Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gamer94 zei:Dude ga is ergens zagen
Gamer94 zei:Dude ga is ergens zagen
Uiteraard verwachtte ik zo'n antwoord. Typische nietsnut.Kefianator zei:schoolmoe en ik wil dus stopen met verder studeren maar dan verdien ik een hongerloon en heb ik een crappy job. ><


Racing_Genk zei:Uiteraard verwachtte ik zo'n antwoord. Typische nietsnut.
Kefianator zei:schoolmoe en ik wil dus stopen met verder studeren maar dan verdien ik een hongerloon en heb ik een crappy job. ><
. Nog 1 semester en ben er ein-de-lijk van af! Had ook zo'n periode zoals u in m'n eerste jaar, maar dit kwam wss doordat ik amper naar de les ging waardoor de examenstress nog groter was (zeker in het 1e). 'k Zou zeggen niet opgeven, want het is op zich wel een mooi diploma + waar er veel vraag naar is (als je het graag doet tenminste).Kefianator zei:schoolmoe en ik wil dus stopen met verder studeren maar dan verdien ik een hongerloon en heb ik een crappy job. ><

Zacharus zei:Zoals ervoor al gezegd, dicht bij een huis parkeren, of extra slot aanhangen, als ge het echt nie vertrouwt batterij loskoppelen?
Carlos Gardeboe zei:Ik krijg het schijt van Telenet en al die debiele namen voor hun producten.
Noem een kat eens een kat. King Kong Whoppa Yelo, Triiiing.
Wie heeft dat verzonnen? Plop, heeft die marketing gestudeerd ofzo???? :doh:
JohnnyricoMC zei:
JohnnyricoMC zei:
Pacemaker zei:Lessen marketing zijn bij mij heel lang geleden, maar volgens mij heeft telenet een goeie marketing strategie. De meeste mensen associëren die namen toch direct met telenet volgens mij.
Maar, persoonlijk, ben ik het met je eens. Stomme namen (maar het werkt wel denkik) !


yuppie zei: