Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

McBr@in

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik denk dat jij ook niet diegene bent met 2 jobs en bijkomend vrijwilligerswerk tijdens het jaar.
Dus hou jij ook maar je insinuaties voor jezelf.

Die keuze maak je zelf eh :).

Maar toch :niceone:

En nu genoeg met de :offtopic:.

Laten we in :love: deze nutteloze discussie laten voor wat ze is en het met een welgemeende :hug: tot het verleden laten behoren.

Het leven is veel te kort om op het internet te zitten ruzie maken :$

On topic: mensen die teveel smileys gebruiken in posts :p

noreeeee

Legacy Member
Carrion zei:
Zal ik even al de posts zoeken waar gy iedereen of uitmaakt of negeert omda ze nie uw mening volgen?

Zelfde situatie als bij de katten. Ik weet gewoon enorm veel over sociale fenomenen en dit is vaak gebasseerd op wetenschappelijk bewijs. En idd als er dan iemand komt met een belachelijk racistisch artikel vanuit het laatste nieuws dan kan ik idd iemand uitmaken voor het vuil van de straat.

Arifiene

Legacy Member
noreeeee zei:
Ik heb ook het gevoel dat je denken te veel gebasseerd is vanuit de visie van iemand uit de middenklasse en dat gij mensen die gewoon iets anders zijn (arbeidersklasse) rap marginaal en debiel noemt.

Dan is jouw gevoel verkeerd.
Je kan niet zomaar vanuit 'je gevoel' mensen hun denkwijzen gaan beoordelen.
McBr@inless zei:
Die keuze maak je zelf eh :).

Maar toch :niceone:

En nu genoeg met de :offtopic:.

Laten we in :love: deze nutteloze discussie laten voor wat ze is en het met een welgemeende :hug: tot het verleden laten behoren.

Het leven is veel te kort om op het internet te zitten ruzie maken :$

On topic: mensen die teveel smileys gebruiken in posts :p
Ik had heus geen 2 jobs omdat ik dat wilde, wel omdat ik dat moest. Dus ne,e helaas geen eigen keuze.

Ja idd :hug:

noreeeee zei:
Zelfde situatie als bij de katten. Ik weet gewoon enorm veel over sociale fenomenen en dit is vaak gebasseerd op wetenschappelijk bewijs. En idd als er dan iemand komt met een belachelijk racistisch artikel vanuit het laatste nieuws dan kan ik idd iemand uitmaken voor het vuil van de straat.

Dit had niets te doen met sociale fenomenen noreeee, het was gewoon een moslima (die dat ook trots verkondigt in iedere reply die ze daar zet), en die dan dat artikel aanhaalde als HET bewijs dat alcohol moet verboden worden.
IK zeg dat auto's moeten verboden worden, want daarmee werd die gast uiteindelijk wel doodgereden.

You catch my drift.

Carrion

Legacy Member
noreeeee zei:
Zelfde situatie als bij de katten. Ik weet gewoon enorm veel over sociale fenomenen en dit is vaak gebasseerd op wetenschappelijk bewijs. En idd als er dan iemand komt met een belachelijk racistisch artikel vanuit het laatste nieuws dan kan ik idd iemand uitmaken voor het vuil van de straat.

Heb het nie alleen daarover, bij u heeft niemand recht op een eigen mening, tenzij het dezelfde is als u. Als persoon A nu een hekel heeft aan moslims door persoonlijke aanvaringen, dan is da toch zijn of haar keuze? Iedereen heeft recht op een mening, ma da raakt er in uw kopke blijkbaar gewoon nie in omda iemand die een andere mening heeft dan u gewoon geen gelijk kan hebben in uw ogen.

noreeeee

Legacy Member
Arifiene zei:
Dit had niets te doen met sociale fenomenen noreeee, het was gewoon een moslima (die dat ook trots verkondigt in iedere reply die ze daar zet), en die dan dat artikel aanhaalde als HET bewijs dat alcohol moet verboden worden.
IK zeg dat auto's moeten verboden worden, want daarmee werd die gast uiteindelijk wel doodgereden.

You catch my drift.

Ik wou niets zeggen over die moslim(a) (Najib is denk ik een mannenaam) aangezien ik er niets van weet.

noreeeee

Legacy Member
Carrion zei:
Heb het nie alleen daarover, bij u heeft niemand recht op een eigen mening, tenzij het dezelfde is als u. Als persoon A nu een hekel heeft aan moslims door persoonlijke aanvaringen, dan is da toch zijn of haar keuze? Iedereen heeft recht op een mening, ma da raakt er in uw kopke blijkbaar gewoon nie in omda iemand die een andere mening heeft dan u gewoon geen gelijk kan hebben in uw ogen.

De perceptie door voorgaande ervaring is totaal subjectief en geeft niets correct weer over hoe de samenleving wel degelijk in elkaar zit. Daarom is zijn mening fout over sommige zaken en de feiten die ik uit wetenschappelijke artikels haal juist. Dat gaat niet over een eigen mening hebben, maar om feiten.

Een mening kan je over kunst of muziek hebben maar niet over zaken die onderzocht zijn.

Netzoals iemand die toevallig ergens gelezen heeft 2+2=5 (1malige foute ervaring, toeval dus) en ik die uit een wetenschappelijk artikel haal 2+2=4. Dit gaat niet over een eigen meningsdiscussie dit gaat gewoon over iets dat juist of fout is.

Hoewel de grens hierbij voor mensen moeilijker te trekken is bij sociale fenomenen is die er wel degelijk en is het ronduit belachelijk wat sommige mensen gaan beweren terwijl elk wetenschappelijk artikel dat iets tegenspreekt.

orac

Legacy Member
isj zei:
...serieus, als gelle allemaal een beetje verdraagzamer zou zijn hé, ...

En aangezien dat het vandaag "the big ask again" is , hierboven nog eens de essentie . Kom dat tegen , al die "miss"en die zich al jaren willen inzetten voor de wereldvrede hebben nog gelijk ook .

Vedeco

Legacy Member
Nailpin op 500 m van mijn deur terwijl ik aan het blokken ben :angry:
Zelfs oordoppen helpen niet gvd , moest het nu nog goede muziek zijn geweest...

orac

Legacy Member
isj zei:
:unsure:
The Big Ask again - Wat ?

ik dacht niet datk over het klimaat bezig was :sad:

Nee je deed een oproep voor meer verdraagzaamheid.
En ik herhaalde die gewoon. (ask again)
Ik had begrepen dat het niet over milieu/klimaat-sensibilisering ging en wou gewoon de letterlijke betekenis van een item uit de actualiteit aanhalen .

puni

Legacy Member
Mijn ergernis van vandaag is duidelijk fundamentele wijsbegeerte. Meer haat voor filosofie.

DBK

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Den andere die ineens al zn spaargeld wilt weggooie door een wereldreis te doen. Geweldig gast, kzie u maar 4-5maand int jaar en ipv da geld te gebruike voor te verhuize of tijd me mij te spendere gadeo p uweige maar de wereld rond en tuuurlijk kankik mee keb zomaar ff tijd om mee te gaan, die denkt soms echt ni na.
Amaai, das ook niet fijn voor jou, niet bepaald attent van hem.
Die The Antlers, serieus zware teksten soms, brengt veel gevoelens omhoog van toen mijn exvriendin in het ziekenhuis lag met kanker en ik ben weer een emotioneel watje :(

SweetEmmaRose

Legacy Member
DBK zei:
Amaai, das ook niet fijn voor jou, niet bepaald attent van hem.
Die The Antlers, serieus zware teksten soms, brengt veel gevoelens omhoog van toen mijn exvriendin in het ziekenhuis lag met kanker en ik ben weer een emotioneel watje :(

Ik herken meneige er in :( Een van de meest aangrijpende albums dak al gevonde heb.

laurensvd

Legacy Member
Pff, maandag vertrek ik op erasmus en uitgerekend vandaag krijg ik buikgriep. Feesje vanavond kan'k vaarwel zeggen en op restaurant maar met moeite een kwart voorgerecht opgekregen.

DBK

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ik herken meneige er in :( Een van de meest aangrijpende albums dak al gevonde heb.
Ja dat kan ik geloven, kheb je situatie hier half en half gevolgd. Alles zal wel goed komen! Al is het allesbehalve fijn, zeker op zo'n relatief jonge leeftijd. Ik begrijp wat je doormaakt.

Sightblinder

Legacy Member
isj zei:
ik vind da allemaal zwaktes, als ge tegen iets ni tegen kunt, moete daar afblijven

Ze moeten gewoon dreigen met de doodstraf; overmatig gebruik van eender wat en meteen in de vuurlinie gooien! Te veel drinken? Knal! Te veel roken? Knal! Te veel McDonalds? Knal! Te veel games? Knal! Te veel kinderen? Knal! Te veel ademen? Knal! Tzal rap gedaan zijn met die zwaktes :cool:

SweetEmmaRose

Legacy Member
DBK zei:
Ja dat kan ik geloven, kheb je situatie hier half en half gevolgd. Alles zal wel goed komen! Al is het allesbehalve fijn, zeker op zo'n relatief jonge leeftijd. Ik begrijp wat je doormaakt.

Alle er bestaan dan toch nog lieve mensen op 9lives :D
:hug:

Binnen twee maand ben ik hopelijk terug ooit goegezind ^^ Hoe frustrerend is het om slecht gezind te zijn, kwaad op iedereen en weten da ge een totale bitch zijt maar der ni veel aan kunt doen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan