Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bram

Legacy Member
Daarjust m'n harde schijf laten vallen en het enigste wat ze nu nog doet is fluiten :sad:

Al nieuwe gekocht, maar nu maggek beginnen met ze opnieuw te vullen...

128MB

Legacy Member
Dat de scarts van lcd kapot zijn en er dus gene ps2 of niks meer op aangesloten kunnen worden en het te duur is ne tv te laten maken...en ik dus aan't denken ben van ne nieuwe te kopen, maar dan ne fatsoenlijke grote...

MAAR die gaat dan weer te overkill zijn om als pc monitor te gebruiken dus ben ik aan't denken om NAAST dat scherm ook ne nief monitor te kopen xD

MAAR kwil niet met €1000 kosten zitten :p

Proim

Legacy Member
128MB zei:
Dat de scarts van lcd kapot zijn en er dus gene ps2 of niks meer op aangesloten kunnen worden en het te duur is ne tv te laten maken...en ik dus aan't denken ben van ne nieuwe te kopen, maar dan ne fatsoenlijke grote...

MAAR die gaat dan weer te overkill zijn om als pc monitor te gebruiken dus ben ik aan't denken om NAAST dat scherm ook ne nief monitor te kopen xD

MAAR kwil niet met €1000 kosten zitten :p
Neem die die ik en Stancke hebben?
Hij heeft T240HD, ik T260HD.

spray-bunny

Legacy Member
De inventaris van onze inboedel ivm scheiding ouders :'). Er staan wat merkwaardige dingen op.

Enerzijds wordt ons PMDafval (!!!!) op 2€ geschat, anderzijds worden bepaalde kunstvoorwerpen veel te laag geschat (schilderij bekende naam 10€ lol!).

Als't daar al zo zwaar foutloopt verbaast het me niet dat er zoveel vechtscheidingen om centen zijn ze:s.

YellinD

Legacy Member
spray-bunny zei:
De inventaris van onze inboedel ivm scheiding ouders :'). Er staan wat merkwaardige dingen op.

Enerzijds wordt ons PMDafval (!!!!) op 2€ geschat, anderzijds worden bepaalde kunstvoorwerpen veel te laag geschat (schilderij bekende naam 10€ lol!).

Als't daar al zo zwaar foutloopt verbaast het me niet dat er zoveel vechtscheidingen om centen zijn ze:s.

als het nu nog geen vechtscheiding is, laat ze dan zelf inboedel verdelen...
tsss

128MB

Legacy Member
Proim zei:
Neem die die ik en Stancke hebben?
Hij heeft T240HD, ik T260HD.
26" :puke:

Dat is kleiner dan wat ik nu heb :p

Ik wil ne 32" :D

EDIT

FACKING HELL

men tante is men pa Farmville aan't leren :wtf:

Zelete

Legacy Member
Steam account is gehacked, ik krijg als ik wil inloggen account has been disabled :(

n9ne

Legacy Member
Zelete zei:
Steam account is gehacked, ik krijg als ik wil inloggen account has been disabled :(

Mailke sturen met nen foto van uwe cdkey. Ze lossen dat nog redelijk rap op ze +/-2 dagen ofzo :)

Zelete

Legacy Member
Ja, juist email gestuurd met info van 3 of 4 visa kaarten, een scan van mijn identiteitskaart en kaarten, CD key enzo. Als ze nu niet genoeg info hebben :)

Ik heb zeker een stuk of 50 games er op denk ik :(

EagleEye

Legacy Member
128MB zei:
26" :puke:

Dat is kleiner dan wat ik nu heb :p

Ik wil ne 32" :D

EDIT

FACKING HELL

men tante is men pa Farmville aan't leren :wtf:
Grootte geeft toch niet zoveel voor een PC-scherm, zie gewoon dat ge een goeie resolutie hebt (zal alleszins groter zijn dan op nen tv), en zet daarnaast een mooie tv... Dat moet ook zeker geen 1000 euro kosten samen, als ge naar de huidige prijzen kijkt.

Katoom

Legacy Member
EagleEye zei:
Kunnen ze toch niet maken op zo'n short notice? België staat al op de F1 2010 kalender... Veel mensen gaan veel geld verliezen als dat opeens wegvalt :p

+ Het is volgens iedereen het beste circuit atm in Formule 1 :s
Tja, het is geen voetbal of wielrennen hé.

128MB

Legacy Member
TV -> film/serie
Monitor -> PC

djeez das moeilijk he :D

Wat ik echt zou willen zijn 2 pc's extra met 4 15" tft's om in FSX al men gauges op te zetten :D
Ma het probleem is plaatsgebrek :p

Mah ben echt aan twijfelen om menne tv te vervangen ... hij gaat nog voor wat em nodig is, ma tis gwn klote dat er gene scart meer op werkt ....

maximvdb

Legacy Member
128MB zei:
TV -> film/serie
Monitor -> PC

djeez das moeilijk he :D

Wat ik echt zou willen zijn 2 pc's extra met 4 15" tft's om in FSX al men gauges op te zetten :D
Ma het probleem is plaatsgebrek :p

Mah ben echt aan twijfelen om menne tv te vervangen ... hij gaat nog voor wat em nodig is, ma tis gwn klote dat er gene scart meer op werkt ....

Open vijze ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan