Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
sharpshot zei:
curryworst? Leer praten aub...

Waar ik vandaan kom zeggen we curryworst tegen een mexicano.

JohnnyricoMC zei:
Vinnek ook, maar over de grens vraag ik toch ne frikandel ze :D

Gij zijt van Kessel-Lo.

In de Leuvense frituren hangt er overal curryworst. :s

JohnnyricoMC

Legacy Member
Lt. KroftDünkel zei:
Waar ik vandaan kom zeggen we curryworst tegen een mexicano.



Gij zijt van Kessel-Lo.

In de Leuvense frituren hangt er overal curryworst. :s

Ne mexicano is dan ook geen worst ;)

xIO3Y

Legacy Member
Hopla, weer die curryworst/frikandel discussie. Denk dat hier ergens een heel topic aan gewijd is. :unsure:

sharpshot

Legacy Member
Die discussie zie ik graag passeren irl. Altijd leuk om mensen aan te steken.

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Ne mexicano is dan ook geen worst ;)

Dat was de mop jong! LACHEN!

Ik heb trouwens ooit gelezen dat tegen het eind van deze eeuw we allemaal een mix van Oost-en West-Vlaams spreken. :s

En de letter s zal verdwijnen.

kil911ler

Legacy Member
Lt. KroftDünkel zei:
Dat was de mop jong! LACHEN!

Ik heb trouwens ooit gelezen dat tegen het eind van deze eeuw we allemaal een mix van Oost-en West-Vlaams spreken. :s

En de letter s zal verdwijnen.
Ha! You wish

West-Flanders 4 life!!!

Oldskooler

Legacy Member
Marida zei:
de gedachte van hier twee maand te blijven
shoot me -_-

Niemand zei dat je mee naar Syrië moest vertrekken.


"Shoot me" is daar wel zo geregeld.

Marida

Legacy Member
:puke:


maar daar zeg je me wat...
heb onlangs nog gedroomd dat ik er was en er de love of my life tegenkwam
zijn gezicht was wel vaag in mijn droom :p

Oldskooler

Legacy Member
Marida zei:
:puke:


maar daar zeg je me wat...
heb onlangs nog gedroomd dat ik er was en er de love of my life tegenkwam
zijn gezicht was wel vaag in mijn droom :p

Mocht je zijn AK 47 aanraken?

Marida

Legacy Member
nee, ik zei: "My kalash is better than yours."
en toen worstelden we (L)

JohnnyricoMC

Legacy Member
Lt. KroftDünkel zei:
Dat was de mop jong! LACHEN!

Ik heb trouwens ooit gelezen dat tegen het eind van deze eeuw we allemaal een mix van Oost-en West-Vlaams spreken. :s

En de letter s zal verdwijnen.

Dan klap 'k nog liever plat antwaarps.

VPGamer

Legacy Member
Oldskooler zei:
"Shoot me" is daar wel zo geregeld.

Kan zijn dat je dit nog overleeft :-P spreek uit ervaring :-P

Grootste ergernis vandaag... Gisteren onderzoek krijgen int ziekenhuis, geen dokter meer zien en vandaag komt er ineens doodleuk een dokter in de kamer vragen stellen die totaal niets te maken hebben met wat ik gisteren voor onderzocht ben. Dus je weet niets meer... Je vraagt hem er dan naar krijg je als antwoord: dat gaan we aan de dokter moeten vragen...

Wat is die vent dan? Een kabouter ofzo :-P

Jonathan

Legacy Member
De kuthond van de buren die blijft blaffen elke keer als we door onze tuin wandelen.
Volgens de eigenaar is het onze eigen schuld omdat ik er anderhalf jaar geleden een paar keer met een waterspuit op gespoten had in de hoop dat het beest het daardoor zou af leren.

Ik heb echt geen zin in belachelijke ruzie, maar ik ben het nu toch echt wel moe.

Iemand ervaring mee of een wijkagent daar iets mee aan kan vangen?

Sick`

Legacy Member
VPGamer zei:
Grootste ergernis vandaag... Gisteren onderzoek krijgen int ziekenhuis, geen dokter meer zien en vandaag komt er ineens doodleuk een dokter in de kamer vragen stellen die totaal niets te maken hebben met wat ik gisteren voor onderzocht ben. Dus je weet niets meer... Je vraagt hem er dan naar krijg je als antwoord: dat gaan we aan de dokter moeten vragen...

Wat is die vent dan? Een kabouter ofzo :-P

Zo gaat dat helaas bij een opname ;) Maar wees blij, elke keer ik een onderzoek laat doen moet ik 2 weken later terugkomen om de resultaten te bespreken... en op sommige onderzoeken mag je lang wachten: zelf ne keer 3 maand op een MRI mogen wachten.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Jonathan zei:
De kuthond van de buren die blijft blaffen elke keer als we door onze tuin wandelen.
Volgens de eigenaar is het onze eigen schuld omdat ik er anderhalf jaar geleden een paar keer met een waterspuit op gespoten had in de hoop dat het beest het daardoor zou af leren.

Ik heb echt geen zin in belachelijke ruzie, maar ik ben het nu toch echt wel moe.

Iemand ervaring mee of een wijkagent daar iets mee aan kan vangen?

De last resort-optie: Blaffende honden
"De wet zegt immers dat dieren geen abnormale hinder mogen veroorzaken 'door aanhoudend geblaf, geschreeuw of gekrijs'. Indien dat wel het geval is, is de houder van het dier strafbaar."

Probeer het gewoon uit te praten, anders wint niemand.

VPGamer

Legacy Member
I know, i know :-) ma ergert mij toch :-P chance dat er nog ne toffe vent in de kamer ligt dusja :-P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan