ludnak
Legacy Member
Ja, laten we het even aan kinderen vragen.
Ik stel voor dat we dit allemaal gezellig vanop de zijlijn bekijken, jij en ik Bananarama. Wat zeg je ervan?
Ik stel voor dat we dit allemaal gezellig vanop de zijlijn bekijken, jij en ik Bananarama. Wat zeg je ervan?
Meten is weten! Waarom geen voorstander Rizla+? Het is toch wel belangrijk om te weten waar de zwaktepunten liggen van de leerlingen?Rizla+ zei:Mijn leerkracht die ineens beslist dat wij via een of andere kutsite oefeningen moeten maken, en hij kan bekijken wat we maken, hoe lang we erover doen, hoe vaak we opnieuw proberen...






