Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennoman zei:Nog zoiets: waarom zijn alleen nutteloze winkels gelijk doe-het-zelfzaken open op zondag en supermarkten bvb. nooit?
Wij hebben nog geluk met de kleine Delhaize hier in 't straat die in privéhanden is, die is op zondagvoormiddag open.

rammsein zei:En dat iedereen het maar tussen z'n ogen prent.
Ik vraag me nog dagelijks af hoe ik dat daar ooit heb volgehouden.
Uw hele leven stond gepland totdat ge eens een vakantie had
Zooo ergtrauma's
![]()

666-Damarus-666 zei:Echt hé. Het middelbaar was maar om 1 ding cool en dat was het feit dat je dagdagelijks bij je maten zat en je kon amuseren met die mannen. Voor de rest was het middelbaar een zware kankerperiode. Elke dag om half 8 uit uw bed, elke week hetzelfde schema van 's morgens tot 's avonds, taken en toetsen.
Dillyracer zei:De meeste mensen denken ook alleen maar terug aan dagdagelijks bij je maten zitten, de rest vergeten ze.

666-Damarus-666 zei:Echt hé. Het middelbaar was maar om 1 ding cool en dat was het feit dat je dagdagelijks bij je maten zat en je kon amuseren met die mannen. Voor de rest was het middelbaar een zware kankerperiode. Elke dag om half 8 uit uw bed, elke week hetzelfde schema van 's morgens tot 's avonds, taken en toetsen.
Leve de laksheid en de vrijheid van de hogeschool! Ik hou mijn hart al vast als ik moet gaan werken en terug in een vast ritme moet komen, want nu ben ik echt al 4 jaar als God in Frankrijk aan het leven.
OT: ik heb geen zin meer om nog tot half 2 te herhalen voor mijn herexamen van half 4. Hoeveel ik het ook blok, na een half uurtje ben ik alles precies terug vergeten. Zucht...
. Beetje te veel met uw maten fun gemaakt zeker? 
Wij hebben een grote Delhaize hier die 's zondags van 9h tot 12h open is.Dennoman zei:Wij hebben nog geluk met de kleine Delhaize hier in 't straat die in privéhanden is, die is op zondagvoormiddag open.

Ike zei:Wij hebben een grote Delhaize hier die 's zondags van 9h tot 12h open is.
OT: wakker geworden van de 'communicatie' tussen de bouwvakkers naast ons.![]()

Ik heb haar heel duidelijk gemaakt dat ze geen dingen meer moet zeggen waar ze achteraf serieuze spijt van gaat krijgen. Eén ding is zeker: mij gaan ze hier een heel stuk minder vaak thuis zien komend jaar.Neen.Dennoman zei:Nog zoiets: waarom zijn alleen nutteloze winkels gelijk doe-het-zelfzaken open op zondag en supermarkten bvb. nooit?![]()
pentiumz zei:herexamen morgen![]()


Dat gaat lukken, jullie gaan daar allemaal buitenkomen met een 20.Markeerstift zei:²
Wel men laatste dus dat verzacht de pijn
Al gaat het vandaag nog wel een lange dag worden..![]()

McBr@inless zei:De les die je uit het middelbaar had moeten leren heb je precies niet geleerd dan toch. Beetje te veel met uw maten fun gemaakt zeker?
![]()
Carrion zei:en roos is wel een milfke ze![]()

Da's sowiezo nen AD dan, de grote (gewone Delhaize supermarkten) zijn nooit open op zondag (tenzij met de feestdagen), die AD's zijn zelfstandige fillialen, die doen open wanneer ze willenIke zei:Wij hebben een grote Delhaize hier die 's zondags van 9h tot 12h open is.


