Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlazeMusic

Legacy Member
lynnson83 zei:
Wat is er speciaal aan Mechelen?

Vanuit mijn ervaring: als het gepikt kan worden (zelfs als het op slot zit), zal het gepikt worden...
En als het niet gepikt kan worden, zal er gevraagd worden of het te koop staat. Zo is mijn vader al vaak na het parkeren met ons autootje (vlak na het uitstappen), uit het niets door een voorbijganger(s) gevraagd (en ik ben geen racist, maar 't is er altijd al eentje van allochtone oorsprong geweest, feit) of hij die auto eventueel wil verkopen. Uit pure paranoia springt die mens dan weer de auto in om hem ergens anders te parkeren...

Maar goed, ik ben dan ook goed bevriend met de wet van Murphy, dus het kan aan mij liggen :D

Cadiuro

Legacy Member
lynnson83 zei:
Ge hebt volkomen gelijk, ma ik denk da je er nie hoeft druk om te maken, hier in Heusden moet je ook nie zomaar je fiets ergens laten, ik ben zelf ooit eens gepakt met een gestolen fiets, omdat mijne ervoor ook gestolen was, had ik op bevel van mn ma terug ene gestolen, no problem, gewoon af moeten geven en terug opnieuw ene stelen, keuze genoeg..... :-)

Wat een ònvoorstelbare kutmentaliteit.

Meteen mijn ergernis van de dag.

BlazeMusic

Legacy Member
lynnson83 zei:
Ge hebt volkomen gelijk, ma ik denk da je er nie hoeft druk om te maken, hier in Heusden moet je ook nie zomaar je fiets ergens laten, ik ben zelf ooit eens gepakt met een gestolen fiets, omdat mijne ervoor ook gestolen was, had ik op bevel van mn ma terug ene gestolen, no problem, gewoon af moeten geven en terug opnieuw ene stelen, keuze genoeg..... :-)

My reply to your attitude...

RB26DETT

Legacy Member
Heb hier al eens een paar keer beklag gedaan over de lange levertermijn van mijn tv meubel (8 juli besteld).
Vandaag gaan afhalen:
- eerst laten ze u 15 minuten wachten terwijl je op voorhand aangeeft dat je het komt afhalen.
- eerst geven ze een doos te weinig mee, wat ik gelukkig opmerk.
- thuis gekomen stel ik vast 1 van de 6 dozen van een andere bestelling is, foute onderdelen en een andere naam van bestemmeling. Dan moeten terugrijden waar ze plots wel rap waren om de juiste doos te halen.
- terug thuis het meubel in elkaar zetten. Na een half uur montage vaststellen dat er stukken in de verpakking ontbreken. Nu sta ik hier met een half gemonteerd meubel.
- Naar de winkel gebeld, daar is niemand meer bereikbaar om half 5.
- Nu kan ik morgen nog eens terugrijden.

:angry:

Jack The Ripper

Legacy Member
lynnson83 zei:
Ge hebt volkomen gelijk, ma ik denk da je er nie hoeft druk om te maken, hier in Heusden moet je ook nie zomaar je fiets ergens laten, ik ben zelf ooit eens gepakt met een gestolen fiets, omdat mijne ervoor ook gestolen was, had ik op bevel van mn ma terug ene gestolen, no problem, gewoon af moeten geven en terug opnieuw ene stelen, keuze genoeg..... :-)

Retard. Het zit blijkbaar in de familie want uw ma is al niet veel slimmer.

Bananarama zei:
Ja, laat ons gezellig in een oog-om-oog-maatschappij leven... Iemand pikt mijn geld, dus ik pik op mijn beurt dat van iemand anders en dan is dat oké :ironic:

Oog-om-oog, tand-om-tand wil zeggen dat ge dezelfde persoon die u iets lapt iets teruglapt, niet dat ge willekeurige mensen hun fiets steelt.

Général Zantas

Legacy Member
Kzag hier Mountain Dew in de Carrefour staan en kdacht, ik probeer het eens uit daar men er hier zo lyrisch over doet. Man man, zo speciaal is dat toch niet ze. Ik vind het zelfs niet eens echt lekker...

Sneakytje

Legacy Member
Diefstal van fiets altijd aangeven. Als ze veel van die klachten binnen krijgen is er een IETS grotere kans dat ze iets gaan ondernemen. Toen mijn fiets hier aan het station gepiekt was hebben ze me dat gezegd dat het daarom goed was dat ik aangifte deed. Ook al is je fiets een krot dat niets waard is, altijd aangifte doen. Het kost niet veel moeite om dit even te gaan melden.

Preske

Legacy Member
RB26DETT zei:
Heb hier al eens een paar keer beklag gedaan over de lange levertermijn van mijn tv meubel (8 juli besteld).
Vandaag gaan afhalen:
- eerst laten ze u 15 minuten wachten terwijl je op voorhand aangeeft dat je het komt afhalen.
- eerst geven ze een doos te weinig mee, wat ik gelukkig opmerk.
- thuis gekomen stel ik vast 1 van de 6 dozen van een andere bestelling is, foute onderdelen en een andere naam van bestemmeling. Dan moeten terugrijden waar ze plots wel rap waren om de juiste doos te halen.
- terug thuis het meubel in elkaar zetten. Na een half uur montage vaststellen dat er stukken in de verpakking ontbreken. Nu sta ik hier met een half gemonteerd meubel.
- Naar de winkel gebeld, daar is niemand meer bereikbaar om half 5.
- Nu kan ik morgen nog eens terugrijden.

:angry:

morgen ist zondag, zijn die wel open

Preske

Legacy Member
Yusifer zei:
M'n appartement is beetje ne rommelboel geworden en geen idee waar te beginnen. :(

te veel moeite. Verhuizen gaat sneller.

Bananarama zei:
Ja, laat ons gezellig in een oog-om-oog-maatschappij leven... Iemand pikt mijn geld, dus ik pik op mijn beurt dat van iemand anders en dan is dat oké :ironic:

als ik eens in uw kont mag knijpen, moogt ge in de mijn ook eens knijpen. :unsure:

Hawk

Legacy Member
Preske zei:
als ik eens in uw kont mag knijpen, moogt ge in de mijn ook eens knijpen. :unsure:
Weet ge niet dat Milquet sexisme nu strafbaar heeft gemaakt? ;)

Verstuurd van mijn GT-N7100

BlazeMusic

Legacy Member
Hawk zei:
Weet ge niet dat Milquet sexisme nu strafbaar heeft gemaakt? ;)

Verstuurd van mijn GT-N7100

Maar Milquet zit niet op 9lives hé... :unsure:
Voor zover ik weet...

RickHarrison

Legacy Member
tzijn een pak ze:

1. WTF is die gezever OPNIEUW over dat schoolverzuim. Ik erger me al blauw dat daar zelfs geld in sensibeliseringscampagnes wordt gepompt, maar nu weeral die Mieke Van Hecke haar zegske moet doen, waar ze dreigt tot sancties in de zin van kindergeld terug te vorderen van de ouders, en dat allemaal zodat ze "het belang van het feit dat de schoolkindjes tot de laatste dag op school zitten"? AWEL dat hoor ik nu in alle media-aandacht hierover. LEG MIJ IS DAT BELANG UIT?? Zullen die kindjes dan, waarschijnlijk van de bevoordeelde klasse die hoogstwaarschijnlijk ooit aan een studie kunnen begingen waarbij ze zelf kans hebben hoog te scoren op de arbeidsmarkt later, dan echt zeggen ergens in hun tweede bachelor: FUCK IT, dit examen is te moeilijk, ik begin smack te shotten en ga aan den dop?? I DON'T fucking think so. AUB geeef mij argumenten voor, want dan kan ik mss met enige gemoedsrust de zever hierover aanhoren de volgende dagen...

Ketelbuik

Legacy Member
RickHarrison zei:
tzijn een pak ze:

1. WTF is die gezever OPNIEUW over dat schoolverzuim. Ik erger me al blauw dat daar zelfs geld in sensibeliseringscampagnes wordt gepompt, maar nu weeral die Mieke Van Hecke haar zegske moet doen, waar ze dreigt tot sancties in de zin van kindergeld terug te vorderen van de ouders, en dat allemaal zodat ze "het belang van het feit dat de schoolkindjes tot de laatste dag op school zitten"? AWEL dat hoor ik nu in alle media-aandacht hierover. LEG MIJ IS DAT BELANG UIT?? Zullen die kindjes dan, waarschijnlijk van de bevoordeelde klasse die hoogstwaarschijnlijk ooit aan een studie kunnen begingen waarbij ze zelf kans hebben hoog te scoren op de arbeidsmarkt later, dan echt zeggen ergens in hun tweede bachelor: FUCK IT, dit examen is te moeilijk, ik begin smack te shotten en ga aan den dop?? I DON'T fucking think so. AUB geeef mij argumenten voor, want dan kan ik mss met enige gemoedsrust de zever hierover aanhoren de volgende dagen...


NIET BOOS ZIJN!!

Pariah

Legacy Member
Général Zantas zei:
Kzag hier Mountain Dew in de Carrefour staan en kdacht, ik probeer het eens uit daar men er hier zo lyrisch over doet. Man man, zo speciaal is dat toch niet ze. Ik vind het zelfs niet eens echt lekker...

Idd had er ook veel meer van verwacht.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan