Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kunlun

Legacy Member
Dat er mensen zijn die de laatste tijd serieus te tam zijn om te googlen en daarom stomme topics openen :sop:

Bosvos

Legacy Member
Dennoman zei:
Nog zoiets: waarom zijn alleen nutteloze winkels gelijk doe-het-zelfzaken open op zondag en supermarkten bvb. nooit? :p

Wij hebben nog geluk met de kleine Delhaize hier in 't straat die in privéhanden is, die is op zondagvoormiddag open.

ik vermoed omdat doe-het-zelvers vooral op zondag werken en als ge aan zoiets bezig zijt is er altijd wel iets van gerief dat ge vergeten zijt ;)

xDama

Legacy Member
rammsein zei:
En dat iedereen het maar tussen z'n ogen prent.
Ik vraag me nog dagelijks af hoe ik dat daar ooit heb volgehouden.
Uw hele leven stond gepland totdat ge eens een vakantie had :confused:
Zooo erg :cry::cry: trauma's:(

Echt hé. Het middelbaar was maar om 1 ding cool en dat was het feit dat je dagdagelijks bij je maten zat en je kon amuseren met die mannen. Voor de rest was het middelbaar een zware kankerperiode. Elke dag om half 8 uit uw bed, elke week hetzelfde schema van 's morgens tot 's avonds, taken en toetsen.

:puke:

Leve de laksheid en de vrijheid van de hogeschool! Ik hou mijn hart al vast als ik moet gaan werken en terug in een vast ritme moet komen, want nu ben ik echt al 4 jaar als God in Frankrijk aan het leven.

OT: ik heb geen zin meer om nog tot half 2 te herhalen voor mijn herexamen van half 4. Hoeveel ik het ook blok, na een half uurtje ben ik alles precies terug vergeten. Zucht...

Anoniem04

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Echt hé. Het middelbaar was maar om 1 ding cool en dat was het feit dat je dagdagelijks bij je maten zat en je kon amuseren met die mannen. Voor de rest was het middelbaar een zware kankerperiode. Elke dag om half 8 uit uw bed, elke week hetzelfde schema van 's morgens tot 's avonds, taken en toetsen.

De meeste mensen denken ook alleen maar terug aan dagdagelijks bij je maten zitten, de rest vergeten ze.

Bosvos

Legacy Member
Dillyracer zei:
De meeste mensen denken ook alleen maar terug aan dagdagelijks bij je maten zitten, de rest vergeten ze.

en ik heb dan nog het grootste deel van het middelbaar met nen hoop irritante zakken in de klas gezeten:sop:

McBr@in

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Echt hé. Het middelbaar was maar om 1 ding cool en dat was het feit dat je dagdagelijks bij je maten zat en je kon amuseren met die mannen. Voor de rest was het middelbaar een zware kankerperiode. Elke dag om half 8 uit uw bed, elke week hetzelfde schema van 's morgens tot 's avonds, taken en toetsen.

:puke:

Leve de laksheid en de vrijheid van de hogeschool! Ik hou mijn hart al vast als ik moet gaan werken en terug in een vast ritme moet komen, want nu ben ik echt al 4 jaar als God in Frankrijk aan het leven.

OT: ik heb geen zin meer om nog tot half 2 te herhalen voor mijn herexamen van half 4. Hoeveel ik het ook blok, na een half uurtje ben ik alles precies terug vergeten. Zucht...

De les die je uit het middelbaar had moeten leren heb je precies niet geleerd dan toch :p. Beetje te veel met uw maten fun gemaakt zeker? :p

Ike

Legacy Member
Dennoman zei:
Wij hebben nog geluk met de kleine Delhaize hier in 't straat die in privéhanden is, die is op zondagvoormiddag open.
Wij hebben een grote Delhaize hier die 's zondags van 9h tot 12h open is.

OT: wakker geworden van de 'communicatie' tussen de bouwvakkers naast ons. :sop:

dev!lke

Legacy Member
Ike zei:
Wij hebben een grote Delhaize hier die 's zondags van 9h tot 12h open is.

OT: wakker geworden van de 'communicatie' tussen de bouwvakkers naast ons. :sop:

moet een hoogstaande conversatie geweest zijn zo vroeg in de ochtend :lol:

Dennoman

Legacy Member
Mijn moeder die echt maar niet kan veranderen qua houding hoewel ik haar elke keer heel duidelijk zeg dat ze mij zo allesbehalve motiveert om te studeren. Haar huidige strategie is opnieuw alles afbreken wat ik doe en dreigen dat ik moet gaan werken als ik niet slaag voor het komende vak (bijvakje van 4 stp.). Ja hoor moeder, sure thing :lol: Ik heb haar heel duidelijk gemaakt dat ze geen dingen meer moet zeggen waar ze achteraf serieuze spijt van gaat krijgen. Eén ding is zeker: mij gaan ze hier een heel stuk minder vaak thuis zien komend jaar.

En dat is nog niet eens zo heel slecht bedoeld, ik heb gewoon een pauze nodig van de sleur hier die precies dubbel zo hard opvalt sinds ik terug ben uit het buitenland.

Ike

Legacy Member
Markeerstift zei:
²

Wel men laatste dus dat verzacht de pijn :cool:
Al gaat het vandaag nog wel een lange dag worden.. :angry:
Dat gaat lukken, jullie gaan daar allemaal buitenkomen met een 20. :)

xDama

Legacy Member
McBr@inless zei:
De les die je uit het middelbaar had moeten leren heb je precies niet geleerd dan toch :p. Beetje te veel met uw maten fun gemaakt zeker? :p

^^

Zijt maar zeker!

128MB

Legacy Member
Dat ik al maanden lang om de 7 seconden 4 hoog frequente tonen hoor in men rechteroor, eender waar ik ben of wat ik doe.

wtf is wrong with me? xD

Bosvos

Legacy Member
Ike zei:
Wij hebben een grote Delhaize hier die 's zondags van 9h tot 12h open is.
Da's sowiezo nen AD dan, de grote (gewone Delhaize supermarkten) zijn nooit open op zondag (tenzij met de feestdagen), die AD's zijn zelfstandige fillialen, die doen open wanneer ze willen :p

damn ik werk al veel te lang in die kutwinkel:rofl:

ergernis die binnen een paar minuten zal plaatsvinden: ik heb inktpatronen gaan halen voor de printer, dat machien heeft al een halfjaar stilgestaan met de oude patronen er in. Ik ga de nieuwe er in steken en er gaan nog altijd lege papieren uitkomen:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan