Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
matthi_182 zei:'t Is just van 't zelfde hier. Ma soit, ze gaat sowieso nooit later dan 23h slapen.
Dr pepper, hoe krijgt ge da binnen.![]()

MMM mjam Dr. Peppermatthi_182 zei:'t Is just van 't zelfde hier. Ma soit, ze gaat sowieso nooit later dan 23h slapen.
Dr pepper, hoe krijgt ge da binnen.![]()
.Sneakytje zei:Ja hier is dat ook. en nog zo iets 'we zien u zo weinig, ge zit altijd op u kamer'. Ja hier ist tenminste leuk. verwachten ze dan dat ik gezellig naast hun in de zetel ga zitten om naar een of andere domme koers te kijken ofzo![]()

Ja ik ken dat ^^Sneakytje zei:Ja hier is dat ook. en nog zo iets 'we zien u zo weinig, ge zit altijd op u kamer'. Ja hier ist tenminste leuk. verwachten ze dan dat ik gezellig naast hun in de zetel ga zitten om naar een of andere domme koers te kijken ofzo![]()
) duuusssss nu zenk ant denke ofk misschien gewoon dien deur moete openzette zoda die mama deraan kan ooff gewoon wachte tot mijn ouders da fixeSweetEmmaRose zei:Sigh zit weer een baby vogel vast in onze kelder, da gepiep van gistre kwam dus zoals ik dacht van daar. Kzen echt wel te ziek om hetzelfde als vorig jaar te doen (wait, da was ik ni maar wouter) duuusssss nu zenk ant denke ofk misschien gewoon dien deur moete openzette zoda die mama deraan kan ooff gewoon wachte tot mijn ouders da fixe

bludgeoned zei:Studeer dan op kot.
Thuis nooit geleerd en dus kan ik het daar blijkbaar ook niet. Ongeveer een maand voor de examens blijf ik dan ook in Gent tot het einde van de examens.
Ik eet hier wat en wanneer ik wil, studeer wanneer ik wil, geen last van lawaai en geen lastige ouders.
Enkel komen deze middag mijn ouders naar hier om iets te eten![]()
obsidian123 zei:Gisteren was er bij ons thuis door de wind een nest met 3 baby vogeltjes uit een boom gevallen .. natuurlijk was onze hond er sneller bij als ik, er is zelfs eentje in mijn handen gestorven
We hebben er toch nog eentje kunnen redden en die is samen met moeder/vader vogel weggevlogen (t'was de enige die al een beetje kon vliegen)
ad:obsidian123 zei:Gisteren was er bij ons thuis door de wind een nest met 3 baby vogeltjes uit een boom gevallen .. natuurlijk was onze hond er sneller bij als ik, er is zelfs eentje in mijn handen gestorven
We hebben er toch nog eentje kunnen redden en die is samen met moeder/vader vogel weggevlogen (t'was de enige die al een beetje kon vliegen)
ad: amentragezot zei:Idem. Ik leer altijd op mijn kot. Wreed gemakkelijk. Ze zijn zonet wat kleren komen brengen dus kan ik weer een weekje voort.
Hoewel, moest ik geen lief hebben, 't zou wat eenzaam zijn. Weinig maten die in Gent studeren.
Zeiden ze ook toen ik mijn (Zelf-betaalde!)PC wou op m'n kamer zettenNooby4Ever zei:jij luisterd gewoon zachte muziek
mijn ouders willen geen frigo op mijn kamer want dan ga ik er wonen volgens hun ^^

Sneakytje zei:Ja hier is dat ook. en nog zo iets 'we zien u zo weinig, ge zit altijd op u kamer'. Ja hier ist tenminste leuk. verwachten ze dan dat ik gezellig naast hun in de zetel ga zitten om naar een of andere domme koers te kijken ofzo![]()
Gefrustreerd ofzo?jeronimo_jd zei:echte studenten studeren op kot
laatste tijd jammergenoeg minder en minder echte studenten, allemaal moederskinnekes die hun moeke ni kunne misse in die o zo harde examenperiode
Mephisto zei:Gefrustreerd ofzo?
en wat zegt ge dan over mensen die op wandelafstand van school wonen?jeronimo_jd zei:echte studenten studeren op kot
laatste tijd jammergenoeg minder en minder echte studenten, allemaal moederskinnekes die hun moeke ni kunne misse in die o zo harde examenperiode

jeronimo_jd zei:echte studenten studeren op kot
laatste tijd jammergenoeg minder en minder echte studenten, allemaal moederskinnekes die hun moeke ni kunne misse in die o zo harde examenperiode
Minimum Rage zei:Ik zou eerder zeggen dat gij eerder een moederskinneke zijt.
mama komt u kleerkes brengen
mama betaalt uw kotje
mama houdt van u
. Als ik langere periodes in Leuven zit dan ga ik naart wassalon.