Khylaris zei:
Dit is wel een mooie geste. Hij ziet er echt blij uit

. Hij heeft geluk met zo'n zus als jij. Wel sneu dat je andere broer zich zo gedraagt. Kan je niet eventueel met een maatschappelijk werker praten, want het is niet evident om een gezinslid buiten te gooien.
Had je je broertje btw nog iets gekocht @ F.A.C.T.S.?
Zal het eens bespreken met mijn pa, maar als er al stappen ondernomen worden dan zal het waarschijnlijk langs mijn kant komen, want als het erop aankomt dan is mijn pa er nog te soft mee. Oudste broer net thuis gekomen btw, begint van z'n oren te maken, want ik had voor mij en de kleinste gekookt, en we hadden niks voor hem overgelaten (duh, precies of ik verwacht dat hij na 20u nog gaat komen opdagen voor het avondeten...). Ontkent mijn verdwenen geld, begint dan nog een beetje te brullen tegen mij, en zegt dat hij zo druk is door zijn "verplichtingen in de Chiro als leider".
Bon, heb voor m'n kleine broer vandaag een Naruto action figure gekocht (vroeg hij toch al een tijdje achter). Daarna ben ik voor mijn lief een handtekening gaan vragen aan Anthony Daniels (C3PO-Star Wars), waar mijn broertje vanzelfsprekend dus bij stond. Meneer Daniels vroeg aan Wan: "are you a fan as well?". Hij meteen in zijn beste videogames-engels: "yes, sir, yes! A big fan!". Hij nam een extra foto, vroeg hoe "Wannes" geschreven werd en gaf dit aan mijn broer. Ik haalde direct mijn portefeuille boven (het was 30 euro per handtekening, had 2 min daarvoor al betaald voor die van mijn lief), maar hij wilde het niet aanpakken. "A little present for my little fan" zei hij.
Mijn broer compleet van zijn melk natuurlijk...
Bij deze:
http://imageshack.us/a/img594/2486/vgul.jpg
Preske zei:
ge zijt een goede zus
Merci Preske
