Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Er was, ondanks dat ik gereserveerd had, geen crosstrainer meer vrij. Dan maar ne vélo gepakt maar daar verbrandt ge minder kcal op. En 'k ben bijgekomen. Balen all the way

Verstuurd vanaf mijn JY-G3 met Tapatalk

Zo'n spinningsfiets? Ik kan me niet voorstellen dat daar echt veel verschil op zit. Daarbij, afvallen gebeurt toch voornamelijk via voeding.

coldplayke

Legacy Member
Ik ben opgestaan met twee krassen van 5 cm op mijn bovenarm, en ik ben praktisch zeker dat ik die nog niet had toen ik ben gaan slapen. En ik heb geen kat. :sop:

JorisBlack

Legacy Member
Cuth zei:
Ik heb stekende hoofdpijn en vindt niets dat mij kan helpen. Nen helen hoop pillen waar ik nog nooit van gehoord heb en die ik niet durg te nemen. Heb wel al tabletten gevonden die in te nemen zijn bij een kernongeluk.

aha, dafalgan codeïne gevonden maar tis al open??

En vervallen in 2010...

Medicijnen vervallen meestal niet, die nemen gewoon af in "kracht". 2010 is natuurlijk wel al 4 jaar geleden.

Gentei

Legacy Member
Cuth zei:
Ik heb stekende hoofdpijn en vindt niets dat mij kan helpen. Nen helen hoop pillen waar ik nog nooit van gehoord heb en die ik niet durg te nemen. Heb wel al tabletten gevonden die in te nemen zijn bij een kernongeluk.

aha, dafalgan codeïne gevonden maar tis al open??

En vervallen in 2010...

Dafalgan forte, never failed me bij hoofdpijn...

Mrsnugglie

Legacy Member
ludnak zei:
tommie314 nodig mij eens uit op jouw forum, naar het schijnt is het daar constant plezier.

We schijten daar regenbogen en geluk. We werden recent door Bart De Wever het gelukkigste forum in België genoemd.

Ovenschotel

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik ben opgestaan met twee krassen van 5 cm op mijn bovenarm, en ik ben praktisch zeker dat ik die nog niet had toen ik ben gaan slapen. En ik heb geen kat. :sop:

Ik heb dat regelmatig, en soms zelfs in mijn gezicht... ben je toevallig nagelbijter?

Bij mij komt het door stukjes nagels die scherp zijn. :s

R1TM1X

Legacy Member
Het gamemagzine waar ik een abbo op heb stopt ermee en gaat enkel nog digitaal :(

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Wist het al even. Is inderdaad spijtig maar als ik het bij ons zo zie is het echt moeilijk om een papieren magazine draaiende te houden.

Karre

Legacy Member
Echt voor het informatieve moet je het toch ook al niet meer doen met al die (user) reviews op het internet. Als ik wil weten of een spel de moeite is als ik twijfel, ga ik gewoon door de Steam reviews. In de meerderheid van de keren is het zelfs nog getrouwer dan een review uit een magazine.

coldplayke

Legacy Member
Ovenschotel zei:
Ik heb dat regelmatig, en soms zelfs in mijn gezicht... ben je toevallig nagelbijter?

Bij mij komt het door stukjes nagels die scherp zijn. :s

Ik ben geen nagelbijter en ik had gisterenochtend mijn nagels nog geknipt :/ Het zijn echt precies van die kattenkrabben.

Mathelas

Legacy Member
Een inbreker wiens signature krabben in het gezicht van zijn slachtoffers is!

Verstuurd vanaf mijn JY-G5 met Tapatalk

Cools

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Er was, ondanks dat ik gereserveerd had, geen crosstrainer meer vrij. Dan maar ne vélo gepakt maar daar verbrandt ge minder kcal op. En 'k ben bijgekomen. Balen all the way

Verstuurd vanaf mijn JY-G3 met Tapatalk
Je gaat er nochtans meer vet op verbrand hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan