakt hebben - tegen alle feiten in - iets te kunnen verwachten en dan kwaad zijn op iemand anders dan zichzelf als ze het niet krijgen.

( en ook dat Zuid-Korea vs China een 4-0 was >.> )


Alsook, mobile games ==

>50% van de revenue in gaming
>60% van de smartphone gebruikers installeert een game binnen de week
>40% van de tijd gespendeerd op smartphones is gaming

Dus zelfs al is het enige dat ik af en toe speel wat hearthstone.. denken dat mobile gaming niet de way to go is voor bedrijven is gewoon naïef.

1 er kon ook een andere title aangekondigd zijn, zoals er al langer geruchten zijn van een nieuwe mmo van Blizzard.
2 niemand zat te wachten op een mobiele Diablo game, kijk maar op internet hoeveel er niet voor zijn en dat ze liever hadden dat er iets anders kwam ( buiten d4 )
het zal wel aan die idioten liggen he ?

3 ik zeg niet dat bedrijven niet moeten kijken naar mobile gaming, maar games alla Diablo zouden niet op mobile moeten. Dat ze dan een switch versie ofzo doen, de vraag is nog maar dat onze mobiel krachtig genoeg gaat zijn. Kijk maar eens naar Fortnite, mijn gsm kan dit niet draaien ze. Laat staan dat ik Diablo ga kunnen spelen erop. Mijn gsm kostige in de tijd al 250 euro, wat genoeg is voor te bellen smsen en iets op te zoeken op internet. Kunnen we dan gaan janken dat de jeugd te veel op hun mobiel zit niet ?

En als Blizzard mobiele spelletjes willen maken dat ze doen, maar daar zit ik niet op te wachten en gezien de rest van Blizzard hun elite fanbase ook niet, buiten een paar uitzonderingen als jij.

zarathustra

Legacy Member
KBE zei:
1 er kon ook een andere title aangekondigd zijn, zoals er al langer geruchten zijn van een nieuwe mmo van Blizzard.
Niet echt

2 niemand zat te wachten op een mobiele Diablo game, kijk maar op internet hoeveel er niet voor zijn en dat ze liever hadden dat er iets anders kwam ( buiten d4 )
het zal wel aan die idioten liggen he ?

3 ik zeg niet dat bedrijven niet moeten kijken naar mobile gaming, maar games alla Diablo zouden niet op mobile moeten. Dat ze dan een switch versie ofzo doen, de vraag is nog maar dat onze mobiel krachtig genoeg gaat zijn. Kijk maar eens naar Fortnite, mijn gsm kan dit niet draaien ze. Laat staan dat ik Diablo ga kunnen spelen erop. Mijn gsm kostige in de tijd al 250 euro, wat genoeg is voor te bellen smsen en iets op te zoeken op internet. Kunnen we dan gaan janken dat de jeugd te veel op hun mobiel zit niet ?

En als Blizzard mobiele spelletjes willen maken dat ze doen, maar daar zit ik niet op te wachten en gezien de rest van Blizzard hun elite fanbase ook niet, buiten een paar uitzonderingen als jij.

Ik zit daar niet op te wachten, ik zit op geen enkel game te wachten.. wie zit er in godsnaam op een game te wachten?

Tonerider

Legacy Member
zarathustra zei:
Niet echt



Ik zit daar niet op te wachten, ik zit op geen enkel game te wachten.. wie zit er in godsnaam op een game te wachten?

Fans van een game? Net zoals sommigen wachten op een vervolg van een serie of film of een nieuwe plaat van hun favoriete groep?

Greenie

Legacy Member
Wat maakt het toch allemaal uit.
De mobile game zat er al lang aan te komen met hun recruitment.
En die zet je niet zomaar in op een niet-mobile game he.

Het is niet zo dat elke resource voor blizzard zomaar een andere game kan maken.
Of dat het hebben van één team op één project een ander project tegen zou houden als blizz dat wilt.

MikeHunt

Legacy Member
Het zegt toch vooral iets over de staat van het huidige gamelandschap als zelfs de grote namen zich moeten verlagen tot mobile games. Uit de reacties blijkt nochtans dat niemand er op zat te wachten maar helaas is er nog altijd een groot verschil tussen wat gamers willen en wat aandeelhouders willen.


En ook dat flauw excuus dat je het maar niet moet spelen als het je niet aanstaat, dan krijg ik bijna automatisch een flashbackske naar tf2. Toen probeerden ze ons ook nog wijs te maken dat er niets zou veranderen en dat beide genres gewoon naast elkaar zouden kunnen blijven bestaan, maar 10 jaar later is elk valve spel gewoon een excuus geworden om zoveel mogelijk hoedjes te verkopen.
En iedereen maar lachen als we toen al zeiden dat hardcore games aan het uitsterven waren, want het zou allemaal zo'n vaart toch niet lopen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan