Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlazeMusic

Legacy Member
Gamer94 zei:

xTechneut zei:
Heeft er ene ook al is proberen te doen bij mij, gewoon nog is ne x daar thuis afgesproken, en in menne rugzak gestoken zonder da hem het zag. :D
Nu dak eraan denk, kheb nog games bij ne maat liggen, die liggen daar al een jaar denkek, achtereen ook is gaan halen. :p

Ik mis de tijd dat ik heel neurotisch voor alles labels maakte met de printer, en overal mijn naam inzette... Dat had misschien geholpen.
Ik hoop allesinds dat ze mijn dvd's braaf terug geeft. Het zou zonde zijn als ik 's nachts met mijn kruisboog naar daar zou moeten trekken.

Gamer94

Legacy Member
BlazeMusic zei:
Ik mis de tijd dat ik heel neurotisch voor alles labels maakte met de printer, en overal mijn naam inzette... Dat had misschien geholpen.
Ik hoop allesinds dat ze mijn dvd's braaf terug geeft. Het zou zonde zijn als ik 's nachts met mijn kruisboog naar daar zou moeten trekken.

Kom je me oppikken? Dan neem ik mijn sniper mee ^^

vegitto-kun

Legacy Member
Lolplayer zei:
Het meisje had wel ingestemd he. Het wordt in dit geval als verkachting bestempeld vanwege het leeftijdsverschil in niet vanwege dwang.

In belgië zijn er ook zulke gevallen met een vrijspraak als gevolg.

Opschorting van straf voor seks met minderjarige - Het Nieuwsblad
En het is dikke zever. sorry een 13 jarig meiske kan geen toestemming geven. en dan dat gezever van "och ik ben naïef en ze heeft mij verleidt. maar ja het is toch een stuk vuil dus hah".

Hier was het meer van onduidelijke wet zover ik kan zien. ik vind ook dat die kerel de bak in moest gaan niet zozeer van ocharme de jongen heeft een slechte opvoeding gehad. beide zijn klote rechters

Als het strafbaar is moet zon gezever van "ja maar ze wou het wel he en ik weet niets van sex en ja ik heb slechte opvoeding gehad" niets te maken hebben met zijn straf. die kerel heeft zich er goed kunnen uit lullen met zijn gezever van zijn opvoeding. Het meiske wou misschien wel maar een kind kan geen toestemming geven. Ge moet al goed zot in uw kop zijn voor een 13 jarige te neuken.

plus een kerel dat in zijn kop heeft dat een vrouw een stuk vuil is mogen ze van mij direct afschieten.

curby

Legacy Member
BlazeMusic zei:
Ik mis de tijd dat ik heel neurotisch voor alles labels maakte met de printer, en overal mijn naam inzette... Dat had misschien geholpen.
Ik hoop allesinds dat ze mijn dvd's braaf terug geeft. Het zou zonde zijn als ik 's nachts met mijn kruisboog naar daar zou moeten trekken.

Misschien beter nix meer uitlenen?

Tis maar een van de vele pistes die ge zou kunnen bewandelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Lolplayer

Legacy Member
vegitto-kun zei:
En het is dikke zever. sorry een 13 jarig meiske kan geen toestemming geven. en dan dat gezever van "och ik ben naïef en ze heeft mij verleidt. maar ja het is toch een stuk vuil dus hah".

Ik wou meer een punt maken over het feit dat als Engeland fucked up is, België dat ook is.

vegitto-kun

Legacy Member
Lolplayer zei:
Ik wou meer een punt maken over het feit dat als Engeland fucked up is, België dat ook is.

oh ja belgie begint ook stilletjes aan fucked te worden maar engeland is toch al een pakske verder hoor als ge all die problemen leest die ze daar hebben met hun immigratievolk

BlazeMusic

Legacy Member
Gamer94 zei:
Kom je me oppikken? Dan neem ik mijn sniper mee ^^
Da's goed, gij moogt heel stealthy in een boom kruipen en de wacht houden!

curby zei:
Misschien beter nix meer uitlenen?
Tis maar een van de vele pistes die ge zou kunnen bewandelen.
Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk
Ik leen al bijna niks uit :rofl:
En mensen lenen al zeker niks meer uit aan mij sinds een paar jaar. Al zeker geen boeken.

Ketelbuik

Legacy Member
Randstad naar huis gebeld deze ochtend maar ik was in de les, ma zegt dat ze vanmiddag terug gingen bellen maar NOG NIET HE! IK HEB $$$$ NODIG!!

Gamer94

Legacy Member
Ketelbuik zei:
Randstad naar huis gebeld deze ochtend maar ik was in de les, ma zegt dat ze vanmiddag terug gingen bellen maar NOG NIET HE! IK HEB $$$$ NODIG!!

Me 2! Bank robben? ^^

Ketelbuik

Legacy Member
Gamer94 zei:
Me 2! Bank robben? ^^

Nee, ik ben geen dief :p
Het is niet om de sake van geld maar om geld te spenderen. Veel geld hebben betekent niets als je een vrek bent en het oppot. Dat grasmaaien levert mij niet zoveel op, ik doe ook vrijwilligerswerk dus da's ook geen zak. Beursspelen via binckbank is ook geen vetten. Subiet misschien eens naar het ijssalon gaan in de buurt, ze hebben mij daar graag. Ik ben echt hongerig naar geld :s

Gamer94

Legacy Member
Ketelbuik zei:
Nee, ik ben geen dief :p
Het is niet om de sake van geld maar om geld te spenderen. Veel geld hebben betekent niets als je een vrek bent en het oppot. Dat grasmaaien levert mij niet zoveel op, ik doe ook vrijwilligerswerk dus da's ook geen zak. Beursspelen via binckbank is ook geen vetten. Subiet misschien eens naar het ijssalon gaan in de buurt, ze hebben mij daar graag. Ik ben echt hongerig naar geld :s

Geld drukken dan? ^^

Gamer94

Legacy Member
We drukkken ergens int buiteland geld, zetten het op de rekening en halen het in Belgie er trug af :d

Purrfect :D

Zubrowka

Legacy Member
Klote websurveygezeik van de KUL. Ik heb een gesloten enquete gemaakt en heb daar 220 namen en emailadressen ingevoerd. Vandaag wil ik ze rondsturen en ik test eerst de enquete bij mijn eigen eens, het werkt en vervolgens stuur ik iedereen een mail, krijg ik direct van iemand al antwoord dat je een toegangscode moet invoeren.

Dikke stress, alles handmatig opnieuw moeten ingeven en versturen met toegangscode en aangepast email. Uren mee zoet geweest.

Selderijstok

Legacy Member
Ik koppel eens mijn oude tomtom aan de pc en blijkbaar heb ik een hoop gratis kaart updates, hij downloadt en dan krijg ik de melding: niet genoeg vrije ruimte op het intern geheugen :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan