Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bubba

Legacy Member
[LRRP];11589917 zei:
Niet oordelen over een ongeval waar ge geen details over weet. Het zou bv niet de eerste fietser zien die snachts wordt omver gekegeld omdat hij zonder licht rijdt.

En dat verklaart dan ook meteen het dronken rijden?

?therapy?

Legacy Member
Tot zover mijn poging om een forumtroll te worden. :sad:
Ach, we kunnen niet allemaal even berucht worden zoals Elvis, Filmfabriek en talloze anderen die de revue hier al zijn gepasseerd.

pie-jie

Legacy Member
?therapy? zei:
Tot zover mijn poging om een forumtroll te worden. :sad:
Ach, we kunnen niet allemaal even berucht worden zoals Elvis, Filmfabriek en talloze anderen die de revue hier al zijn gepasseerd.

joeridp :applause:

Adelbert

Legacy Member
?therapy? zei:
Tot zover mijn poging om een forumtroll te worden. :sad:
Ach, we kunnen niet allemaal even berucht worden zoals Elvis, Filmfabriek en talloze anderen die de revue hier al zijn gepasseerd.

a swing and a miss

eXe./special zei:
joeridp :applause:

ik heb echt het gevoel dat die jongen niet trollt maar doodserieus is. En geloof me ik heb al trolls van het hoogste niveau gezien (4chan, wow, ...).

Bosvos

Legacy Member
mijn RS account verloopt morgen en ik wou deze juist verlengen. Blijkbaar heb ik ergens op een niet beveiligde pagina ingelogd want mijn account wordt wel gevonden, maar mijn password en emailadres zijn onjuist.

woooptiedoo:sop: heb al een mail gestuurd met zoveel mogelijk info in, maar ik veronderstel dat ze niks kunnen doen om dit recht te zetten.

Carrion

Legacy Member
hoofdschooier zei:
mijn RS account verloopt morgen en ik wou deze juist verlengen. Blijkbaar heb ik ergens op een niet beveiligde pagina ingelogd want mijn account wordt wel gevonden, maar mijn password en emailadres zijn onjuist.

woooptiedoo:sop: heb al een mail gestuurd met zoveel mogelijk info in, maar ik veronderstel dat ze niks kunnen doen om dit recht te zetten.

jawel, normaal hebde uw account binne 48 uur terug

Tah_b00nz0r

Legacy Member
toenstrax geflitst :( mijnen eerste keer op 4.5j pfff! wa ne tegenslag.

juist achter de craeybeckxtunnel richting brussel. kweet begod dat er daar staan ma was al km's lang ne auto aant volge die rond de 145 reed en ja kpeis dak wel rond de 145-147 geflitst ben daar. straf is dat die auto die wel helemaal rechts reed ni geflitst werd :s mss dat die bak zo ver ni geraakt qua breedte? nog meer klote dat het ne vaste bak was en dat het begod 1u snachts was!

tzal wel 75-100€ zijn wsl :(

Bubba

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
toenstrax geflitst :( mijnen eerste keer op 4.5j pfff! wa ne tegenslag.

juist achter de craeybeckxtunnel richting brussel. kweet begod dat er daar staan ma was al km's lang ne auto aant volge die rond de 145 reed en ja kpeis dak wel rond de 145-147 geflitst ben daar. straf is dat die auto die wel helemaal rechts reed ni geflitst werd :s mss dat die bak zo ver ni geraakt qua breedte? nog meer klote dat het ne vaste bak was en dat het begod 1u snachts was!

tzal wel 75-100€ zijn wsl :(

Just tegoei! Al die snelheidsduivels op de baan tegenwoordig. :tongue:

kocabar

Legacy Member
aan dit : HLN Buitenland - 250.000 varkens wacht gruwelijke dood in Egypte (857418)

en dan zouden we terug rasist zijn zeker als we hier op reageren? TRIESTIG en waarom reageert er hier niemand op , waar blijven de andere landen met sancties tegen die moslimlanden ????

ik hoop dat daar geen 1 varken ooit nog moet leven / mag komen zelfs in da land na de mexicaanse griep !!!

als we durven een simpele tekening maken van hun heilige ahmed is het bijna wereld oorlog 3 ...

als zij 250.000 varkens doden is het normaal??? dan zullen ze weer geen eten hebben zeker ...

ik hoop dat er mensen zijn die ook protesteren in grootsteden zodat ze ook es zien dat wij tegen hun mentaliteit ZIJN !!!!!

wat een onhandige mensen zijn dat toch nie te doen !!!

wat ik niet versta , WAT DOEN DIE VARKENS in zo een land ? is dat geen onrein beest volgens de heilige ahmed .... KOM IN ACTIE BETER NU DAN NOOIT!!!

Inspector Monkfish

Legacy Member
iamhollywood zei:
Zijt gerust, die zal tot het eind van zijn dagen daar wel voor moeten afdokken ;).

Plus het feit dat die iemand heeft omver gereden zal op alle mogelijke vlakken zwaar blijven doorwegen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
kocabar zei:
aan dit : HLN Buitenland - 250.000 varkens wacht gruwelijke dood in Egypte (857418)

en dan zouden we terug rasist zijn zeker als we hier op reageren? TRIESTIG en waarom reageert er hier niemand op , waar blijven de andere landen met sancties tegen die moslimlanden ????

ik hoop dat daar geen 1 varken ooit nog moet leven / mag komen zelfs in da land na de mexicaanse griep !!!

als we durven een simpele tekening maken van hun heilige ahmed is het bijna wereld oorlog 3 ...

als zij 250.000 varkens doden is het normaal??? dan zullen ze weer geen eten hebben zeker ...

ik hoop dat er mensen zijn die ook protesteren in grootsteden zodat ze ook es zien dat wij tegen hun mentaliteit ZIJN !!!!!

wat een onhandige mensen zijn dat toch nie te doen !!!

wat ik niet versta , WAT DOEN DIE VARKENS in zo een land ? is dat geen onrein beest volgens de heilige ahmed .... KOM IN ACTIE BETER NU DAN NOOIT!!!
Blablablablablablabla

SweetEmmaRose

Legacy Member
Fucking hoeren van de lijn, de enige dag dak echt op school WIL zijn, schoon opgestaan, op tijd, komt ge aan de metro, rijdt er niks.
Moogde ofwel helemaal tot astrid wandelen en daar nen tram pakke, of te voet/fiets naar linkeroever, fiets gaat al ni met een middenooroperatie en 25min wandelen met een zware zak kan ik ook al ni. Kwas al buite adem tege dak aan de groenplaats stond.
Why meee :cry: (en iedereen die vandaag int stad moest zijn :unsure: )

wouter_dc

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Fucking hoeren van de lijn, de enige dag dak echt op school WIL zijn, schoon opgestaan, op tijd, komt ge aan de metro, rijdt er niks.
Moogde ofwel helemaal tot astrid wandelen en daar nen tram pakke, of te voet/fiets naar linkeroever, fiets gaat al ni met een middenooroperatie en 25min wandelen met een zware zak kan ik ook al ni. Kwas al buite adem tege dak aan de groenplaats stond.
Why meee :cry: (en iedereen die vandaag int stad moest zijn :unsure: )

I'll help ya!

en ty voor me wakker te bellen :unsure:

wouter_dc

Legacy Member
Wa hebt gij voor dure provider!

Stuur een bericht; "blijft in uw bed liggen, trams kapot"

Silmarunya

Legacy Member
kocabar zei:
aan dit : HLN Buitenland - 250.000 varkens wacht gruwelijke dood in Egypte (857418)

en dan zouden we terug rasist zijn zeker als we hier op reageren? TRIESTIG en waarom reageert er hier niemand op , waar blijven de andere landen met sancties tegen die moslimlanden ????

ik hoop dat daar geen 1 varken ooit nog moet leven / mag komen zelfs in da land na de mexicaanse griep !!!

als we durven een simpele tekening maken van hun heilige ahmed is het bijna wereld oorlog 3 ...

als zij 250.000 varkens doden is het normaal??? dan zullen ze weer geen eten hebben zeker ...

ik hoop dat er mensen zijn die ook protesteren in grootsteden zodat ze ook es zien dat wij tegen hun mentaliteit ZIJN !!!!!

wat een onhandige mensen zijn dat toch nie te doen !!!

wat ik niet versta , WAT DOEN DIE VARKENS in zo een land ? is dat geen onrein beest volgens de heilige ahmed .... KOM IN ACTIE BETER NU DAN NOOIT!!!

Voor de islam is dat idd onrein, maar de Kopten (Egyptische christenen) mogen ze wel houden van de wet. Probleem is dat de Kopten enorm arm zijn en op vuilnisbelten wonen. Varkens+mensen+afval+ongedierte=really nasty stuff.

Btw: racisme is geen deugd, mensen ertoe aanzetten al helemaal niet...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan