Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Selderijstok

Legacy Member
Nog iemand met veel database errors hier op 9lives?

Steekt echt tegen.

GaMe®

Legacy Member
Zucht, vanmiddag bel ik naar midas om te vragen of gewoon onderhoud voor de wagen mogelijk is deze namiddag. Jaja, geen probleem breng de auto maar.

5 minuten later breng ik de wagen en geef ik de sleutels af.. Nu krijg ik dus telefoon dat ze er nog niet aan begonnen zijn en dat het voor morgen is. :/

Drew

Legacy Member
GaMe® zei:
Zucht, vanmiddag bel ik naar midas om te vragen of gewoon onderhoud voor de wagen mogelijk is deze namiddag. Jaja, geen probleem breng de auto maar.

5 minuten later breng ik de wagen en geef ik de sleutels af.. Nu krijg ik dus telefoon dat ze er nog niet aan begonnen zijn en dat het voor morgen is. :/
Onderhoud zonder zorgen! :music:

bludgeoned

Legacy Member
Dr_Drew_ zei:
Onderhoud zonder zorgen! :music:
Het Nieuwsblad - Gemeente Gent: Opnieuw zwaar ongeval op levensgevaarlijk zebrapad
De jonge zwarte man zag voor zijn ogen gebeuren hoe het 25-jarige zwarte vriendinnetje van zijn makker uit Nederland werd opgeschept door een kleine zwarte Fiesta toen ze de Kasteellaan overstak naar de kant van de stationsparking. De verbrijzelde voorruit van het voertuig toont aan dat het slachtoffer werd geraakt aan de bestuurderskant.

'Het gebeurde enkele auto's voor mij', zegt een man. 'Ik zag een hele groep zwarte mensen opgewonden heen en weer lopen. De jonge vrouw lag op het asfalt in een grote plas bloed. Het zag er echt slecht uit.'
Blijkbaar moet je de dag van vandaag ook niet veel talenten hebben om voor een krant te schrijven.

u4ea

Legacy Member
oh noes, hd5770 is er nimeer in vaporX variant op mijn bestelsite :(
dan moedek ma de gewone pakke zekers

Iemand

Legacy Member
tuesadorable zei:
Mijn pa. Sinds hij amper werk heeft aan de haven blijft hij zagen over geld (ik vraag geen zakgeld meer, ik werk nu nog naast lijn fulltime studie) en dan is hij bezig van "jullie geven te veel geld uit" terwijl ik amper uit geef, mijn moeder draait elke cent drie keer om... Wat doet meneer nu; koopt hem de nieuwste muis van Apple, ne versterker voor tv op zijn iMac te kunnen zien, ondertussen zaagt hij nog een dat we zo ne kost zijn voor hem maar boekt hij een reis met t vliegtuig (nog nooit hebben mijn ouders dat gedaan) en vergezelt hij mijn ma naar de winkel om dan onnozele dingen te kopen om mee te werken in de tuin. Hij komt nooit in de tuin, laat staan dat hij er werkt. Het begint allemaal duidelijker te worden nu ik alle dagen thuis zit en ik erger me er zo aan. Alles gaat hier continu over geld en het zogezegde gebrek er aan.

En mijn ma zaagt er dan over tegen mij, als het allemaal te laat is. Ja serieus, kweek wat karakter en zeg dat hij zo een dingen niet mag kopen of bestellen.
Life is a bitch. :)

SluitspierMusketier

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Waarom uw jaar weggooien? Ge krijgt maar één keer fatsoenlijk de kans om van uw onderwijscarrière iets te maken. Doe daar dan toch ook iets mee :/. Of wil je pas vanaf uw 20ste het middelbaar afhebben? Feit dat je BSO doet wil niet zeggen dat je 40 jaar een kutjob moet doen.

En als je twijfelt aan het niveau daar moet je je de vraag eens stellen waarom je op die school bent terecht gekomen.

Wel pinky, ik zit er nu al 2 dagen en heb al goe veel spijt en wrs zit ik donderdag al trug in de oude klas, ik zit dan nu in het 3e middelbaar en ik leer CIJFEREN :wtf: en bij frans leer ik de passe compose :eek: dus ik heb vandaag al in 20 minuten gedaan wat we echt in een week moesten doen, ik zit daar voor de rest met mn vingers te draaien, het enige wat ik zou leren is goed tekenen want dat is het enige da ik daar kan doen -_-

Put_met_keren

Legacy Member
Assholes van 2B die van de ene op de andere dag Two and a half man vervangen door een kutprogramma. :doh:

Edit Most daring :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan