Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
Gazebo zei:
da dien jeff dunham ma ne heel triestige kerel is..
djeezus wa een kuthumor

bijna zo erg als raf coppens

en toch zit ge hier erover te klagen wat er op wijst dat ge doe moeite doet (of gedaan hebt) om er naar te kijken.

Jack-in-the-box

Legacy Member
Preske zei:
en toch zit ge hier erover te klagen wat er op wijst dat ge doe moeite doet (of gedaan hebt) om er naar te kijken.

n/o eh Preske, maar 'k kan dat ook zeggen over Little Britain, 'k heb er een paar keer naar gekeken, maar 'k vind 't maar een dwaze serie.

Musilitar

Legacy Member
waffel zei:
Ik dacht aan chocola.

Ik dacht aan twee gestroomlijnde lichamen die elkaar hartstochtelijk de mond op vlogen, inclusief bijhorende rode uitzendpaal die het hele gebeuren opnam, voor later, je weet wel...

BlaDe

Legacy Member
het verhaal van de camera gaat al lang niet meer om de camera. het gaat om het feit dat arifiene haar ma altijd en overal haar eigen goesting doet.
als haar ma naar de winkel gaat en zij vraagt om kattenvoer mee te nemen, dan doet ze dat niet, omdat zij die katten niet wou/wilt.
als haar ma met kerstmis op vakantie naar tenerife gaat, laat ze een hoop werk achter en amper 8 maaltijden voor 2 weken.
als arifiene haar blok heeft in juni, vindt haar ma er niet beter op dan vloerwerken die 2 weken lang duren en een hoop lawaai met zich meebrengen te laten uitvoeren. bovendien wilt ze de kosten die het arifiene zou kosten om naar haar tante te gaan (om daar in stilte te kunnen studeren) niet dragen.
enz enz enz enz enz enz

tis niet alsof ze 1 keer een camera van de verkeerde kleur heeft gekocht. was het maar zo.

koebeest

Legacy Member
BlaDe zei:
het verhaal van de camera gaat al lang niet meer om de camera. het gaat om het feit dat arifiene haar ma altijd en overal haar eigen goesting doet.
als haar ma naar de winkel gaat en zij vraagt om kattenvoer mee te nemen, dan doet ze dat niet, omdat zij die katten niet wou/wilt.
als haar ma met kerstmis op vakantie naar tenerife gaat, laat ze een hoop werk achter en amper 8 maaltijden voor 2 weken.
als arifiene haar blok heeft in juni, vindt haar ma er niet beter op dan vloerwerken die 2 weken lang duren en een hoop lawaai met zich meebrengen te laten uitvoeren. bovendien wilt ze de kosten die het arifiene zou kosten om naar haar tante te gaan (om daar in stilte te kunnen studeren) niet dragen.
enz enz enz enz enz enz

tis niet alsof ze 1 keer een camera van de verkeerde kleur heeft gekocht. was het maar zo.

De factor van de objectiviteit blijft gelden.

blackman

Legacy Member
Dat puur objectief gezien bij dit voorval Arifiene zich kinderachtig gedraagt.

BlaDe

Legacy Member
daar ga ik niet mee akkoord. de enige reden dat haar ma de roze (waar ze eerst 5x over belt, en arifiene duidelijk zegt dat ze alleen de roze moet en anders liever niets/iets anders heeft) niet koopt, is omdat ze dat niet gepast vind voor een meisje van 24 jaar.
als dat het criteria wordt waaraan je cadeaus koopt, dan koop je beter niets.

koebeest

Legacy Member
BlaDe zei:

Dat men om een duidelijk beeld te vormen over de situatie ook de moeder moet horen. In zo'n emotionele situaties zijn er tal van dingen verzwegen, overdreven , ... . Als men zomaar zou afgaan op wat één persoon zegt over een bepaalde situatie... Tzou schoon worden!

BlaDe

Legacy Member
koebeest zei:
Dat men om een duidelijk beeld te vormen over de situatie ook de moeder moet horen. In zo'n emotionele situaties zijn er tal van dingen verzwegen, overdreven , ... . Als men zomaar zou afgaan op wat één persoon zegt over een bepaalde situatie... Tzou schoon worden!

ik was er bij, ik ben haar vriend. en geloof me, tis ni alsof ik "tegen haar ma team".
arifiene heeft zeker haar momenten waar ze overdrijft, maar haar ma is gewoon een kutwijf.

SluitspierMusketier

Legacy Member
geen ondertitels te vinden voor paranormal activity, allee genoeg te vinden, maar ni de juiste! :):wtf::(:angry::sad:

koebeest

Legacy Member
BlaDe zei:
ik was er bij, ik ben haar vriend. en geloof me, tis ni alsof ik "tegen haar ma team".
arifiene heeft zeker haar momenten waar ze overdrijft, maar haar ma is gewoon een kutwijf.

Zou het kunnen dat ze die koppigheid, overdrijven, aanvallendheid, ... enzo heeft meegekregen van haar moeder? Het feit dat jij haar vried(je) bent wil ook zeggen dat je een betrokken partij bent en uw mening dus ook gekleurd is. Objectiviteit is belangrijk en soms zo moeilijk te behouden. Zoals ik al eerder aanhaalde... om goed te zijn zouden we de moeder haar kant ook eens moeten horen. Als ze zo doet zoals jullie laten uitschijnen moet daar een rede voor zijn, een concrete rede. Niet "omdat ze tegendraads wil doen", "omdat ze een kutwijf is", ... maar een eigenlijke persoonlijke reden.
Wat die is , is voor ons een raadsel. Echter vond ik de manier van Arifine om haar probleem aan te kaarten alles behalve gepast, tactvol en zoveel meer. Het is kerst, wat je ook krijgt wees tevreden. Geen uitzonderingen!

BlaDe

Legacy Member
koebeest zei:
Zou het kunnen dat ze die koppigheid, overdrijven, aanvallendheid, ... enzo heeft meegekregen van haar moeder?

het is een forum, jij, ik, iedereen is hier anders dan in het echt. het feit dat jij karaktertrekken koppelt aan een forum is... questionable.

koebeest zei:
Het feit dat jij haar vried(je) bent wil ook zeggen dat je een betrokken partij bent en uw mening dus ook gekleurd is. Objectiviteit is belangrijk en soms zo moeilijk te behouden.

zeker, maar ik zie niet in hoe je subjectief kan zijn over de punten die ik opsomde (zoals boorwerken in het midden van de blok en niet willen opdraaien voor een alternatief). dat zijn feiten, geen mening.
dat ik haar een kutwijf vind, dat is een mening.

koebeest zei:
Zoals ik al eerder aanhaalde... om goed te zijn zouden we de moeder haar kant ook eens moeten horen. Als ze zo doet zoals jullie laten uitschijnen moet daar een rede voor zijn, een concrete rede. Niet "omdat ze tegendraads wil doen", "omdat ze een kutwijf is", ... maar een eigenlijke persoonlijke reden.

klopt, maar hetgeen ik hier opsom is slechts een tipje van de ijsberg, de rest is niet aan mij om te vertellen. haar ma heeft echter altijd een smoesje klaar. in de examens was het "ze had maar harder moeten werken". dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan met een drilboor naast je oor.

koebeest zei:
Wat die is , is voor ons een raadsel. Echter vond ik de manier van Arifine om haar probleem aan te kaarten alles behalve gepast, tactvol en zoveel meer. Het is kerst, wat je ook krijgt wees tevreden. Geen uitzonderingen!

ja ket, als ik in uwen bek schijt als cadeau, zijt ge daar dan ook blij mee? serieus, wat is dat voor zever. "het is kerst dus moet je met alles blij zijn". of "het is een cadeau, dus tis altijd goed".

SeppeSeppe

Legacy Member
mn ergernis: 7 pagina's gewijd aan fientje en de roze camera.

laat het aub rusten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan