Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kil911ler

Legacy Member
Kzie de titel nog maar en da lieke springt in mn hoofd.... Arrrggghhh ;_;

deathsythe

Legacy Member
Arifiene zei:
Bij mij gaan ze morgen wel de hele vloer uitbreken beneden...
Drilboor, slijpschijf...
Leuk ze.

zet uw muziek super luid, of kunt ge zo ni lere :p

Troj

Legacy Member
Arifiene zei:
Bij mij gaan ze morgen wel de hele vloer uitbreken beneden...
Drilboor, slijpschijf...
Leuk ze.

Vraag dat ge in uw lokaal klooster moogt gaan leren. Vermeld eventueel dat ge dit jaar nog naar Lourdes gegaan zijt, and you're set.

Mijn ligging is eigenlijk wel ideaal - kotstudenten naast mij zijn naar huis, gepensioneerd koppel aan de andere kant is helft vd tijd aan zee :love:.

Oldskooler

Legacy Member
Arifiene zei:
Bij mij gaan ze morgen wel de hele vloer uitbreken beneden...
Drilboor, slijpschijf...
Leuk ze.

Dan kan je 's avonds telkens stiekem die drilboor gaan stelen... :unsure:

Arifiene

Legacy Member
deathsythe zei:
zet uw muziek super luid, of kunt ge zo ni lere :p
Nee, kwil stilte :p.
Troj zei:
Vraag dat ge in uw lokaal klooster moogt gaan leren. Vermeld eventueel dat ge dit jaar nog naar Lourdes gegaan zijt, and you're set.

Mijn ligging is eigenlijk wel ideaal - kotstudenten naast mij zijn naar huis, gepensioneerd koppel aan de andere kant is helft vd tijd aan zee :love:.

No thx, kzal er wel iets anders op vinden :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
Stomme kutschool da zegt da ik AL mijn gemiste opdrachten nog nu in 1 week tijd moet maken en afgeven, "omda da ni eerlijk is tegenover andere studenten" wete wa ik ni eerlijk vind? da ik benadeeld word omda ik geopereerd moest worden en nu nog eens het onmogelijke moet proberen doen + examens afleggen. hoe kan da nu

KO

Legacy Member
stelly zei:
Beter dan verven?

Dat gaan ze ook doen.
Van die geur alleen al ben je groggy. Tel daar nog eens de schraapgeluiden bij op van als ze het oude papier van de muur gaan trekken...


Arifiene zei:
Bij mij gaan ze morgen wel de hele vloer uitbreken beneden...
Drilboor, slijpschijf...
Leuk ze.

Uw situatie is idd iets erger. :p

Oldskooler

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Stomme kutschool da zegt da ik AL mijn gemiste opdrachten nog nu in 1 week tijd moet maken en afgeven, "omda da ni eerlijk is tegenover andere studenten" wete wa ik ni eerlijk vind? da ik benadeeld word omda ik geopereerd moest worden en nu nog eens het onmogelijke moet proberen doen + examens afleggen. hoe kan da nu

Ik sta volledig achter u.

*Duwt*

Troj

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Stomme kutschool da zegt da ik AL mijn gemiste opdrachten nog nu in 1 week tijd moet maken en afgeven, "omda da ni eerlijk is tegenover andere studenten" wete wa ik ni eerlijk vind? da ik benadeeld word omda ik geopereerd moest worden en nu nog eens het onmogelijke moet proberen doen + examens afleggen. hoe kan da nu

Da's volgens mij een probleem in de regelgeving over alle univ/hogescholen heen.
Vriendin moest geopereerd worden voor gezwel (dat ook goedaardig bleek - kheb uw posts gevolgd :p) rond 5 januari en die kreeg de kans om al haar examens opnieuw te doen ... in de lesvrije week. Die zit nu nog steeds met een IAJ-programma omdat ze geopereerd moest worden :wtf:.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Troj zei:
Da's volgens mij een probleem in de regelgeving over alle univ/hogescholen heen.
Vriendin moest geopereerd worden voor gezwel (dat ook goedaardig bleek - kheb uw posts gevolgd :p) rond 5 januari en die kreeg de kans om al haar examens opnieuw te doen ... in de lesvrije week. Die zit nu nog steeds met een IAJ-programma omdat ze geopereerd moest worden :wtf:.

Ja ik moet nu dus al planne om examens te laten vallen en opnieuw te doen in augustus of mijn heel jaar buizen. Waarom da ze die fucking opdrachten ni gewoon kunne laten vallen vind ik echt mysterieus. Die ombuds had da allemaal kei positief voorgedaan dus ik heb mij daar ni zo'n zorge over gemaakt, en nu ineens ist zo van 'jao begint er mor on e!'

Echt fucking marginaal.

En nu weer les missen omdak naar ziekenhuis moet, olé!

Ik voel mij echt alsof ik gestraft word terwijl ik heelt jaar echt hard heb gewerkt. (ik was zelfs een van de weinige die er voor alles door was in jan)

Troj

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ja ik moet nu dus al planne om examens te laten vallen en opnieuw te doen in augustus of mijn heel jaar buizen. Waarom da ze die fucking opdrachten ni gewoon kunne laten vallen vind ik echt mysterieus. Die ombuds had da allemaal kei positief voorgedaan dus ik heb mij daar ni zo'n zorge over gemaakt, en nu ineens ist zo van 'jao begint er mor on e!'

Echt fucking marginaal.

En nu weer les missen omdak naar ziekenhuis moet, olé!

Ik voel mij echt alsof ik gestraft word terwijl ik heelt jaar echt hard heb gewerkt. (ik was zelfs een van de weinige die er voor alles door was in jan)

Zij had dan nog het "geluk" dat het enkel examens waren. De proffen zelf waren wel geneigd haar uitzonderingen toe te staan ofzo (voor een mondeling examen - ze kon niet aan een bureau zitten) maar de administratie wou niet buigen qua planning.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Troj zei:
Zij had dan nog het "geluk" dat het enkel examens waren. De proffen zelf waren wel geneigd haar uitzonderingen toe te staan ofzo (voor een mondeling examen - ze kon niet aan een bureau zitten) maar de administratie wou niet buigen qua planning.

Da kan toch ni :sad:

Troj

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Da kan toch ni :sad:

Toch wel :p. Ze kreeg wel aanpassing van examenvorm (niet voor alle vakken), maar enkel op de dag die in de planning stond, of op de normale inhaaldag (dus een dag in de lesvrije week). Briefke van de arts enzo deed er allemaal ni toe, als ge examens niet in de lesvrije week kunt doen, of in de inhaalweek in juli, dan is het automatisch tweede zit.

RB26DETT

Legacy Member
Troj zei:
Zij had dan nog het "geluk" dat het enkel examens waren. De proffen zelf waren wel geneigd haar uitzonderingen toe te staan ofzo (voor een mondeling examen - ze kon niet aan een bureau zitten) maar de administratie wou niet buigen qua planning.

Komt bekend voor. Vorige semester een meiske in mijn klas dat normaal een vak niet mocht volgen omdat ze niet geslaagd was voor micro-economie. Prof zei dat ze het wel mocht volgen. Ze maakt haar examen en slaagt zonder problemen. Moet ze na de examens naar de administratie gaan uitleggen waarom ze dat vak heeft gedaan... Conclusie: ze moet het gewoon opnieuw doen :wtf:

Troj

Legacy Member
RB26DETT zei:
Komt bekend voor. Vorige semester een meiske in mijn klas dat normaal een vak niet mocht volgen omdat ze niet geslaagd was voor micro-economie. Prof zei dat ze het wel mocht volgen. Ze maakt haar examen en slaagt zonder problemen. Moet ze na de examens naar de administratie gaan uitleggen waarom ze dat vak heeft gedaan... Conclusie: ze moet het gewoon opnieuw doen :wtf:

Mja, administratie op alle univ's is een klucht. Van Gent hoort ge verhalen ,van Leuven ook.

Ik vond een keuzevak uit het eerste semester dikke zever, dus wilde ik het andere keuzevak nemen van het tweede semester, maar dat mocht niet meer, want na 15 oktober mag uw IAJ niet meer aangepast worden. Ik moest dus (zo stond dat in die mail :)) "dit jaar dan een 0 halen voor dat vak, en dan kan je volgend jaar dat vak laten vallen en vervangen door het andere vak".

Of... ge klikt 2 keer en het is in orde?

Ik had trouwens uiteindelijk een 7 op dat vak :p.

Bosvos

Legacy Member
godverdomme weer niks in de post... Vorige week een DVDbox en een spel gekocht bij Play.com, normaal heb ik dat toch rapper hoor :(

en dan die kutpost die pas om 15.00 komt hier. Ipv meer facteurs aan te nemen zodat de mensen post krijgen op een normaal uur.

Stabby

Legacy Member
hoofdschooier zei:
en dan die kutpost die pas om 15.00 komt hier. Ipv meer facteurs aan te nemen zodat de mensen post krijgen op een normaal uur.

Ah ja, dan nemen ze meer facteurs aan die per dag maar 1-2 uur moeten werken en de rest van de godganse dag maar thuis zitten want dan willen sommigen hun post niet ontvangen. Klinkt perfect logisch :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan