gizmo666
Legacy Member
GMotha zei:Voor één of andere reden krijg ik dat nieuw nummer van The Black Eyed Peas niet uit mijn kop:/
Maarja, ik heb al erger gehad (Tele romeo van K3 bijvoorbeeld).
YouTube - K3 - Blub ik ben een vis


Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GMotha zei:Voor één of andere reden krijg ik dat nieuw nummer van The Black Eyed Peas niet uit mijn kop:/
Maarja, ik heb al erger gehad (Tele romeo van K3 bijvoorbeeld).


Ik ga niet klikken, gij sadistgizmo666 zei:

Arifiene zei:Bij mij gaan ze morgen wel de hele vloer uitbreken beneden...
Drilboor, slijpschijf...
Leuk ze.

Arifiene zei:Bij mij gaan ze morgen wel de hele vloer uitbreken beneden...
Drilboor, slijpschijf...
Leuk ze.
.Arifiene zei:Bij mij gaan ze morgen wel de hele vloer uitbreken beneden...
Drilboor, slijpschijf...
Leuk ze.

Nee, kwil stiltedeathsythe zei:zet uw muziek super luid, of kunt ge zo ni lere![]()
.Troj zei:Vraag dat ge in uw lokaal klooster moogt gaan leren. Vermeld eventueel dat ge dit jaar nog naar Lourdes gegaan zijt, and you're set.
Mijn ligging is eigenlijk wel ideaal - kotstudenten naast mij zijn naar huis, gepensioneerd koppel aan de andere kant is helft vd tijd aan zee.

stelly zei:Beter dan verven?
Arifiene zei:Bij mij gaan ze morgen wel de hele vloer uitbreken beneden...
Drilboor, slijpschijf...
Leuk ze.

SweetEmmaRose zei:Stomme kutschool da zegt da ik AL mijn gemiste opdrachten nog nu in 1 week tijd moet maken en afgeven, "omda da ni eerlijk is tegenover andere studenten" wete wa ik ni eerlijk vind? da ik benadeeld word omda ik geopereerd moest worden en nu nog eens het onmogelijke moet proberen doen + examens afleggen. hoe kan da nu
SweetEmmaRose zei:Stomme kutschool da zegt da ik AL mijn gemiste opdrachten nog nu in 1 week tijd moet maken en afgeven, "omda da ni eerlijk is tegenover andere studenten" wete wa ik ni eerlijk vind? da ik benadeeld word omda ik geopereerd moest worden en nu nog eens het onmogelijke moet proberen doen + examens afleggen. hoe kan da nu
) rond 5 januari en die kreeg de kans om al haar examens opnieuw te doen ... in de lesvrije week. Die zit nu nog steeds met een IAJ-programma omdat ze geopereerd moest worden
.Troj zei:Da's volgens mij een probleem in de regelgeving over alle univ/hogescholen heen.
Vriendin moest geopereerd worden voor gezwel (dat ook goedaardig bleek - kheb uw posts gevolgd) rond 5 januari en die kreeg de kans om al haar examens opnieuw te doen ... in de lesvrije week. Die zit nu nog steeds met een IAJ-programma omdat ze geopereerd moest worden
.
SweetEmmaRose zei:Ja ik moet nu dus al planne om examens te laten vallen en opnieuw te doen in augustus of mijn heel jaar buizen. Waarom da ze die fucking opdrachten ni gewoon kunne laten vallen vind ik echt mysterieus. Die ombuds had da allemaal kei positief voorgedaan dus ik heb mij daar ni zo'n zorge over gemaakt, en nu ineens ist zo van 'jao begint er mor on e!'
Echt fucking marginaal.
En nu weer les missen omdak naar ziekenhuis moet, olé!
Ik voel mij echt alsof ik gestraft word terwijl ik heelt jaar echt hard heb gewerkt. (ik was zelfs een van de weinige die er voor alles door was in jan)
Troj zei:Zij had dan nog het "geluk" dat het enkel examens waren. De proffen zelf waren wel geneigd haar uitzonderingen toe te staan ofzo (voor een mondeling examen - ze kon niet aan een bureau zitten) maar de administratie wou niet buigen qua planning.
ad:SweetEmmaRose zei:Da kan toch niad:
. Ze kreeg wel aanpassing van examenvorm (niet voor alle vakken), maar enkel op de dag die in de planning stond, of op de normale inhaaldag (dus een dag in de lesvrije week). Briefke van de arts enzo deed er allemaal ni toe, als ge examens niet in de lesvrije week kunt doen, of in de inhaalweek in juli, dan is het automatisch tweede zit.Troj zei:Zij had dan nog het "geluk" dat het enkel examens waren. De proffen zelf waren wel geneigd haar uitzonderingen toe te staan ofzo (voor een mondeling examen - ze kon niet aan een bureau zitten) maar de administratie wou niet buigen qua planning.

RB26DETT zei:Komt bekend voor. Vorige semester een meiske in mijn klas dat normaal een vak niet mocht volgen omdat ze niet geslaagd was voor micro-economie. Prof zei dat ze het wel mocht volgen. Ze maakt haar examen en slaagt zonder problemen. Moet ze na de examens naar de administratie gaan uitleggen waarom ze dat vak heeft gedaan... Conclusie: ze moet het gewoon opnieuw doen![]()
) "dit jaar dan een 0 halen voor dat vak, en dan kan je volgend jaar dat vak laten vallen en vervangen door het andere vak".
.hoofdschooier zei:en dan die kutpost die pas om 15.00 komt hier. Ipv meer facteurs aan te nemen zodat de mensen post krijgen op een normaal uur.
