Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gazebo zei:da dien jeff dunham ma ne heel triestige kerel is..
djeezus wa een kuthumor
bijna zo erg als raf coppens
Preske zei:en toch zit ge hier erover te klagen wat er op wijst dat ge doe moeite doet (of gedaan hebt) om er naar te kijken.
waffel zei:Ik dacht aan chocola.
BlaDe zei:het verhaal van de camera gaat al lang niet meer om de camera. het gaat om het feit dat arifiene haar ma altijd en overal haar eigen goesting doet.
als haar ma naar de winkel gaat en zij vraagt om kattenvoer mee te nemen, dan doet ze dat niet, omdat zij die katten niet wou/wilt.
als haar ma met kerstmis op vakantie naar tenerife gaat, laat ze een hoop werk achter en amper 8 maaltijden voor 2 weken.
als arifiene haar blok heeft in juni, vindt haar ma er niet beter op dan vloerwerken die 2 weken lang duren en een hoop lawaai met zich meebrengen te laten uitvoeren. bovendien wilt ze de kosten die het arifiene zou kosten om naar haar tante te gaan (om daar in stilte te kunnen studeren) niet dragen.
enz enz enz enz enz enz
tis niet alsof ze 1 keer een camera van de verkeerde kleur heeft gekocht. was het maar zo.
koebeest zei:De factor van de objectiviteit blijft gelden.
BlaDe zei:
koebeest zei:Dat men om een duidelijk beeld te vormen over de situatie ook de moeder moet horen. In zo'n emotionele situaties zijn er tal van dingen verzwegen, overdreven , ... . Als men zomaar zou afgaan op wat één persoon zegt over een bepaalde situatie... Tzou schoon worden!
BlaDe zei:ik was er bij, ik ben haar vriend. en geloof me, tis ni alsof ik "tegen haar ma team".
arifiene heeft zeker haar momenten waar ze overdrijft, maar haar ma is gewoon een kutwijf.
koebeest zei:Zou het kunnen dat ze die koppigheid, overdrijven, aanvallendheid, ... enzo heeft meegekregen van haar moeder?
koebeest zei:Het feit dat jij haar vried(je) bent wil ook zeggen dat je een betrokken partij bent en uw mening dus ook gekleurd is. Objectiviteit is belangrijk en soms zo moeilijk te behouden.
koebeest zei:Zoals ik al eerder aanhaalde... om goed te zijn zouden we de moeder haar kant ook eens moeten horen. Als ze zo doet zoals jullie laten uitschijnen moet daar een rede voor zijn, een concrete rede. Niet "omdat ze tegendraads wil doen", "omdat ze een kutwijf is", ... maar een eigenlijke persoonlijke reden.
koebeest zei:Wat die is , is voor ons een raadsel. Echter vond ik de manier van Arifine om haar probleem aan te kaarten alles behalve gepast, tactvol en zoveel meer. Het is kerst, wat je ook krijgt wees tevreden. Geen uitzonderingen!