Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Troj

Legacy Member
Nu ge het zegt, ik hoorde enkel "IIIEE - EEERRRR".
Dieper? :sop:

Edit: 't lijkt al voorbij. Ofwel is D/P-ieter een seksbeest, ofwel heeft ze gefaket.

Edit2: Te vroeg gejuicht :unsure:.

ULTRAnumb

Legacy Member
Troj zei:
Nu ge het zegt, ik hoorde enkel "IIIEE - EEERRRR".
Dieper? :sop:

Edit: 't lijkt al voorbij. Ofwel is D/P-ieter een seksbeest, ofwel heeft ze gefaket.

kzou dees in een doos aan zijn deur leggen, aankloppen en gaan lopen

:doc:

Crosserke

Legacy Member
Troj zei:
Nu ge het zegt, ik hoorde enkel "IIIEE - EEERRRR".
Dieper? :sop:

Edit: 't lijkt al voorbij. Ofwel is D/P-ieter een seksbeest, ofwel heeft ze gefaket.

Edit2: Te vroeg gejuicht :unsure:.

keep us updated !

Troj

Legacy Member
Omnistalker zei:
kzou dees in een doos aan zijn deur leggen, aankloppen en gaan lopen

:doc:

Tis in het huis naast mij, anders had ik zoiets al wel gedaan.
Nee, ik ga gewoon beginnen meekreunen - ik geef ze nog 5 minuten.

Edit: Haha, ik roep zo kweetnihoeluid "AAAHAH PIETER" en ik hoor lachen hiernaast. Ze zullen nu wel stoppen.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
hahahahaha en anders aanbellen
"ofwel stopt ge.... ofwel doe ik mee:woohoo:"

Troj

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
hahahahaha en anders aanbellen
"ofwel stopt ge.... ofwel doe ik mee:woohoo:"

Nah, het zijn nu nog maar gewoon gesmoorde kreetjes. Da overleef ik wel.
Nog zo'n 5 minuten om het af te werken, anders zet ik K3 op en is het voor iedereen afgelopen :woohoo:.

Edit: Oya lélé doet het elke keer :lol:.

boozeke

Legacy Member
datter iets gebeurd is in de buurt van het station van mechelen, ik weet dus ni watte en mijn bus had vertraging.
Ik haat vertraging.

ULTRAnumb

Legacy Member
Troj zei:
Nah, het zijn nu nog maar gewoon gesmoorde kreetjes. Da overleef ik wel.
Nog zo'n 5 minuten om het af te werken, anders zet ik K3 op en is het voor iedereen afgelopen :woohoo:.

Edit: Oya lélé doet het elke keer :lol:.

das ni erg
dees wel D:

freakykiller

Legacy Member
Troj zei:
Nah, het zijn nu nog maar gewoon gesmoorde kreetjes. Da overleef ik wel.
Nog zo'n 5 minuten om het af te werken, anders zet ik K3 op en is het voor iedereen afgelopen :woohoo:.

Edit: Oya lélé doet het elke keer :lol:.

:lol: Gij verkloot et ook graag voor anderen eh :p

Troj

Legacy Member
Ma nee, maar ze vragen erom.
Gesmoorde kreetjes ofzo, da kan ik allemaal wel aan, maar als ze dan zo begint met "Oh D/P-ieter, jaa, jaa, jaa, zo, zo, zo, zo, zo" dan mag ik wel duidelijk maken dat ik mij hier probeer te concentreren door Oya Lélé op te zetten of op gezette tijden mee te gillen.

Ik heb zelfs "Allemaal samen!" gebruld toen het refrein begon :p. En ik hoor niks meer, zalige stilte :love:.

ULTRAnumb

Legacy Member
Carrion zei:
troj is jaloers :p

das irritant ze soms :p
khoorde da ook vroeger soms toen ik appartement woonde
die twee hun kamer boven mij azo kreune da die deden djeez
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan