Tha_nOn
Legacy Member
KizZamP- zei:Ze namen aan dat we die toets niet gingen moesten meemaken aangezien we in die les (waarbij wij dus niet waren) nog leerstof kregen voor die toets.
Door samenloop van de omstandigheden. Hij had een geschil met een andere lerares. Zij zei meermaals (gemeend) "mislukte lul" tegen hem. Op een bepaald moment kreeg hij een nota en aangezien hij 18 is, is hij 100% gewettigd om zijn eigen handtekening te zetten wat hij dus deed. Zij schreef na "Geachte" nog "ouders" bij om hem ambeteren waarop hij "laffe hond" zei. Voor zover ik weet is "mislukte lul" erger dan laffe hond + moet de leerkracht het voorbeeld geven.
zelfs al denken ze dat ge dat niet moet maken, ge laat da toch ffkes weten? ik vind da geen excuus ze
en de zever van uwe maat is ook belachelijk, zelfs al doen leerkrachten zo houdt dan toch uwe mond en ga klagen bij de bevoegde instanties ipv het erger te maken
(en ookal is uwe maat 18 als hij da al ni was int begin vant jaar en zelf iets heeft getekend int begin dan nog moeten de ouders tekenen, int begin vant jaar moet ge ergens uw handtekening zetten en das de handtekening die ze moeten terugvinden op alle rapporten/agenda's)
en ouders bijschrijven om hem te ambeteren? kvind maar logisch dat ge een nota richt aan de ouders, das ook de bedoeling van ne nota
Ik zou het vlakaf vragen of hij zijn woede omdat hij thuis aandacht te kort krijgt op de klas moet uitwerken.
ad:
Waren meestal nog de beste lessen.
