Black
Legacy Member
DontBeJellyU zei:Voor ik die 5 andere accounts aangemaakt had, gebruikte ik 2 jaar een ander account waar ook telkens nee tegen werd gezegd, terwijl ik nooit een opmerking kreeg, nooit een waarschuwing, nooit een strafpunt etc. Dus daar ligt het niet aan, alsook, als ik zoveel jaar later een nieuw account aanmaak, kunnen ze onmogelijk weten wie achter dat account ligt, daarom is het anonymous gebeurd en toch telkens met dezelfde resultaat. Dus het probleem ligt in het kamp van de mods die in een rare levensituatie bevinden en hun frustratie uiten op anderen? Weet het ni, ben al lang aan het denken waarom ze declinen. Als je eens kijkt op de sportsectie van voetbal, het zijn altijd dezelfde 15 die reageren, nooit nieuwe mensen die geaccepteerd worden.
Sjah, niet dat ik mij daar zo erg aan erger, zit al op voetbalforums maar had nog geen vlaamstalige, daarmee.. Jammer maar het is zo.
Zelfde met het pokersectie hoor, ben de enige op 9lives die gesponsord wordt door PokerStars, waarom weet ik dat? Omdat ik wekelijks met alle PokerStars belgen praat en speel en we zijn maar met 6 die gesponsord worden in België door PokerStars.. en mijn ex is ook van PokerStars. Toch word mijn lidaanvraag bij het pokersectie ook declined. Ballerz, alleen fishies toegelaten? Enige pro die hier toegelaten werd die ik persoonlijk ken is Kenny Hallaert. Anyway, maakt weer niet uit want het was voor de 9livers die ik wou uitnodigen voor een toernooi in Nieuwpoort & Namur. De mods weten hier precies niet hoe het leven in elkaar zit, gebruiken dit als privédoeleinde ofzo.
Ik ben vrij vlot geaccepteerd bij de Sport(voetbal) sectie hoor. Bij pol en actua niet, maar ik vermoed omwille van mijn (4) strafpunten.
Ik denk dat ze ook niet snel iemand met minder dan x-aantal posts accepteren.




