noreeeee
Legacy Member
MiniJeffrey zei:en het breezerdialect...
jep, therapy is ons aant trollen hij is helemaal geen breezerslet
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MiniJeffrey zei:en het breezerdialect...
[LRRP];11589917 zei:Niet oordelen over een ongeval waar ge geen details over weet. Het zou bv niet de eerste fietser zien die snachts wordt omver gekegeld omdat hij zonder licht rijdt.
?therapy? zei:Tot zover mijn poging om een forumtroll te worden.ad:
Ach, we kunnen niet allemaal even berucht worden zoals Elvis, Filmfabriek en talloze anderen die de revue hier al zijn gepasseerd.
?therapy? zei:Tot zover mijn poging om een forumtroll te worden.ad:
Ach, we kunnen niet allemaal even berucht worden zoals Elvis, Filmfabriek en talloze anderen die de revue hier al zijn gepasseerd.
eXe./special zei:joeridp :applause:
heb al een mail gestuurd met zoveel mogelijk info in, maar ik veronderstel dat ze niks kunnen doen om dit recht te zetten.hoofdschooier zei:mijn RS account verloopt morgen en ik wou deze juist verlengen. Blijkbaar heb ik ergens op een niet beveiligde pagina ingelogd want mijn account wordt wel gevonden, maar mijn password en emailadres zijn onjuist.
woooptiedooheb al een mail gestuurd met zoveel mogelijk info in, maar ik veronderstel dat ze niks kunnen doen om dit recht te zetten.
mijnen eerste keer op 4.5j pfff! wa ne tegenslag.
mss dat die bak zo ver ni geraakt qua breedte? nog meer klote dat het ne vaste bak was en dat het begod 1u snachts was!
Tah_b00nz0r zei:toenstrax geflitstmijnen eerste keer op 4.5j pfff! wa ne tegenslag.
juist achter de craeybeckxtunnel richting brussel. kweet begod dat er daar staan ma was al km's lang ne auto aant volge die rond de 145 reed en ja kpeis dak wel rond de 145-147 geflitst ben daar. straf is dat die auto die wel helemaal rechts reed ni geflitst werdmss dat die bak zo ver ni geraakt qua breedte? nog meer klote dat het ne vaste bak was en dat het begod 1u snachts was!
tzal wel 75-100€ zijn wsl![]()

iamhollywood zei:Zijt gerust, die zal tot het eind van zijn dagen daar wel voor moeten afdokken.
Blablablablablablablakocabar zei:aan dit : HLN Buitenland - 250.000 varkens wacht gruwelijke dood in Egypte (857418)
en dan zouden we terug rasist zijn zeker als we hier op reageren? TRIESTIG en waarom reageert er hier niemand op , waar blijven de andere landen met sancties tegen die moslimlanden ????
ik hoop dat daar geen 1 varken ooit nog moet leven / mag komen zelfs in da land na de mexicaanse griep !!!
als we durven een simpele tekening maken van hun heilige ahmed is het bijna wereld oorlog 3 ...
als zij 250.000 varkens doden is het normaal??? dan zullen ze weer geen eten hebben zeker ...
ik hoop dat er mensen zijn die ook protesteren in grootsteden zodat ze ook es zien dat wij tegen hun mentaliteit ZIJN !!!!!
wat een onhandige mensen zijn dat toch nie te doen !!!
wat ik niet versta , WAT DOEN DIE VARKENS in zo een land ? is dat geen onrein beest volgens de heilige ahmed .... KOM IN ACTIE BETER NU DAN NOOIT!!!
Stop met naar HLN.be te surfen en uw levenskwaliteit zal drastisch stijgen.kocabar zei:Hoop gezever
(en iedereen die vandaag int stad moest zijn
)SweetEmmaRose zei:Fucking hoeren van de lijn, de enige dag dak echt op school WIL zijn, schoon opgestaan, op tijd, komt ge aan de metro, rijdt er niks.
Moogde ofwel helemaal tot astrid wandelen en daar nen tram pakke, of te voet/fiets naar linkeroever, fiets gaat al ni met een middenooroperatie en 25min wandelen met een zware zak kan ik ook al ni. Kwas al buite adem tege dak aan de groenplaats stond.
Why meee(en iedereen die vandaag int stad moest zijn
)

wouter_dc zei:I'll help ya!
en ty voor me wakker te bellen![]()
kocabar zei:aan dit : HLN Buitenland - 250.000 varkens wacht gruwelijke dood in Egypte (857418)
en dan zouden we terug rasist zijn zeker als we hier op reageren? TRIESTIG en waarom reageert er hier niemand op , waar blijven de andere landen met sancties tegen die moslimlanden ????
ik hoop dat daar geen 1 varken ooit nog moet leven / mag komen zelfs in da land na de mexicaanse griep !!!
als we durven een simpele tekening maken van hun heilige ahmed is het bijna wereld oorlog 3 ...
als zij 250.000 varkens doden is het normaal??? dan zullen ze weer geen eten hebben zeker ...
ik hoop dat er mensen zijn die ook protesteren in grootsteden zodat ze ook es zien dat wij tegen hun mentaliteit ZIJN !!!!!
wat een onhandige mensen zijn dat toch nie te doen !!!
wat ik niet versta , WAT DOEN DIE VARKENS in zo een land ? is dat geen onrein beest volgens de heilige ahmed .... KOM IN ACTIE BETER NU DAN NOOIT!!!