Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Le seul

Legacy Member
Swindels;18426998 And also zei:
er zit altijd wel een heet studentje of 2 op de bus[/B] :p maar deze keer is het echt gortig. De chauffeur heeft net de dakraam dingen open gezet omdat het zo erg is.

Eerlijk

Preske

Legacy Member
Dat ziekenhuizen graag extra aanrekenen is gekend en verwacht, maar nu maken ze het toch te gortig...

Net de factuur aangekregen spoedopname.
aanmaakfactuur 31/3
Verzenddatum 18/4
Datum van aankomst 30/4.

Moet ik nu echt geloven dat die brief 2 weken onderweg is geweest? En op de enveloppe staat natuurlijk geen stempel...

?therapy?

Legacy Member
De buurvrouw die kwam zagen dat de gemeenschappelijke hal er zo vuil bijligt en dat het toch onze beurt was om die op te kuisen. :sop:

Ik heb die elke week gedaan maar het was nooit goed blijkbaar want er hing nog wat stof op de spiegel in de lift....
Sorry dat niet bejaarde mensen niet alle tijd van de wereld hebben om elk stofje te gaan tellen.

sharpshot

Legacy Member
Nickjeuh zei:
Ik had voor de pdf gekozen in plaats van het te koppelen aan mijn identiteitskaart. De mail met mijn pdf is nooit toegekomen en het lukte ook niet om het direct te downloaden van de site.

EDIT: Heb net gebeld met klantensupport. Er waren blijkbaar technische problemen met hun site gisterenavond. Mijn ticket gaat terugbetaald worden en ik moet een nieuw kopen.

Koppel dat toch gewoon aan uw eid, anders nog wat papier verspillen en grote kans dat je uw blad vergeet! Je kan maar zo makkelijk zijn.

Muscleduck

Legacy Member
Swindels zei:
De lijfgeur van iemand op de bus die mij gedurende de 40 min durende rit volledig misselijk maakt!! Ik moet mij inhouden of ik doop hem in de parfum en deo die ik bij heb!

Gisteravond zo enen tegengekomen op het werk (nen externen). Ja wablief. Die moest nog beginnen en rook al naar oud zweet. Walgelijk.
Vandaag kwam ik hem trouwens buiten tegen. We kruisten elkaar vanop ca 1 meter en ik rook hem gewoon :s

OT: Een late doen en dan daarop een vroege, amai mijn benen. Goed 16h in die klote veiligheidsschoenen is toch ook nefast voor mijn knieën. 'k Voelde het al op het werk en dan moest ik nog naar huis wandelen. Miljaarde zeg.

Alteration

Legacy Member
Swindels zei:
De lijfgeur van iemand op de bus die mij gedurende de 40 min durende rit volledig misselijk maakt!! Ik moet mij inhouden of ik doop hem in de parfum en deo die ik bij heb!

Dan is die lijfgeur toch niet weg, maar gewoon "verborgen" onder nog een laag geur om uiteindelijk een mengeling te bekomen en als 't niet louter psychologisch is, word je nog misselijk. Leuk vraagstuk ook, mag een openbare vervoersmaatschappij reizigers de toegang weigeren tot het voertuig omdat "hij/zij ruikt" en hoe pak je dat aan...

SusieQ

Legacy Member
SwagYolo zei:
Swindels reported

lol... da kwetst zulle... en nu gaat ie 1 van zijn andere accounts moeten gebruiken...

Nooit gesnapt dat reporten op 9 lives, verre van het dreigen ermee... oh wow een slecht rapport, nu zullen we maar stilletje wegkwijnen...?! lol

xIO3Y

Legacy Member
Fuck, briefke van de gemeente in mijn bus dat ik vrijdag een afgetekende brief mag afhalen. Die denken dat ik die zondag niks beters te doen heb?

SwagYolo

Legacy Member
SusieQ zei:
lol... da kwetst zulle... en nu gaat ie 1 van zijn andere accounts moeten gebruiken...

Nooit gesnapt dat reporten op 9 lives, verre van het dreigen ermee... oh wow een slecht rapport, nu zullen we maar stilletje wegkwijnen...?! lol
Susie, blijf van de drank af .. :)

Ovenschotel

Legacy Member
Cheacker zei:
Fuck, briefke van de gemeente in mijn bus dat ik vrijdag een afgetekende brief mag afhalen. Die denken dat ik die zondag niks beters te doen heb?

Je hebt het vlaggen, 9/10 je uitnodiging als bijzitter op de verkiezingen. :D

Hint als je echt niet wil gaan en je hebt geen uitleg:

Goedkoopste vliegticket last minute boeken bij virgin, ik ben zogezegd naar italie gevlogen voor 10 euro de vorige verkiezingen :D

En liever kleine 10 euro betalen dan een hele dag daar voor aap zitten!

Swindels

Legacy Member
SusieQ zei:
lol... da kwetst zulle... en nu gaat ie 1 van zijn andere accounts moeten gebruiken...

Nooit gesnapt dat reporten op 9 lives, verre van het dreigen ermee... oh wow een slecht rapport, nu zullen we maar stilletje wegkwijnen...?! lol

Ik heb maar 1 account, more then enough for me :-)

SusieQ

Legacy Member
dacuba zei:
Ge kunt mensen zo wegjagen aja. Da's cool.

Geloof je nu echt zelf dat iemand die zijn account gebanned word 5 minuten later niet weer online is met een ander email adres?!

Zubrowka

Legacy Member
Poekie is echte trol nu dacht ik hem eens in levende lijven te zien. Helemaal niet gezien.

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

CL4P-TP

Legacy Member
Mensen die de overweg oversteken als hij gesloten is. Doe dat als ik het zie en ik slaag u persoonlijk half-dood.

Sick`

Legacy Member
CL4P-TP zei:
Mensen die de overweg oversteken als hij gesloten is. Doe dat als ik het zie en ik slaag u persoonlijk half-dood.

Gewoon toekijken is beter dan half werk ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan