Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mienod

Legacy Member
fujitsi zei:
Wat is da toch in de kledingswinkels! Nergens vind je nog t-shirts met niets van tekening op..

Ik wil t-shirts zonder iets op, gewoon int donkerblauw ofzo, maar nee, das blijkbaar nie 'in' ofzo...

PFf

laredoute.be :love:

Overlaatst een heleboel blanco t-shirts besteld.

protnie

Legacy Member
fujitsi zei:
Wat is da toch in de kledingswinkels! Nergens vind je nog t-shirts met niets van tekening op..

Ik wil t-shirts zonder iets op, gewoon int donkerblauw ofzo, maar nee, das blijkbaar nie 'in' ofzo...

PFf
Inderdaad :(
Er mag iets subtiels op staan maar dat vind ge echt bijna nie :/

h0pje

Legacy Member
fujitsi zei:
Wat is da toch in de kledingswinkels! Nergens vind je nog t-shirts met niets van tekening op..

Ik wil t-shirts zonder iets op, gewoon int donkerblauw ofzo, maar nee, das blijkbaar nie 'in' ofzo...

PFf

American Apparel? Die verkopen enkel neutrale kleren ;)

ZackWhite

Legacy Member
is da geen personage uit Baldurs gate II? (pretending to be smart :sad:)

Massman

Legacy Member
FroFro zei:
Hoe de fuck zijt gij op u nickname gekomen.

Nizidramanii'yt was a black dragon who allied with Jon Irenicus, attacking Suldanessellar and once there guarding the Goblet of Life to prevent anyone from following Irenicus to the Tree of Life.

The protagonist of Baldur's Gate II: Shadows of Amn must face Nizidramanii'yt and acquire the Goblet near the end of the game. Besides of fighting him, they can bargain for the Goblet, but the dragon will only give it for all of their treasure (gold and magic items), lying that he has no other treasure himself.

Nizidramanii'yt - Forgotten Realms Wiki, your guide to everything Forgotten Realms

Foezjie

Legacy Member
poplipo zei:
Beetje een toegevingske doen é ivm kleren, heb dat ook moeten doen en geen slechte reacties gekregen toch :unsure:

Kwas zelfs achter polo's aant kijken jong :p

En mijn ouders zijn niet echt into kleren online kopen, dus die optie zal ook al geschrapt moeten worden..

Ik zal eens kijken bij die American Apparel, merci :)

Fr3aK

Legacy Member
Fiets zaterdagnacht laten staan voor de deur van ne vriend, vandaag wou ek em gaan halen blijkt hij gepikt te zijn. Moder van die vriend had em deze morgen nog voor de raam zien staan maar in de namiddag was em weg dus dacht ze da ik hem al komen halen was...

Wa de fuck is er plezant aan ne vlo pikken, kheb da nooit begrepen, kutjeugd...

Arifiene

Legacy Member
[LRRP];11398819 zei:
Ga jij mij doodschieten :cry:, ik heb zo'n leuk leven en wil nog belange niet sterven :sad:

Lol.
Grappig dat je jezelf aangesproken voelt, maar ik had het niet over u.
Nuja, wie het schoentje past...

SweetEmmaRose

Legacy Member
FroFro zei:
daar zijn moeders toch voor? :unsure:

Uw moeder heeft toch ook ni uw onderbroek van u weggepakt toen ge uw kinsperma wou afgeven met de remspoor op de onderbroek?

Oops... Did I say too much? :D

FroFro

Legacy Member
you read waaaay to many fancy!







(en shht, hier zitte mense van mijn school ;()

SweetEmmaRose

Legacy Member
FroFro zei:
you read waaaay to many fancy!







(en shht, hier zitte mense van mijn school ;()

too*
Precies of die wete da nog ni of verwachte zoiets ni van u :D

FroFro

Legacy Member
njah nee, irl ben ik redelijk normaal :unsure:




Iz when I turn on my internet connection that I go berzerk, like an ejaculating panda!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan