Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ketelbuik zei:Waarom?
OT: het wk-lied trekt nu toch echt op niets. Zo'n lelijk gedrocht!
https://www.youtube.com/watch?v=TGtWWb9emYI
sharpshot zei:curryworst? Leer praten aub...
JohnnyricoMC zei:Vinnek ook, maar over de grens vraag ik toch ne frikandel ze![]()

Lt. KroftDünkel zei:Waar ik vandaan kom zeggen we curryworst tegen een mexicano.
Gij zijt van Kessel-Lo.
In de Leuvense frituren hangt er overal curryworst.![]()

JohnnyricoMC zei:Ne mexicano is dan ook geen worst![]()

Lt. KroftDünkel zei:In de Leuvense frituren hangt er overal curryworst.![]()

coldplayke zei:Nee jong![]()

Ha! You wishLt. KroftDünkel zei:Dat was de mop jong! LACHEN!
Ik heb trouwens ooit gelezen dat tegen het eind van deze eeuw we allemaal een mix van Oost-en West-Vlaams spreken.
En de letter s zal verdwijnen.
Marida zei:de gedachte van hier twee maand te blijven
shoot me -_-
Marida zei:
maar daar zeg je me wat...
heb onlangs nog gedroomd dat ik er was en er de love of my life tegenkwam
zijn gezicht was wel vaag in mijn droom![]()
Lt. KroftDünkel zei:Dat was de mop jong! LACHEN!
Ik heb trouwens ooit gelezen dat tegen het eind van deze eeuw we allemaal een mix van Oost-en West-Vlaams spreken.
En de letter s zal verdwijnen.
Oldskooler zei:"Shoot me" is daar wel zo geregeld.
spreek uit ervaring 

VPGamer zei:Grootste ergernis vandaag... Gisteren onderzoek krijgen int ziekenhuis, geen dokter meer zien en vandaag komt er ineens doodleuk een dokter in de kamer vragen stellen die totaal niets te maken hebben met wat ik gisteren voor onderzocht ben. Dus je weet niets meer... Je vraagt hem er dan naar krijg je als antwoord: dat gaan we aan de dokter moeten vragen...
Wat is die vent dan? Een kabouter ofzo![]()
Maar wees blij, elke keer ik een onderzoek laat doen moet ik 2 weken later terugkomen om de resultaten te bespreken... en op sommige onderzoeken mag je lang wachten: zelf ne keer 3 maand op een MRI mogen wachten.Jonathan zei:De kuthond van de buren die blijft blaffen elke keer als we door onze tuin wandelen.
Volgens de eigenaar is het onze eigen schuld omdat ik er anderhalf jaar geleden een paar keer met een waterspuit op gespoten had in de hoop dat het beest het daardoor zou af leren.
Ik heb echt geen zin in belachelijke ruzie, maar ik ben het nu toch echt wel moe.
Iemand ervaring mee of een wijkagent daar iets mee aan kan vangen?