Mienod
Legacy Member
fujitsi zei:Wat is da toch in de kledingswinkels! Nergens vind je nog t-shirts met niets van tekening op..
Ik wil t-shirts zonder iets op, gewoon int donkerblauw ofzo, maar nee, das blijkbaar nie 'in' ofzo...
PFf
laredoute.be

Overlaatst een heleboel blanco t-shirts besteld.



ad
, ik heb zo'n leuk leven en wil nog belange niet sterven 
