Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Proim

Legacy Member
wim_gunner zei:
ergernissen:
-mensen die zitten te zagen dat ze geen vakantiejob vinden terwijl ze nu pas beginnen zoeken.
-heb laptop besteld zonder te weten dat die zo groot is en dus niet in mijn rugzak gaat passen:p

Dennoman zei:
²

Ge vindt geen werk meer in juli? No shit, zal wel met de crisis te maken hebben :unsure:
Vorig jaar in de paasvakantie in 10 interimkantoren gaan inschrijven, resultaat toen? 0
Nu ingeschreven bij mijn pa hier thuis, beter kan niet.

Jonathan

Legacy Member
Kzie de herexamens wel zitten, maar kheb er toch nie echt zin in znne ... :p

GaMe®

Legacy Member
Morgen komt er voor de 4e keer op een week een technieker van HP langs om mijn laptop te "fixen".

Iedere keer gaat er weer iets nieuw stuk. Deze keer start hij niet meer op. Krijg gewoon een zwart scherm. Blijkbaar heeft die technieker vorige keer iets verkeerd gedaan.

Carrion

Legacy Member
GaMe® zei:
Morgen komt er voor de 4e keer op een week een technieker van HP langs om mijn laptop te "fixen".

Iedere keer gaat er weer iets nieuw stuk. Deze keer start hij niet meer op. Krijg gewoon een zwart scherm. Blijkbaar heeft die technieker vorige keer iets verkeerd gedaan.

:') zijt blij da ge gene waal meer over de vloer hebt gekregen

*ergernis: vt4 da weer begint mee zijne zever van "de film met de meeste smse zende we uit", vind da nu echt zo'n klote systeem he

GaMe®

Legacy Member
Carrion zei:
:') zijt blij da ge gene waal meer over de vloer hebt gekregen

*ergernis: vt4 da weer begint mee zijne zever van "de film met de meeste smse zende we uit", vind da nu echt zo'n klote systeem he

Ik heb het nog gevraagd aan de telefoon daarstraks waarom ze telkens ne waal sturen die geen nederlands kan terwijl in mijn case duidelijk staat: 1st language: dutch, 2nd language: dutch.

Blijkbaar kunnen ze daar niks aan doen omdat dat allemaal "vanuit brussel" geregeld wordt.. :/

Carrion

Legacy Member
GaMe® zei:
Ik heb het nog gevraagd aan de telefoon daarstraks waarom ze telkens ne waal sturen die geen nederlands kan terwijl in mijn case duidelijk staat: 1st language: dutch, 2nd language: dutch.

Blijkbaar kunnen ze daar niks aan doen omdat dat allemaal "vanuit brussel" geregeld wordt.. :/

hoeveel keer hebt ge nu dan al ne waal over de vloer gekrege? :p

Dennoman

Legacy Member
Carrion zei:
:') zijt blij da ge gene waal meer over de vloer hebt gekregen

*ergernis: vt4 da weer begint mee zijne zever van "de film met de meeste smse zende we uit", vind da nu echt zo'n klote systeem he
Vertaling: "wij kloppen niet genoeg centen uit uw zakken met de belspelletjes, dus hier: kies maar films!"

Carrion

Legacy Member
Dennoman zei:
Vertaling: "wij kloppen niet genoeg centen uit uw zakken met de belspelletjes, dus hier: kies maar films!"

bwa, op vt4 zijn toch nie echt veel van die spellekes meer?

Karre

Legacy Member
a143290 zei:
Ik had 3 vakantiejobs als ik wou :p Gewoon op tijd CV's doorgestuurd.

OT: Slechte eindresultaten...

Vorig jaar had ik in januari al naar het interimbureau geweest om me te gaan aanmelden om te gaan werken in de vakantie. Ik heb van die mensen nooit zelf iets gehoord nadien. Dus op een hele tijd voordien u al gaan aanmelden voor werk helpt ook al niet. Dit jaar heb ik me niet eens gaan aanmelden, ik dacht toen: ik moet een heel leven lang nog gaan werken, het kan de pot op en ik verdien toch geld met mijn site's :p.

paarsbloed

Legacy Member
Carrion zei:
bwa, op vt4 zijn toch nie echt veel van die spellekes meer?

idd, nog maar 2O uur per week?

Mijn ergernis: Hiernet iets gaan drinken met de vriendin in Aalst, we lopen door de winkelstraat en zien zo 3 gasten staan, we passeren en als we voorbij zijn zaten ze bezig van 'Check die dikke, met zo een mooie vriendin, hoe is dat mogelijk'. Gewoon doorgestapt, maar ik was binnening echt aan't koken.

Dennoman

Legacy Member
paarsbloed zei:
idd, nog maar 2O uur per week?

Mijn ergernis: Hiernet iets gaan drinken met de vriendin in Aalst, we lopen door de winkelstraat en zien zo 3 gasten staan, we passeren en als we voorbij zijn zaten ze bezig van 'Check die dikke, met zo een mooie vriendin, hoe is dat mogelijk'. Gewoon doorgestapt, maar ik was binnening echt aan't koken.
Hey, victory pour vous, die homo's hadden zo te zien enkel elkaar :)

Spectre

Legacy Member
paarsbloed zei:
idd, nog maar 2O uur per week?

Mijn ergernis: Hiernet iets gaan drinken met de vriendin in Aalst, we lopen door de winkelstraat en zien zo 3 gasten staan, we passeren en als we voorbij zijn zaten ze bezig van 'Check die dikke, met zo een mooie vriendin, hoe is dat mogelijk'. Gewoon doorgestapt, maar ik was binnening echt aan't koken.

kzou es goed mijn lief haar gat vastpakken als ze zoiets zeggen en staan te gapen ^^

paarsbloed

Legacy Member
Das wel just, maar hoe laf en stom is dat niet? Ik zou nooit iets doen met mijn vriendin erbij, laat staan tegen 3 gasten. Ach, als dat hun avond goed maakt zegt het meer over hun marginale leventje.

Dennoman

Legacy Member
Spectre zei:
kzou es goed mijn lief haar gat vastpakken als ze zoiets zeggen en staan te gapen ^^
Same, keer goe binnendraaien en ondertussen flip 'em the bird :lol:

Karre

Legacy Member
De meeste bevolking dat je in Aalst tegen komt is dan ook marginaal... Buitenlanders vinden het trouwens een lelijke stad :p. Althans dat Ests meisje waarbij ik logeerde toch.

cram

Legacy Member
Pfff het is hier drukkend warm binnen.Zelfs dat de ramen open staan koelt het niet af.
En al dagen dat ik slecht slaap door die warmte.

paarsbloed

Legacy Member
Das dan ook weer just, zeker op avonden van parkconcerten. Maar ja, terwijl zij elken avond aan hunne piet liggen te trekken heb ik toch liever mijn plezierken se!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan