TheFuckingDutchman
Legacy Member
FroFro zei:Yeah, ik hoop maar dat jij DAT niet bent.
Nee jouw avatar is kermis
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FroFro zei:Yeah, ik hoop maar dat jij DAT niet bent.
FroFro zei:haahaaaa, zalig!Als ge es ne zachte venusheuvel wilt voelen, ge weet wa u te doen staat
![]()

Nuytuh zei:Nee jouw avatar is kermis

)Nuytuh zei:Nee jouw avatar is kermis

Adelbert zei:niks tegen zijn avatar hé man, of tis koekenbak! ik heb die gemaakt
(heb jij nog die link naar die picture bruno, ben 'm kwijt)
uw venusheuvel scherenAdelbert zei:eens benieuwd wat het antwoord zal zijn. Maar wat moet ik doen?![]()

FroFro zei:uw venusheuvel scheren
- Dit forum vereist dat je 15 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 1 seconden.
Stancke zei:St-X?
St-P?
St-M?
St-A?
A?
FroFro zei:
ik kijk nog altijd uit naar onze meet ze ;p (als ik mijn weg uit utrecht station nu eindelijk een keer vind)
zal juli of augustus worden vreesek.Nuytuh zei:Of ik mijn weg naar Delft
FroFro zei:of neem de mijne? teken dan wel ff een snor fzo zodak u herken.