Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
De drang hebben om nu een leuke gadget te gaan kopen maar geen idee wat :(. Dacht eerst aan een hoesje voor m'n Moto G maar die is blijkbaar niet zo gemakkelijk te vinden.

IK WIL IETS :sop:

ludnak

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
De drang hebben om nu een leuke gadget te gaan kopen maar geen idee wat :(. Dacht eerst aan een hoesje voor m'n Moto G maar die is blijkbaar niet zo gemakkelijk te vinden.

IK WIL IETS :sop:
Schrijf wat geld over naar mijn rekening, ik zal wel wat vinden voor jou.

Terry_Bogard

Legacy Member
Poekie95 zei:
:(

sterkte kerel

Ik heb al 4 begrafenissen van jonge kerels gehad sinds mei vorig jaar voor die reden. Bij 3 ervan weten we nog niet en wellicht nooit wat er scheelde. De andere (nummer 3) kon het niet verkroppen en heeft z'n beste maat (nummer 2) gevolgd een paar dagen na de begrafenis.

Ik mag daar echt niet teveel aan denken :(.

Damn!

Ik heb dit ook moeten meemaken in de familie, nooit meer zeg ik u.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
?therapy? zei:
Leerlingen van school gestuurd na seksschandaal - De Standaard

Waarom is dat meisje geschorst terwijl de jongens definitief uitgesloten worden? Discriminatie :scream:
Groepseks met zes kerels, happy ending ergens op't school enzovoort. Ik ben er zeker van dat zulke dingen niet meer zullen gebeuren nu deze stoute jongens van school zijn gestuurd. Geen enkele jongen op de school weet nu dat er een extreem gemakkelijk doelwit mee op de schoolbanken zit, geen enkele puber gaat hier misbruik van maken. Roddels zullen zeker onbestaande zijn door deze subtiele en slimme ingreep.

Het meisje met waarschijnlijk zware mentale issues weet nu ook dat ze zelf geen verantwoordelijkheid draagt voor haar daden. De school heeft uitstekend gehandeld en de juiste signalen gegeven aan alle betrokken kinderen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
?therapy? zei:
Leerlingen van school gestuurd na seksschandaal - De Standaard

Waarom is dat meisje geschorst terwijl de jongens definitief uitgesloten worden? Discriminatie :scream:
Groepseks met zes kerels, happy ending ergens op't school enzovoort. Ik ben er zeker van dat zulke dingen niet meer zullen gebeuren nu deze stoute jongens van school zijn gestuurd. Geen enkele jongen op de school weet nu dat er een extreem gemakkelijk doelwit mee op de schoolbanken zit, geen enkele puber gaat hier misbruik van maken. Roddels zullen zeker onbestaande zijn door deze subtiele en slimme ingreep.

Het meisje met waarschijnlijk zware mentale issues weet nu ook dat ze zelf geen verantwoordelijkheid draagt voor haar daden. De school heeft uitstekend gehandeld en de juiste signalen gegeven aan alle betrokken kinderen.

Poekie95

Legacy Member
AMZN kan toch serieus foefelen met hun bestsellerslijsten. Hun eigen producten (AmazonBasics, Amazon Fire, Kindle etc) staan altijd op #1 :). Ik geloof er geen fluit van dat die allemaal het beste verkopen in hun categorieën.

?therapy?

Legacy Member
Kheb mijn neklijn verkeerd geschoren. :doh: Kleine uitschuiver en tis om zeep. :doh:
Dan maar een weekje met een rare baard rondlopen. Geluk bij een ongeluk dat het snel opgelost zal zijn. :p

de kroming van mijn nek naar mijn oorlel verprutst. :sad:

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
Jonathan zei:
Ne maat die zichzelf gisteren van kant gemaakt heeft... ik snap da echt nie hé! :(

Dus ge had geen idee dat hij depressief was?

ook eens meegemaakt, is idd een heel vuil gevoel

glashelder

Legacy Member
Terry_Bogard zei:
Ik heb dit ook moeten meemaken in de familie, nooit meer zeg ik u.
Ik ook, maar het is toch beter zo. Mijn tante was al haar hele leven depressief. Van opname naar opname, altijd antidepressiva, constant afwezig op haar werk, verschillende zelfmoordpogingen. Ik ben blij dat ze haar rust heeft gevonden (ook al is het op een vrij trieste manier gebeurd, pillen + drank en in de sneeuw in 't bos gaan liggen).

eyn093

Legacy Member
Nuttiez zei:
Mensen die in de Colruyt hun kar in het midden van de gang laten staan, en dan op hun duizendste gemakske nog even in de vorige gang gaan rondneuzen omdat ze iets vergeten zijn :sop:

Ook in Delhaize ,Aldi ,Lidl ,Carrefour.....

vegitto-kun

Legacy Member
Poekie95 zei:
Omdat meisjes een preferentiele behandeling krijgen in het onderwijs sinds de vervrouwelijking van het leerkrachtenberoep.

Geen wonder dus dat jongens slechter scoren ivm 20-30 jaar geleden.

yup. sinds de third wave feminisme hier is (aka de psycho fems) mogen vrouwen volgens het gerecht meer doen.

dat ding? vrouw minst gestraft
scheiding? wees maar gerust dat de vrouw 98% van de tijd de kinderen krijgt.
verkrachting? vrouwen kunnen toch geen mannen verkrachten? :lol:allee ongewilde erecties zijn toch oooonmogelijk?


nog maar een half maand geleden. ik dacht een britse of amerikaanse vrouw(leerkracht) die maanden lang "sex" had met een 8 jarige. vrijgesproken. want ze heeft zich "geschaamd" voor wat er is gebeurt. het is 100% bewezen. maar tja ocharme.

kunt ge dat inbeelden? een pedofiel gaat eventjes vrijuit....omdat het een vrouw is. en dan staat er zo een foto van dat wijf. knal rood haar sigaret in haar mond met een triomphe glimlach. wow de schaamte die ze voelt. zag er weer zo een stereotypische moderne feminist uit.

ik heb niets tegen feminisme. maar die moderne feministen zitten tegenwoordig meer bezig met mannen te onderdrukken en te zorgen dat zij vrijuit komen dan gelijkheid. Jullie moeten eens de feministen op tumblr zien.

mannen moeten dood. man = automatische verkrachter. CHECK UR PRIVILIGE CIS SCUM.

JorisBlack

Legacy Member
vegitto-kun zei:
yup. sinds de third wave feminisme hier is (aka de psycho fems) mogen vrouwen volgens het gerecht meer doen.

dat ding? vrouw minst gestraft
scheiding? wees maar gerust dat de vrouw 98% van de tijd de kinderen krijgt.
verkrachting? vrouwen kunnen toch geen mannen verkrachten? :lol:allee ongewilde erecties zijn toch oooonmogelijk?


nog maar een half maand geleden. ik dacht een britse of amerikaanse vrouw(leerkracht) die maanden lang "sex" had met een 8 jarige. vrijgesproken. want ze heeft zich "geschaamd" voor wat er is gebeurt. het is 100% bewezen. maar tja ocharme.

kunt ge dat inbeelden? een pedofiel gaat eventjes vrijuit....omdat het een vrouw is. en dan staat er zo een foto van dat wijf. knal rood haar sigaret in haar mond met een triomphe glimlach. wow de schaamte die ze voelt. zag er weer zo een stereotypische moderne feminist uit.

ik heb niets tegen feminisme. maar die moderne feministen zitten tegenwoordig meer bezig met mannen te onderdrukken en te zorgen dat zij vrijuit komen dan gelijkheid. Jullie moeten eens de feministen op tumblr zien.

mannen moeten dood. man = automatische verkrachter. CHECK UR PRIVILIGE CIS SCUM.

Dat moest er efkes uit precies :lol:

Ketelbuik

Legacy Member
vegitto-kun zei:
yup. sinds de third wave feminisme hier is (aka de psycho fems) mogen vrouwen volgens het gerecht meer doen.

dat ding? vrouw minst gestraft
scheiding? wees maar gerust dat de vrouw 98% van de tijd de kinderen krijgt.
verkrachting? vrouwen kunnen toch geen mannen verkrachten? :lol:allee ongewilde erecties zijn toch oooonmogelijk?


nog maar een half maand geleden. ik dacht een britse of amerikaanse vrouw(leerkracht) die maanden lang "sex" had met een 8 jarige. vrijgesproken. want ze heeft zich "geschaamd" voor wat er is gebeurt. het is 100% bewezen. maar tja ocharme.

kunt ge dat inbeelden? een pedofiel gaat eventjes vrijuit....omdat het een vrouw is. en dan staat er zo een foto van dat wijf. knal rood haar sigaret in haar mond met een triomphe glimlach. wow de schaamte die ze voelt. zag er weer zo een stereotypische moderne feminist uit.

ik heb niets tegen feminisme. maar die moderne feministen zitten tegenwoordig meer bezig met mannen te onderdrukken en te zorgen dat zij vrijuit komen dan gelijkheid. Jullie moeten eens de feministen op tumblr zien.

mannen moeten dood. man = automatische verkrachter. CHECK UR PRIVILIGE CIS SCUM.

Tumblr feminists zijn de nieuwe nazi's.

vegitto-kun

Legacy Member
En altijd zo van da amerikaans centrist gedrag.

um in india en moslim landen zijn er bijna geen rechten voor vrouwen.

"YOU ARE SUCH A PIECE OF FUCKIG SHIT A MAN HELD OPEN A DOOR FOR ME TODAY DID HE EXPECT ME TO SUCK HIS DICK???????? SOME GUY WHISTLED AT ME HE WANTED TO RAPE ME AMERICA IS THE WORST COUNTRY ALL MEN ARE RAPISTS HERE oh sherlock X watson is so fucking hot though <33333333333"

Poekie95

Legacy Member
Lt. KroftDünkel zei:
Dus ge had geen idee dat hij depressief was?

ook eens meegemaakt, is idd een heel vuil gevoel

Bij mij was er ene waarvan je wel zag dat ie in en dip zit, maar absoluut (volgens mij) niet van het "ik ga zelfmoord plegen"-soort depressie. Bij de andere zag je niets.

Is idd een raar gevoel en die begrafenissen zijn nog het ergst van al, die priester en de mensen die iets spreken die allemaal niet goed weten wat ze nu moeten zeggen, en vooral die "waarom" vraag die ge bij iedereen voelt maar die niemand durft te stellen.

Tristan

Legacy Member
Sir. K zei:
Nope, kan mij daar ook dood aan ergeren. Heb trouwens exact dezelfde laptop als jou (slaan die fans ook om de paar minuten eens krachtig aan bij jou?). Nuja, wel een deftig extern beeldscherm op de bureau, dus das ook al iets.

2de belangrijkste zaak voor mijn werk is gsm. Werken ze daar nog steeds met Blackberry... Man wat een kutding is dat zeg. En of course geen nieuwe, maar één van een vorige werknemer, verouderd tot en met. Soit, 't kan niet alle dagen kermis zijn zeker :)

Heb je trouwens ook zo'n last van ruis wanneer je oortjes aansluit op de laptop?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan