Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ironhorn

Legacy Member
isj zei:
mja nee
der is er een mij gevolgd toen ik van de bus stapte tot in mijn straat, die paseert eerst me zijne velo en vraagt mijn nummer ik negeer die totaal en dan ben ik bijna thuis en sta die naast mij seg :s pff kunde da ni aanklagen ?
gelukkig da er mensen in mijn straat waren pff khaat mechelen

sorry he :sad:

ironhorn

Legacy Member
alvast een wapen zoeken en gsm bij de hand houden

also: zeg hem dat ge aids hebt

ComputerVISTA

Legacy Member
isj zei:
:tongue:
manee serieus mijn lief is pas thuis om 22 uur :s kben bang

Alleen kalmte kan u redden.

Of u verstuiken over vanallen bazaar, op uw muil gaan en een goe vloeken achteraf, zoals daarstraks :sop:

iKitty

Legacy Member
rubinioke zei:
Uwen oversized dildo kan nog van pas komen !
Motten met die handel !
:evil: butplugs
ComputerVISTA zei:
Alleen kalmte kan u redden.

Of u verstuiken over vanallen bazaar, op uw muil gaan en een goe vloeken achteraf, zoals daarstraks :sop:

wa hedde nu weer uitgestoken :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Awel... die doos vol speakers bewoog niet en ik wel. Daar komen klodden van ^^

Fir3wulf

Legacy Member
Juist naar een infosessie geweest voor een job als sales manager, ik viel als enige uit den toon. Bekan iedereen had daar een kostuum aan en ik kom daar me gewone (wel fatsoenlijke) kleren aan.
En achteraf mocht ge vragen stellen enzo; was er daar ene aant slijmen dat nie normaal is. Zo van ja, ik werk graag en ik werk ook hard als ik gemotiveerd ben en ik ben ook gemotiveerd want ik zie de job echt wel zitten enzo.. Djeezes man. Ik denk als dieje om nen BJ had gevraagd da hij direct op zen knieën ging zitten..
En dan zat daar nog een vrouw, heel den tijd te onderbreken om vragen te stellen, ma dan ook echt ma om op te vallen en vragen te stellen, dingen die nie echt relevant zijn.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
isj zei:
mja nee
der is er een mij gevolgd toen ik van de bus stapte tot in mijn straat, die paseert eerst me zijne velo en vraagt mijn nummer ik negeer die totaal en dan ben ik bijna thuis en sta die naast mij seg :s pff kunde da ni aanklagen ?
gelukkig da er mensen in mijn straat waren pff khaat mechelen

It was I !

Bosvos

Legacy Member
isj zei:
mja nee
der is er een mij gevolgd toen ik van de bus stapte tot in mijn straat, die paseert eerst me zijne velo en vraagt mijn nummer ik negeer die totaal en dan ben ik bijna thuis en sta die naast mij seg :s pff kunde da ni aanklagen ?
gelukkig da er mensen in mijn straat waren pff khaat mechelen

steek het nu niet op Mechelen hé :p er zijn gewoon overal ter wereld rare snuiters

ComputerVISTA

Legacy Member
In Mechelen kunnen ze alvast niet rijden, dat staat vast! Mijnen economiek gaat daar altijd naar beneden omdak voor veel te veel kloefkappers moet remmen :sop:

iKitty

Legacy Member
hoofdschooier zei:
steek het nu niet op Mechelen hé :p er zijn gewoon overal ter wereld rare snuiters

ehm sorry maar kheb al iets teveel gezien in deze stad, zeker me maanrock of wa wast dare, probeer over da plein te lopen ja wadde komt er ene ff zegge dak ni doormogt tot ze tetten zagen :crazy:... gelukkig was mijn lief mee

of een andere keer, beginne daar 2 wijven elkaar dood te slaan me glazen in een cafe naast ons :crazy: 'de beurs' op de grote markt denk ik da da is
2 ambulances moete kome :crazy: (computervista kan getuigen)

mja in antwerpen is het soms ni veel beter geweest, zie 'groenplaats'

en in lier is het dan weer té dood :(

ComputerVISTA

Legacy Member
Haar dochter was wel geen Bitch hé!

Beginnen ze mekaar daar wa te overkloppen met ganse plateau's vol glazen :')

Was lekker marginaal :lol:

PinkyNTheBrain

Legacy Member
isj zei:
ehm sorry maar kheb al iets teveel gezien in deze stad, zeker me maanrock of wa wast dare, probeer over da plein te lopen ja wadde komt er ene ff zegge dak ni doormogt tot ze tetten zagen :crazy:... gelukkig was mijn lief mee

Ach over een 5tal jaar krijgen zo'n gasten zelf alleen nog maar te horen "gij moogt geen sociale woning meer hebben totdat we geld zien".

iKitty

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Ach over een 5tal jaar krijgen zo'n gasten zelf alleen nog maar te horen "gij moogt geen sociale woning meer hebben totdat we geld zien".
zoiets, twas nen dikke me lang haar, en hij was 2 hoofden groter dan mij :cry: en kwas mijn vriendin kwijtgespeeld, tussen de massa, ik had enkel haar lief en mijn lief nog :cry: en al die mensen :cry: toen we eindelijk iedereen vonden, was mijn lief het beu en wou hij naar huis ... :sad: mja kan hem geen ongelijk geven
kweetnie wie of wa der was aan het zingen, maar vals, echt vals >.< slecht afgesteld etc

PinkyNTheBrain

Legacy Member
isj zei:
zoiets, twas nen dikke me lang haar, en hij was 2 hoofden groter dan mij :cry: en kwas mijn vriendin kwijtgespeeld, tussen de massa, ik had enkel haar lief en mijn lief nog :cry: en al die mensen :cry: toen we eindelijk iedereen vonden, was mijn lief het beu en wou hij naar huis ... :sad: mja kan hem geen ongelijk geven
kweetnie wie of wa der was aan het zingen, maar vals, echt vals >.< slecht afgesteld etc

Zijt gij zo klein of was hij zo groot? :p

Shot to the jewels helpt ook altijd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan