McBr@in
Legacy Member
Arifiene zei:Ik denk dat jij ook niet diegene bent met 2 jobs en bijkomend vrijwilligerswerk tijdens het jaar.
Dus hou jij ook maar je insinuaties voor jezelf.
Die keuze maak je zelf eh
. Maar toch
En nu genoeg met de
.Laten we in
deze nutteloze discussie laten voor wat ze is en het met een welgemeende
tot het verleden laten behoren. Het leven is veel te kort om op het internet te zitten ruzie maken

On topic: mensen die teveel smileys gebruiken in posts


ad:


