Jens1990
Legacy Member
Cycloon zei:Rapidshare die down is net op de laatste uren voor mijn telemeter reset![]()
Ondertussen niet meer dus

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cycloon zei:Rapidshare die down is net op de laatste uren voor mijn telemeter reset![]()

benny zei:Niet bepaald een ergernis vandaag, maar gisteren wel.. Stiefbroer en zijn lief die samen wonen wouden beide windows 7 hebben... op één pc stond SP1 niet op vista waardoor ik dat ook nog eens erop moest gooien eer de upgrade zelf kon gestart worden.. laatste keer dat ik het doe se!![]()
aarsbloedbiglia05 zei:Ergernis: School is dinsdag weer en mijn vakantie was rotsaai
En ehh, waarom maakt iemand(lees:Jens1990) een account aan om eventjes te zeggen dat rapidshare terug on is?




night ghost 128 zei:Windows update?
, heeft zeker twee uur geduurd 
rammsein zei:
?ns boy zei:klein wratje op vingertop laten bevriezen, miljaar, deed niet goed.
. Allemaal kleintjes behalve die op m'n knie en één van die op m'n voet die OOIT er werd uitgevroren maar niet goed genoeg door assdokter waardoor hij na 6 jaar volledig ingegroeid zat tot 1 cm diep in m'n voet. 3 maanden aan een stuk doordat die grote zo diep zat, iedere week op dezelfde plek, dat doet pijn.ns boy zei:Vanaf volgende dinsdag zit ge in het zesde middelbaar ja!
ik ookad:

ns boy zei:Vanaf volgende dinsdag zit ge in het zesde middelbaar ja!
ik ookad:
ad:stupid_noob zei:het middelbaar is den beste tijd van uw leven jong
(bachelor, master weetk (nog) ni
)