Carrion
Legacy Member
Dennoman zei:My Name is Michael.
Now I've seen everything. Melk de dood van iemand die gij als media op elke gelegenheid die ge had zelf hebt veroordeeld en uitgespuwd nog wat harder uit :')
alle nu, zo'n goe programma

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennoman zei:My Name is Michael.
Now I've seen everything. Melk de dood van iemand die gij als media op elke gelegenheid die ge had zelf hebt veroordeeld en uitgespuwd nog wat harder uit :')

PinkyNTheBrain zei:
cram zei:Ik zie alleen ne tinypic.:naughty:
heb dat ook al zoveel voorgenomen. en dikwijls eindigt dat bij mij ook diezelfde dag met een pak chips of een pak frieten.cram zei:Ik had mij van de morgen voorgenomen om gezonder te eten.
Wa is lowieke hier aan het eten?
FRIETEN MET CURRYWORSTEN?:doh:
Carrion zei:frieten zijn patatten => patatten zijn gezond => friet is gezond => weg schuldgevoel
![]()
SeppeSeppe zei:ik kan in mijn kleren => mijn kleren kunnen in mijn rugzak => ik kan in de rugzak => ik ben niet dik

Bullseye52 zei:Ik wil swtor spelen en't is nog niet uit![]()
Implar zei:Via msn: Het is misschien een beetje belachelijk, maar ook fun. Schrijf de lengte van je tv-bakje in je status, enkel de lengte in CM, niks anders! Stuur dit verder aan jongens / mannen GEEN VROUWEN!! Het zal leuk zijn om te zien hoe dit zich verspreidt.. En alle vrouwen zullen zich afvragen waarom alle jongens een lengte in hun status hebben staan?? Haha!! Have fun!!!
Zucht...
Carrion zei:'t is da gy in west-vlaanderen woont want anders had ik het raar gevonde

Implar zei:Der wonen ten minste geen moordenaars in mijn provincie
Alhoewel ik denk dat R.J niet in Limburg geboren is, zoveel doen in 30 min is onmogelijk voor jullie.
Karre zei:Nee, enkel mensen met een aardappel in hun mond die in "het slaap vallen" bij het krijgen van een tattoo.
Nee hoor, maar er zijn grenzen aan alles.Carrion zei:ergernis:
mega snoei beurt, is een beetje plezier maken dan zo erg?


Dakantochnie zei:Nee hoor, maar er zijn grenzen aan alles.
Als je wilt spammen: de Lounge wacht op u.
Edit: ík heb de nieuwe pagina geopend.![]()
Dakantochnie zei:Nee hoor, maar er zijn grenzen aan alles.
Als je wilt spammen: de Lounge wacht op u.
Edit: ík heb de nieuwe pagina geopend.![]()
.