Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matt.

Legacy Member
Ik studeer "veel beter" thuis, omdat ik gewoon ben om hier te leren. :p
Thuis gaat het al slecht, maar op m'n kot zou ik nog veel minder studeren. ^^

Sneakytje

Legacy Member
matthi_182 zei:
:lol: 't Is just van 't zelfde hier. Ma soit, ze gaat sowieso nooit later dan 23h slapen.

Dr pepper, hoe krijgt ge da binnen. :puke:

Ja hier is dat ook. en nog zo iets 'we zien u zo weinig, ge zit altijd op u kamer'. Ja hier ist tenminste leuk. verwachten ze dan dat ik gezellig naast hun in de zetel ga zitten om naar een of andere domme koers te kijken ofzo :crazy:

Arifiene

Legacy Member
matthi_182 zei:
:lol: 't Is just van 't zelfde hier. Ma soit, ze gaat sowieso nooit later dan 23h slapen.

Dr pepper, hoe krijgt ge da binnen. :puke:
MMM mjam Dr. Pepper :p.

Sneakytje zei:
Ja hier is dat ook. en nog zo iets 'we zien u zo weinig, ge zit altijd op u kamer'. Ja hier ist tenminste leuk. verwachten ze dan dat ik gezellig naast hun in de zetel ga zitten om naar een of andere domme koers te kijken ofzo :crazy:

Yep,
My room, my kingdom :p

protnie

Legacy Member
Sneakytje zei:
Ja hier is dat ook. en nog zo iets 'we zien u zo weinig, ge zit altijd op u kamer'. Ja hier ist tenminste leuk. verwachten ze dan dat ik gezellig naast hun in de zetel ga zitten om naar een of andere domme koers te kijken ofzo :crazy:
Ja ik ken dat ^^
Als ik thuis kom van school ben ik eerst 5-10 minuten in de keuken, ga dan naar mijn kamer tot we eten, terug naar mijn kamer om dan rond 21u naar de living te gaan en daar nog een uur en half ofzo naar tv te kijken.
Kamer > living

SweetEmmaRose

Legacy Member
Sigh zit weer een baby vogel vast in onze kelder, da gepiep van gistre kwam dus zoals ik dacht van daar. Kzen echt wel te ziek om hetzelfde als vorig jaar te doen (wait, da was ik ni maar wouter :evil: ) duuusssss nu zenk ant denke ofk misschien gewoon dien deur moete openzette zoda die mama deraan kan ooff gewoon wachte tot mijn ouders da fixe

Torche

Legacy Member
Elke paar dagen gedurende een tiental minuten een nogal stekende pijn ter hoogte van mijn hart, steeds als ik zit, en als ik dan probeer recht te staan of mijn linkerarm probeer te bewegen doet het nog veel meer zeer.

Allicht gewoon 'wandpijn', ma kga er toch eens mee weggaan.

Cinnead

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Sigh zit weer een baby vogel vast in onze kelder, da gepiep van gistre kwam dus zoals ik dacht van daar. Kzen echt wel te ziek om hetzelfde als vorig jaar te doen (wait, da was ik ni maar wouter :evil: ) duuusssss nu zenk ant denke ofk misschien gewoon dien deur moete openzette zoda die mama deraan kan ooff gewoon wachte tot mijn ouders da fixe

Gisteren was er bij ons thuis door de wind een nest met 3 baby vogeltjes uit een boom gevallen .. natuurlijk was onze hond er sneller bij als ik, er is zelfs eentje in mijn handen gestorven :cry:

We hebben er toch nog eentje kunnen redden en die is samen met moeder/vader vogel weggevlogen (t'was de enige die al een beetje kon vliegen)

tragezot

Legacy Member
bludgeoned zei:
Studeer dan op kot.
Thuis nooit geleerd en dus kan ik het daar blijkbaar ook niet. Ongeveer een maand voor de examens blijf ik dan ook in Gent tot het einde van de examens.
Ik eet hier wat en wanneer ik wil, studeer wanneer ik wil, geen last van lawaai en geen lastige ouders.
Enkel komen deze middag mijn ouders naar hier om iets te eten :)

Idem. Ik leer altijd op mijn kot. Wreed gemakkelijk. Ze zijn zonet wat kleren komen brengen dus kan ik weer een weekje voort.

Hoewel, moest ik geen lief hebben, 't zou wat eenzaam zijn. Weinig maten die in Gent studeren.

SweetEmmaRose

Legacy Member
obsidian123 zei:
Gisteren was er bij ons thuis door de wind een nest met 3 baby vogeltjes uit een boom gevallen .. natuurlijk was onze hond er sneller bij als ik, er is zelfs eentje in mijn handen gestorven :cry:

We hebben er toch nog eentje kunnen redden en die is samen met moeder/vader vogel weggevlogen (t'was de enige die al een beetje kon vliegen)

:sad:

Cuth

Legacy Member
In de zaal naast mijn huis was er een Turks trouwfeest vannacht en die mensen vonden het ok om om 2uur snachts wat te gaan zingen en op djembe's te spelen.
bleh

Slabby

Legacy Member
obsidian123 zei:
Gisteren was er bij ons thuis door de wind een nest met 3 baby vogeltjes uit een boom gevallen .. natuurlijk was onze hond er sneller bij als ik, er is zelfs eentje in mijn handen gestorven :cry:

We hebben er toch nog eentje kunnen redden en die is samen met moeder/vader vogel weggevlogen (t'was de enige die al een beetje kon vliegen)

:sad: amen

jeronimo_jd

Legacy Member
tragezot zei:
Idem. Ik leer altijd op mijn kot. Wreed gemakkelijk. Ze zijn zonet wat kleren komen brengen dus kan ik weer een weekje voort.

Hoewel, moest ik geen lief hebben, 't zou wat eenzaam zijn. Weinig maten die in Gent studeren.

echte studenten studeren op kot

laatste tijd jammergenoeg minder en minder echte studenten, allemaal moederskinnekes die hun moeke ni kunne misse in die o zo harde examenperiode

freakykiller

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
jij luisterd gewoon zachte muziek:p

mijn ouders willen geen frigo op mijn kamer want dan ga ik er wonen volgens hun ^^
Zeiden ze ook toen ik mijn (Zelf-betaalde!)PC wou op m'n kamer zetten :sop:

Sneakytje zei:
Ja hier is dat ook. en nog zo iets 'we zien u zo weinig, ge zit altijd op u kamer'. Ja hier ist tenminste leuk. verwachten ze dan dat ik gezellig naast hun in de zetel ga zitten om naar een of andere domme koers te kijken ofzo :crazy:

Idd, totaal geen behoefte om bij hun naar TV te kijken

Mephisto

Legacy Member
jeronimo_jd zei:
echte studenten studeren op kot

laatste tijd jammergenoeg minder en minder echte studenten, allemaal moederskinnekes die hun moeke ni kunne misse in die o zo harde examenperiode
Gefrustreerd ofzo?

Bosvos

Legacy Member
jeronimo_jd zei:
echte studenten studeren op kot

laatste tijd jammergenoeg minder en minder echte studenten, allemaal moederskinnekes die hun moeke ni kunne misse in die o zo harde examenperiode
en wat zegt ge dan over mensen die op wandelafstand van school wonen?
Ik bijvoorbeeld ga volgend jaar naar de KHM, da's 5 minuten fietsen, ben ik dan geen echte student? Of moet ik naar Gent gaan om echte student te kunnen zijn?

Studeren gaat imo nog altijd om het behalen van uw diploma en niet om het beest uit te hangen, dat kunt ge ook als ge thuis studeert ;)

Rage

Legacy Member
jeronimo_jd zei:
echte studenten studeren op kot

laatste tijd jammergenoeg minder en minder echte studenten, allemaal moederskinnekes die hun moeke ni kunne misse in die o zo harde examenperiode

Ik zou eerder zeggen dat gij eerder een moederskinneke zijt.

mama komt u kleerkes brengen
mama betaalt uw kotje
mama houdt van u

Atrox

Legacy Member
Gvd, nu wil ik mijn bachelor's paper afprinten (moet niet ingebonden worden), is hier gene enkele printer da fatsoenlijk werkt en we hebb er hier drie ffs :angry:

jeronimo_jd

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Ik zou eerder zeggen dat gij eerder een moederskinneke zijt.

mama komt u kleerkes brengen
mama betaalt uw kotje
mama houdt van u

Op 6 jaar tijd zijn mijn ouders ene keer langs gekomen denk op mijn kot, en niet om iets te brengen ofzo:). Als ik langere periodes in Leuven zit dan ga ik naart wassalon.

En ik ben ook ni gefrustreerd ofzo, kwou gewoon ff de toestand aanklagen dat eens de examens/blok beginnen een groot deel van de studenten terug naar huis gaan omdat ze de combinatie van studeren/examens doen en voor hun eigen zorgen blijkbaar niet aankunnen. Vaak zijn dat studenten van het type die ook voor elke dag van de week een potteke me eten bij hebben van de mama.

Persoonlijk vind ik het veel leuker om die tijd op kot door te brengen: ge zit tussen medestudenten die ook allemaal aant afzien zijn, ge kunt u volledig focussen op u werk, u dagindeling volledig zelf kiezen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan