u4ea
Legacy Member
Math'ke zei:Wat is da nu voor zever, ik krijg ook geen zakgeld van thuis uit hoor, werken in het weekend voor mijn centen ja. En ja ik ben student![]()
niet iedereen kan da combineren he
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Math'ke zei:Wat is da nu voor zever, ik krijg ook geen zakgeld van thuis uit hoor, werken in het weekend voor mijn centen ja. En ja ik ben student![]()
Ik heb nooit zakgeld gekregenlilpunk zei:net te horen gekregen dat ik, omdat ik 18 geworden ben, geen zakgeld meer krijg van m'n ouders.
'je moet maar gaan werken voor je geld'
![]()


wim_gunner zei:niet iedereen kan da combineren he
Cerulean zei:Zever. Gezever.
Als ge wilt kunt ge dat goed genoeg.
Ik heb 3 jaar hogere studies gedaan, en elke week in die 3 jaar weekendwerk gedaan, nachtwerk. Ik verdiende er 500-600 euro per maand mee.
Maarja, ik deed er moeite voor he, tegenwoordig wordt er rap gedacht dat alles vanzelf moet gaan.
Cerulean zei:Zever. Gezever.
Als ge wilt kunt ge dat goed genoeg.
Ik heb 3 jaar hogere studies gedaan, en elke week in die 3 jaar weekendwerk gedaan, nachtwerk. Ik verdiende er 500-600 euro per maand mee.
Maarja, ik deed er moeite voor he, tegenwoordig wordt er rap gedacht dat alles vanzelf moet gaan.
Dan mag ik blij zijn dat het in mijn familie anders is ^^Math'ke zei:Wat is da nu voor zever, ik krijg ook geen zakgeld van thuis uit hoor, werken in het weekend voor mijn centen ja. En ja ik ben student![]()
Muismat zei:Wat is dat nu voor een kortzichtige redenering? Ik vind dat als je ouders het kunnen veroorloven & je zelf wat verantwoordelijkheidszin hebt (i.e. u studies serieus neemt & geen gat in u hand hebben) dat het niet meer dan normaal is dat ze u studies betalen & zakgeld geven.
Ik vind dat je je kinderen krediet moet geven, tot het moment dat ze echt ervan profiteren en dan de kraan dichtdraaien. De studententijd is iets wat iedereen moet meemaken, en als je dan al moet gaan werken gewoon omdat je ouders je "geen zakgeld willen geven" dan vind ik dat maar plattekes.
Ik heb het dus voor alle duidelijkheid niet over vakantiejobs hé, ik vind het dan weer wel niet meer dan normaal dat jongeren hun eigen reizen betalen & daarvoor gaan werken.
deathsythe zei:welke richting?
en niet voor iedereen is het combineerbaar en zeker niet nachtwerk.
.Troj zei:Ik had het niet specifiek op u. Ik hoor gewoon de laatste tijd veel dat mensen die van thuis uit alles betaald krijgen, profiteurs genoemd worden. Als die ouders zich dat kunnen veroorloven, wat is daar dan mis mee?
Sommigen hebben nu eenmaal geluk met hun ouders, ik ga daar dan niet zo overdreven jaloers op reageren.
Ik heb wel een paar kennissen die het dan nodig vinden om tegen mij te komen klagen dat ze hun derde vakantie dat jaar thuis niet betaald krijgen, als ze mijn situatie kennen. Dan deel ik kletsen uit.
maar dan kan ik wel akkoord gaan met bovenstaande...Cerulean zei:Toegepaste informatica-Multimedia
Ik stond elke vrijdag op om 6u om naar school te gaan. Om 19u was ik thuis, tegen 20u had ik gedaan met eten. Om 21u moest ik naar mijn werk vertrekken om om 22u te beginnen, en om 6u te stoppen. Om 7u lag ik eindelijk in bed.
Sommigen beschouwen dat allicht als onmogelijk ja, en die beschouw ik dan als tamzakken.
Cerulean zei:Ok, ik dacht dat het als reactie was op mijmaar dan kan ik wel akkoord gaan met bovenstaande...
.Troj zei:Ja, verwijder anders uw comment, nu lijkt het alsof ik gesprekken met mezelf voer.

) omdat zoiets nogal moeilijk te vervoeren valt op de fiets. Ik zeg duidelijk 78 op 75 cm. Die platen moesten dienen als achterkant van een TV meubel, ik ging iets ineens knutselen zodat de draden bedekt zijn.