Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
Dennoman zei:
My Name is Michael.

Now I've seen everything. Melk de dood van iemand die gij als media op elke gelegenheid die ge had zelf hebt veroordeeld en uitgespuwd nog wat harder uit :')

alle nu, zo'n goe programma :unsure:

SeppeSeppe

Legacy Member
cram zei:
Ik had mij van de morgen voorgenomen om gezonder te eten.
Wa is lowieke hier aan het eten?
FRIETEN MET CURRYWORSTEN?:doh:
heb dat ook al zoveel voorgenomen. en dikwijls eindigt dat bij mij ook diezelfde dag met een pak chips of een pak frieten.

SeppeSeppe

Legacy Member
Carrion zei:
frieten zijn patatten => patatten zijn gezond => friet is gezond => weg schuldgevoel

:p

ik kan in mijn kleren => mijn kleren kunnen in mijn rugzak => ik kan in de rugzak => ik ben niet dik

Carrion

Legacy Member
SeppeSeppe zei:
ik kan in mijn kleren => mijn kleren kunnen in mijn rugzak => ik kan in de rugzak => ik ben niet dik

ge moet nu natuurlijk zelf geen belachelijke theorieën gaan bedenken eh :unsure:

Implar

Legacy Member
Via msn: Het is misschien een beetje belachelijk, maar ook fun. Schrijf de lengte van je tv-bakje in je status, enkel de lengte in CM, niks anders! Stuur dit verder aan jongens / mannen GEEN VROUWEN!! Het zal leuk zijn om te zien hoe dit zich verspreidt.. En alle vrouwen zullen zich afvragen waarom alle jongens een lengte in hun status hebben staan?? Haha!! Have fun!!!

Zucht...

Carrion

Legacy Member
Implar zei:
Via msn: Het is misschien een beetje belachelijk, maar ook fun. Schrijf de lengte van je tv-bakje in je status, enkel de lengte in CM, niks anders! Stuur dit verder aan jongens / mannen GEEN VROUWEN!! Het zal leuk zijn om te zien hoe dit zich verspreidt.. En alle vrouwen zullen zich afvragen waarom alle jongens een lengte in hun status hebben staan?? Haha!! Have fun!!!

Zucht...

't is da gy in west-vlaanderen woont want anders had ik het raar gevonde

Implar

Legacy Member
Carrion zei:
't is da gy in west-vlaanderen woont want anders had ik het raar gevonde

Der wonen ten minste geen moordenaars in mijn provincie :tongue:
Alhoewel ik denk dat R.J niet in Limburg geboren is, zoveel doen in 30 min is onmogelijk voor jullie.

Karre

Legacy Member
Implar zei:
Der wonen ten minste geen moordenaars in mijn provincie :tongue:
Alhoewel ik denk dat R.J niet in Limburg geboren is, zoveel doen in 30 min is onmogelijk voor jullie.

Nee, enkel mensen met een aardappel in hun mond die in "het slaap vallen" bij het krijgen van een tattoo.

Solid Q

Legacy Member
Karre zei:
Nee, enkel mensen met een aardappel in hun mond die in "het slaap vallen" bij het krijgen van een tattoo.

YouTube - Punch line drum


on topic: Gisteren nog op kot geweest voor examen af te leggen. Vind ik in mijn brievenbus een 10tal brieven van Telenet... U heeft uw rekening niet betaald (telkens + 9 euro boete)

Waren die pipo's zo dom om een verkeerd adres te noteren en krijg ik de hele bundel dus in één keer toegestuurd.

dat ze mijn kl*te kussen, ik betaal just niks (behalve de daadwerkelijke rekening)

Hekje#

Legacy Member
Ziek :(
Als ne stomme idioot gisteren gedronken op antibiotica. WC van het cafe volgespauwd, alles ging beter dus verder gedronken.
Vandaag ist nog erger :(

En een of andere opdracht die ik maandag moet inhalen terwijl ik verdorie tijd wil om te studeren :s

Dakantochnie

Legacy Member
Carrion zei:
ergernis:

mega snoei beurt, is een beetje plezier maken dan zo erg?
Nee hoor, maar er zijn grenzen aan alles. :)
Als je wilt spammen: de Lounge wacht op u.

Edit: ík heb de nieuwe pagina geopend. :cool:

Carrion

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Nee hoor, maar er zijn grenzen aan alles. :)
Als je wilt spammen: de Lounge wacht op u.

Edit: ík heb de nieuwe pagina geopend. :cool:

och geef ma toe, het was u daar allemaal om te doen gy snoodaard!

SluitspierMusketier

Legacy Member
de gitaar van mn zus die ik per ongeluk heb afgebrant nu mag ik tot de grote vakantie ni weg :sad:

Karre

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Nee hoor, maar er zijn grenzen aan alles. :)
Als je wilt spammen: de Lounge wacht op u.

Edit: ík heb de nieuwe pagina geopend. :cool:

Maar daar wil ik niet posten omdat Isj, die andere attention-whore en 14 jarigen daar zitten :(.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan