Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Black

Legacy Member
DontBeJellyU zei:
Voor ik die 5 andere accounts aangemaakt had, gebruikte ik 2 jaar een ander account waar ook telkens nee tegen werd gezegd, terwijl ik nooit een opmerking kreeg, nooit een waarschuwing, nooit een strafpunt etc. Dus daar ligt het niet aan, alsook, als ik zoveel jaar later een nieuw account aanmaak, kunnen ze onmogelijk weten wie achter dat account ligt, daarom is het anonymous gebeurd en toch telkens met dezelfde resultaat. Dus het probleem ligt in het kamp van de mods die in een rare levensituatie bevinden en hun frustratie uiten op anderen? Weet het ni, ben al lang aan het denken waarom ze declinen. Als je eens kijkt op de sportsectie van voetbal, het zijn altijd dezelfde 15 die reageren, nooit nieuwe mensen die geaccepteerd worden.

Sjah, niet dat ik mij daar zo erg aan erger, zit al op voetbalforums maar had nog geen vlaamstalige, daarmee.. Jammer maar het is zo.

Zelfde met het pokersectie hoor, ben de enige op 9lives die gesponsord wordt door PokerStars, waarom weet ik dat? Omdat ik wekelijks met alle PokerStars belgen praat en speel en we zijn maar met 6 die gesponsord worden in België door PokerStars.. en mijn ex is ook van PokerStars. Toch word mijn lidaanvraag bij het pokersectie ook declined. Ballerz, alleen fishies toegelaten? Enige pro die hier toegelaten werd die ik persoonlijk ken is Kenny Hallaert. Anyway, maakt weer niet uit want het was voor de 9livers die ik wou uitnodigen voor een toernooi in Nieuwpoort & Namur. De mods weten hier precies niet hoe het leven in elkaar zit, gebruiken dit als privédoeleinde ofzo.


Ik ben vrij vlot geaccepteerd bij de Sport(voetbal) sectie hoor. Bij pol en actua niet, maar ik vermoed omwille van mijn (4) strafpunten.

Ik denk dat ze ook niet snel iemand met minder dan x-aantal posts accepteren.

Anoniem15

Legacy Member
Socialistische politici, Freya en Monica hebben weer enkele leuke voorstellen gedaan vandaag.
Wie stemt dergelijk gespuis nog in een regering? Graag afslachten in 2014 graag!

Sjeezman

Legacy Member
DontBeJellyU zei:
Voor ik die 5 andere accounts aangemaakt had, gebruikte ik 2 jaar een ander account waar ook telkens nee tegen werd gezegd, terwijl ik nooit een opmerking kreeg, nooit een waarschuwing, nooit een strafpunt etc. Dus daar ligt het niet aan, alsook, als ik zoveel jaar later een nieuw account aanmaak, kunnen ze onmogelijk weten wie achter dat account ligt, daarom is het anonymous gebeurd en toch telkens met dezelfde resultaat. Dus het probleem ligt in het kamp van de mods die in een rare levensituatie bevinden en hun frustratie uiten op anderen? Weet het ni, ben al lang aan het denken waarom ze declinen. Als je eens kijkt op de sportsectie van voetbal, het zijn altijd dezelfde 15 die reageren, nooit nieuwe mensen die geaccepteerd worden.

Sjah, niet dat ik mij daar zo erg aan erger, zit al op voetbalforums maar had nog geen vlaamstalige, daarmee.. Jammer maar het is zo.

Zelfde met het pokersectie hoor, ben de enige op 9lives die gesponsord wordt door PokerStars, waarom weet ik dat? Omdat ik wekelijks met alle PokerStars belgen praat en speel en we zijn maar met 6 die gesponsord worden in België door PokerStars.. en mijn ex is ook van PokerStars. Toch word mijn lidaanvraag bij het pokersectie ook declined. Ballerz, alleen fishies toegelaten? Enige pro die hier toegelaten werd die ik persoonlijk ken is Kenny Hallaert. Anyway, maakt weer niet uit want het was voor de 9livers die ik wou uitnodigen voor een toernooi in Nieuwpoort & Namur. De mods weten hier precies niet hoe het leven in elkaar zit, gebruiken dit als privédoeleinde ofzo.

jij gesponserd door stars?

sure
zonder bewijs geloof ik er niets van

vishnusixclix

Legacy Member
Het zit 'em in meerdere zaken.

1. Niet bereid aan regels te houden. (ellenlange infraction lijst)

2. Weinig gevoel voor nuance en rede.

3. Constant dubbelaccounts maken.

Dan moet je uiteraard niet verschieten dat je niet uitgekozen wordt. Ik ben niet diegene die hierover beslist, dat zijn de sportmods. Maar ik moet niet veel moeite doen om te zien hoe dat ook komt.

Sjeezman

Legacy Member
kenny hallaert zijn account loopt btw nog en heeft gisteren nog gepost.

Black

Legacy Member
De 9lives gestapo slaat nogmaals toe.

Berisping krijgen als ge als reactie zegt dat ge een artikel op de frontpage slecht vindt. Kheb het zelfs nog beleefder gepost dan hier.


Da's dan meteen de laatste keer dat we die kinderjournalistiek van deze site lezen.

Krayola

Legacy Member
Mensen in het algemeen, hoewel dat meer thuishoort in een topic 'Teleurstellingen van vandaag'.

[LRRP]

Legacy Member

ludnak

Legacy Member
Black zei:
De 9lives gestapo slaat nogmaals toe.

Berisping krijgen als ge als reactie zegt dat ge een artikel op de frontpage slecht vindt. Kheb het zelfs nog beleefder gepost dan hier.


Da's dan meteen de laatste keer dat we die kinderjournalistiek van deze site lezen.
Dat komt ervan, mijn bijzonder genuanceerde uitleg verwerpen als van de pot gerukt onzin!

Black

Legacy Member
[LRRP];17920229 zei:
:lol:

Was net mijn infractions aan het checken, al geleden van 2011 dat ik er nog eentje heb gehad.
Nostalgie...
https://www.beyondgaming.be/archive/mobiliteit.119/verdient-dimi-een-nieuwe-kans.754774

Voor die foto van hitler een infractie ?
Knap dat dit kan op 9lives!


TinyGrab - Simple. Screenshot. Sharing.

Ik voor deze schandalige commentaar die niet op z'n plek is.
Nog voor ik dus kon reageren op de auteur in kwestie en eens uitleggen wat er slecht aan was => infraction en posts verwijderd, zo gaat dat nu eenmaal op 9lives.

Myllan

Legacy Member
Ben ik nu de enige die heel die heisa rond Zwarte Piet is racisme en discriminatie en bladieblaa zo belachelijk en waardeloos vind?
Het is niets meer dan een kinderfeest en zelfs dat kunnen de volwassenen weer niet ongemoeid laten. Ugh...:sop:

?therapy?

Legacy Member
Tesliem zei:
Ben ik nu de enige die heel die heisa rond Zwarte Piet is racisme en discriminatie en bladieblaa zo belachelijk en waardeloos vind?
Het is niets meer dan een kinderfeest en zelfs dat kunnen de volwassenen weer niet ongemoeid laten. Ugh...:sop:

Euh, dat is wat zo goed als iedereen denkt ja. Welcome to the club

Preske

Legacy Member
Ze gaan hier de steenweg opbreken, dus iedereen komt hem hier parkeren. Op zich geen probleem. Alleen komen de vrachtwagens hier zich ook parkeren, en kan het verkeer hier nog maar moeilijk door...

hier heeft zichzelf net een bus vastgereden.

Myllan

Legacy Member
?therapy? zei:
Euh, dat is wat zo goed als iedereen denkt ja. Welcome to the club

Well excuuuuuuse me...
Het zou toch zomaar kunnen dat er mensen in de zaal aanwezig zijn die het met die zeveraars eens zijn he.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan