Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Warwick

Legacy Member
Kefianator zei:
schoolmoe en ik wil dus stopen met verder studeren maar dan verdien ik een hongerloon en heb ik een crappy job. ><

Ook schoolmoe :D

Eerste jaar unief en heb er al geen zin meer in...

Spijtig dat alles om diploma's draait tegenwoordig :(

squan

Legacy Member
Stel dat jij iemand moet aannemen, op basis van wat zou jij de competenties van alle sollicitanten zonder ervaring inschatten dan?

Schoolmoe zijn snap ik zeker, maar dat er dan hopelijk iemand in je buurt is die je vertelt wat de glansrijke alternatieven zijn...

Jehovah's Witness

Legacy Member
Kefianator zei:
schoolmoe en ik wil dus stopen met verder studeren maar dan verdien ik een hongerloon en heb ik een crappy job. ><

Saaiste kutrichting ooit :D. Nog 1 semester en ben er ein-de-lijk van af! Had ook zo'n periode zoals u in m'n eerste jaar, maar dit kwam wss doordat ik amper naar de les ging waardoor de examenstress nog groter was (zeker in het 1e). 'k Zou zeggen niet opgeven, want het is op zich wel een mooi diploma + waar er veel vraag naar is (als je het graag doet tenminste).

Swindels

Legacy Member
Schoolmoe....? Eufemisme voor luiheid?


Kefianator zei:
schoolmoe en ik wil dus stopen met verder studeren maar dan verdien ik een hongerloon en heb ik een crappy job. ><

Stopen? Ik zou nog even verder doen als ik jou was :-)

Anoniem15

Legacy Member
Zacharus zei:
Zoals ervoor al gezegd, dicht bij een huis parkeren, of extra slot aanhangen, als ge het echt nie vertrouwt batterij loskoppelen?

Ze staat nu op onze oprit in de hoek geparkeerd, met de achterdeur en de zijdeur tegen een haag, meer kan ik echt niet doen. Probleem is dat daar voor duizenden euro's gereedschap in zit, dus als ze dat pikken ben ik én mijn materiaal én mijn inkomen kwijt.

Carlos Gardeboe

Legacy Member
Ik krijg het schijt van Telenet en al die debiele namen voor hun producten.

Noem een kat eens een kat. King Kong Whoppa Yelo, Triiiing. :puke:

Wie heeft dat verzonnen? Plop, heeft die marketing gestudeerd ofzo???? :doh:

Pacemaker

Legacy Member
Carlos Gardeboe zei:
Ik krijg het schijt van Telenet en al die debiele namen voor hun producten.

Noem een kat eens een kat. King Kong Whoppa Yelo, Triiiing. :puke:

Wie heeft dat verzonnen? Plop, heeft die marketing gestudeerd ofzo???? :doh:

Lessen marketing zijn bij mij heel lang geleden, maar volgens mij heeft telenet een goeie marketing strategie. De meeste mensen associëren die namen toch direct met telenet volgens mij.

Maar, persoonlijk, ben ik het met je eens. Stomme namen (maar het werkt wel denkik) !

JPV

Legacy Member
even verduidelijken dat er nog geen sprake is van een effectieve gasboete, enkel een voorstel. het lijkt me echter idd wel héél dom om zoiets voor zo'n tekst op te leggen en juridisch absoluut fout.

Carlos Gardeboe

Legacy Member
Pacemaker zei:
Lessen marketing zijn bij mij heel lang geleden, maar volgens mij heeft telenet een goeie marketing strategie. De meeste mensen associëren die namen toch direct met telenet volgens mij.

Maar, persoonlijk, ben ik het met je eens. Stomme namen (maar het werkt wel denkik) !

Ja, tuurlek werkt da, alles moet hip klinken tegewoordig.Tov Belgacom me zijn grijs imago.
Ik heb toch liever concretere omschrijvingen, ik vind het nogal kinderachtig. ;)

Rex en Rio, als ge Rex bv TV-light zou noemen en Rio TV-Plus, weet ge het verschil al direct. Een abbo voor uw TV, en TV-Plus is duurder en beter.
En nu, wtf Rex & Rio, maak het anders verwarrend eh Telenet. :crazy:

Hoe moet ge die shit nu verkopen aan oudere klanten.

yuppie zei:

Metsers pissen op hun handen als ze kou hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan