Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GMotha

Legacy Member
Een mongool, die in't appartementsgebouw (aan het gebouw te zien "da place to be" voor vrijwillig werklozen) over het gebouw van't werk woont, zit te zeiken over auto's geparkeerd in "zijn straat". Nummerplaten noteren, dreigen auto's te beschadigen etc...
Ok, op zich voor mij geen probleem, aangezien ik hem gewoon op de parking zet: maar degenen met een latere dienst hebben meestal geen plek meer (en de mensen van't appartement zetten hun wagens evengoed op onze parking) en moeten die daar aan de zijkant van de straat zetten (of 500m verder).
Zeikmensen dat er zijn...

lammeken

Legacy Member
Mijn hond gaat er elke dag op achteruit :(
Daarnet lag hij nog te janken wanneer hij zich probeerde neer te leggen.
Ook ontdekten we gisteren dat er een paar bollen onder zijn vacht zitten :(.
Ons ma vreest voor kanker :sad:

GMotha

Legacy Member
massey-ferguson zei:
Mijn hond gaat er elke dag op achteruit :(
Daarnet lag hij nog te janken wanneer hij zich probeerde neer te leggen.
Ook ontdekten we gisteren dat er een paar bollen onder zijn vacht zitten :(.
Ons ma vreest voor kanker :sad:
Asl het dier niet te oud is, kan dit meestal operatief verwijderd worden, ge kunt dat nog overwegen: ik zou zeker een afspraak met de dierenarst maken:/

Dennoman

Legacy Member
massey-ferguson zei:
Mijn hond gaat er elke dag op achteruit :(
Daarnet lag hij nog te janken wanneer hij zich probeerde neer te leggen.
Ook ontdekten we gisteren dat er een paar bollen onder zijn vacht zitten :(.
Ons ma vreest voor kanker :sad:
Mjah, als een hond oud genoeg is, zal hij of zij sowieso wel een vorm van kanker gaan ontwikkelen. 't Is zoals bij mannen die sowieso wel prostaatkanker krijgen "als ze maar oud genoeg worden".

Onze hond heeft ook ouderdomskanker, maar in de meeste gevallen is het niet de kanker die zo'n oud beest velt. Meestal laat je hem inslapen omdat hij niet meer kan lopen ofzo. Dat zal waarschijnlijk bij ons het geval zijn.

lammeken

Legacy Member
GMotha zei:
Asl het dier niet te oud is, kan dit meestal operatief verwijderd worden, ge kunt dat nog overwegen: ik zou zeker een afspraak met de dierenarst maken:/

Hij is nog maar 4 jaar oud.
En normaal gaan we vandaag of morgen naar de dierenarts.
We vrezen kanker,maar daarom is het nog geen kanker e.
Ik ben geen dierenarts ;)

=CID=Drone

Legacy Member
f*cking elctrabel en hun retarded facturatiedienst :doh:


dacht da et al ni erger kon als de facturatiedienst van telenet, gues i was wrong :cry:

=CID=Drone

Legacy Member
massey-ferguson zei:
Hij is nog maar 4 jaar oud.
En normaal gaan we vandaag of morgen naar de dierenarts.
We vrezen kanker,maar daarom is het nog geen kanker e.
Ik ben geen dierenarts ;)


zeg nooit nooit :(

"ouderdoms" ziekten verschijnen jammer genoeg soms ook bij jongere levende wezens :$

Arifiene

Legacy Member
Die verrekte apotheker die maar liefst 5,50 euro meer vraagt voor ontworming/ontvlooiing dan in Gent.
Afzetter.

G-UNIT #1

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
kwas dien ant zien opt vliegtuig en bij het triestigste moment kwamen die natuurlijk vragen ofk iets moest drinke, met trane in de ogen 'orange juice' gezegd :')

Too bad we weren't together on that flight cause I'd made you my member of honour in the mile high club. :cool:

FroFro

Legacy Member
massey-ferguson zei:
Mijn hond gaat er elke dag op achteruit :(
Daarnet lag hij nog te janken wanneer hij zich probeerde neer te leggen.
Ook ontdekten we gisteren dat er een paar bollen onder zijn vacht zitten :(.
Ons ma vreest voor kanker :sad:

kunne ook vetbollen zijn e :) good luck!

Karre

Legacy Member
Dennoman zei:
Djiezes man.

Willen ze zelfs geen studenten meer om aan slavernij te doen in magazijnen en fabrieken? :/

Wou eigenlijk ook wel een centje bijverdienen in de vakantie, maar ben eigenlijk veel te laat met interims enzo.

En onder het motto "het moest er toch ne keer van komen" :sop:
Garage TV - Laat Tom Boonen met rust! | video filmpjes | sport

Wat heeft Tom Boonen nu weeral uitgestoken trouwens?

En verliefd worden op een meisje dat aan de andere kant van Europa woont is echt wel klote :(. Al zie ik ze deze zomer terug als ik terug naar Estland ga :love:

Selderijstok

Legacy Member
Fak zeg, kga gisteren na mobistar voor een nummer te blokkeren en nu kan ik zelf niet meer bellen.

Klutsers

MiniJeffrey

Legacy Member
da filmke van die 'mishandeling' op school... ziek man. Wat een schande voor het Belgisch onderwijs

Adelbert

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
da filmke van die 'mishandeling' op school... ziek man. Wat een schande voor het Belgisch onderwijs

ik weet van niets :s, seffes de krant es lezen

Arifiene

Legacy Member
Men ma die het nodig vindt om de keukenvloer en garagevloer te laten uitbreken tijdens men examens.
Die trut doet er precies om. Iedere examenperiode vindt ze wel een manier om zoveel mogelijk lawaai te maken.
Maar nu heeft ze zichzelf toch overtroffen, drilboren, dàt hebben we nog niet gehad.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan